بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

عکس گرفتن از وسایل در جایجایی

وقتی از مکانی به مکان دیگر می‌روید، شاید در شلوغی های اسباب کشی سردر گم بشوید و حتی بعضی از وسایل خود را گم کنید! هیچ چیز بدتر از گم کردن وسایل در حین اسباب کشی نیست. برای حل این عکس گرفتن از وسایل در جایجایی را به شما پیشنهاد می کنیم. شما بایداز همه چیز در آپارتمان قدیمی‌ تان پس از جمع‌آوری وسایل و بسته بندی آنها در کارتن،  قبل از خروج از منزلتان، عکس بگیرید. از همه جعبه ها با جزئیات نزدیک و از هر چیزی که ممکن است آسیب ببیند چندین عکس تهیه کنید.

جعبه ها را مرتب کنید. تمام زندگی خود را در جعبه ها بسته بندی کنید؟  یک شرکت اسباب کشی را استخدام کرده اید تا جعبه های گفته شده را به خانه جدیدتان برسانید؟ شما همه چیز را برای حرکت آینده خود کاملاً پوشش دهید، اما یک مرحله کوچک اما مهم وجود دارد که ممکن است فراموش کنید: عکس بگیرید!

وقتی خانه فعلی خود را ترک می‌کنید، مهم است که از وسایلتان عکس بگیرید. به طور جدی، هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید تا شما را نجات دهند. علاوه بر این عکس گرفتن از وسایل در جایجایی ایده خوبی است که از مکان جدید خود در حالی که هنوز خالی است عکس بگیرید. این کار به سادگی استفاده از دوربین گوشی هوشمندتان است آلبوم عکس جدیدتان می تواند به شما کمک کند از خانه جدید خود نهایت استفاده را ببرید و به طور بالقوه در هزینه خود صرفه جویی کنید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

در صورت عدم تطابق گفته ها با عکس های شما 

امیدواریم که این مورد هرگز برای شما صدق نکند، اما اگر مشکلی با صاحبخانه قبلی شما پیش آمد، داشتن عکس می‌تواند پشتیبان شما باشد تا حرفتان را ثابت کنید. وقتی از مکانی به مکان دیگر می‌روید، از همه چیز در آپارتمان قدیمی‌ تان پس از جمع‌ آوری وسایل، اما قبل از خروج، عکس بگیرید، از جمله جزئیات نزدیک از هر چیزی که ممکن است آسیب ببیند تصویر برداری کنید. مطمئن شوید که از تصاویر در جایی امن نسخه پشتیبان تهیه کنید تا آنها را گم نکنید و فایل ها تاریخ و زمان را نشان دهند. اگر صاحبخانه شما سعی می کند شما را برای هر گونه خسارت یا هزینه های الکی که می دانید ایجاد نکرده اید یا مستحق آن نیستید سرزنش کند، در هر صورت مدرکی خواهید داشت.

عکس گرفتن از وسایل در جایجایی به شما کمک می کند تا بعداً خسارت احتمالی خود را پس بگیرید

عکس گرفتن از وسایل در جایجایی کمک زیادی به شما می کند. اما اینکار را چطور انجام دهید؟ باید دوربین خود را برداشته و از هر چیزی عکس بگیرید. از تمامی اثاثیه , مبلمان تا لوازم بزرگ ، حتی درز و شکاف قاب آینه حمام را نیز به پروسه عکس گرفتن از وسایل در جایجایی اضافه کنید. پس از گذراندن این مرحله، ممکن است برای پیدا کردن خسارات وارده یا بدتر شدن آسیب ها روی وسایل اقدامی انجام  دهید. در حقیقت وسایلی را که قبلا به نوعی آسیب دیده بودند، پیدا کنید و از این آسیب ها عکس بگیرید. با این کاردرصورت افزایش آسیب ها در وسایل هنگام حمل و نقل اسباب و اثاثیه توسط باربران و کارگران، شرکت حمل بار نمی تواند ادعا کند که وسایل شما از قبل آسیب دیده بوده اند زیرا عکس گرفتن از وسایل در جابجایی این موضوع را ثابت خواهد کرد که بیشتر شدن آسیب ها به دست کارگران باربری صورت گرفته است. درست مانند عکس گرفتن هنگام نقل مکان، گرفتن عکس قبل از اینکه واقعاً به یک مکان جدید نقل مکان کنید می تواند به شما کمک کند از هر گونه مشکل احتمالی آینده با صاحبخانه خود جلوگیری کنید. اگر خسارتی به آپارتمان وارد شده است که شما ایجاد نکرده‌اید، مطمئن شوید که عکس‌هایی از آن آسیب را با جزئیات دریافت کرده‌اید تا بتوانید ثابت کنید که قبل از نقل مکان، قبلاً آنجا بوده است. به این ترتیب، اگر در نهایت از خانه خارج شوید، هزینه‌ای برای مشکلاتی که قبلاً وجود داشته پرداخت نمی‌کنید. (به هر حال، بهتر است این موارد را فوراً مورد توجه صاحبخانه خود قرار دهید، نه زمانی که از خانه خارج می شوید.)

جدای از مستندسازی مشکلاتی که ایجاد نکرده‌اید، گرفتن عکس قبل از نقل مکان می‌تواند به شما کمک کند تا بعداً سپرده امنیتی کامل خود را پس بگیرید. اگر عکس‌هایی از ظاهر آپارتمان قبل از نقل مکان دارید، می‌توانید هر آسیبی را که فراتر از ساییدگی و آسیب معمولی در طول اقامتتان ایجاد کرده‌اید با آن مقایسه کنید تا مطمئن شوید همه چیز به خوبی پیش می رود.

این برنامه ریزی دکوراسیون شما را بسیار آسان تر می کند

اگر شما هم دغدغه چیدمان دارید، احتمالاً قبل از اینکه کلیدها را دریافت کنید، شروع به برنامه ریزی برای نحوه تجهیز و تزئین فضای جدید خود می کنید. حتی اگر قبل از نقل مکان آپارتمان را اندازه گیری کنید، تجسم همه چیز بدون عکس می تواند دشوار باشد. مطمئناً شما احتمالاً عکس‌هایی را از گرفته اید که باید به آنها مراجعه کنید، اما اغلب تعداد زیادی نیستند و از زوایای عجیبی گرفته شده‌اند. از فضای جدید فیلم و عکس بگیرید  تا زمانی که در رویاپردازی درباره هر کاری که قصد انجام آن را دارید بتوانید واقعاً احساسی خاص نسبت به فضا داشته باشید. 

یکی دیگر از فواید عکس گرفتن از وسایل در جایجایی این است که شما می توانید از طریق آن از بروز هر مشکل احتمالی نجات دهد، این است که عکس هایی از نحوه ی اتصال سیم ها و کابلها و نصب دستگاه های الکترونیکی تهیه کنید.  تصاویری از پشت تلویزیون، رایانه رومیزی، استریو، کنسول بازی، گیرنده ماهواره یا هر وسیله الکترونیکی دیگر که تعدادی کابل و سیم ورودی و خروجی دارد تهیه کنید.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی خرید بیمه از شرکت باربری
مطلب بعدی بسته بندی لوستر در جابجایی
پرینت
625 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید