بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

اشتباهات اسباب کشی

اجتناب از اشتباهات اسباب کشی می تواند به معنای تفاوت بین یک روز حرکت پر استرس و یک روز موفق باشد. از آنجایی که در طول فرآیند جابجایی باید کارهای زیادی انجام داد، مرتکب اشتباهات اسباب کشی که تأثیر زیادی بر حرکت شما میگذارد، آسان است. برای اطمینان از اینکه حرکت شما بدون مشکل انجام می شود، این 10 اشتباه رایج در حرکت را به خاطر بسپارید و یاد بگیرید که چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید.

1. عدم استخدام یک شرکت حمل و نقل معتبر

انتخاب شرکت باربری یکی از چالش برانگیزترین و مهم ترین وظایف سفر شما است. به تعویق انداختن جستجوی یک شرکت حمل و نقل معتبر و در نهایت احساس عدم حمایت در روز جابجایی، اشتباهات اسباب کشی رایج در جابجایی است.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

راه حل: 

پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل درجه یک می تواند مانند رفتن به اولین قرار ملاقات باشد. در هر دو مورد، شما باید سؤالات درستی بپرسید و مشخص کنید که آیا شما همسان هستید یا خیر. برای یافتن شرکت حمل‌ونقل ایده‌آل خود، باید به دنبال گواهینامه‌هایی باشید که نشان‌دهنده خدمات عالی باشد، سؤالاتی بپرسید که متخصصان شرکت‌های حمل‌ونقل متوسط ​​را دسته‌بندی کند و اطلاعاتی در مورد خدمات حمل‌ونقل که برای شما مهم است جمع‌آوری کنید.


مقایسه نکردن برآوردهای متحرک

بعد از اینکه چند شرکت حمل و نقل معتبر را پیدا کردید، یکی دیگر از اشتباهات متداول جابجایی است که از آنها درخواست و مقایسه نکنید. بسته به اندازه یا خانه شما و شرکت حمل و نقل، شرکت های حمل و نقل یا تخمینی را در خانه انجام می دهند تا به شما پیشنهاد دهند یا به صورت آنلاین به شما ارائه می دهند. پذیرفتن اولین پیشنهاد خود، یا نادیده گرفتن کلی درخواست قیمت، می تواند منجر به پرداخت بیشتر از آنچه باید در روز جابجایی شود.


راه حل: 

بهترین راه برای یافتن قیمت متحرک عالی، مقایسه حداقل سه تخمین است. هنگامی که جستجوی خود را به شرکت های حمل و نقل درجه یک محدود کردید، برآوردها می توانند به شما در تصمیم گیری نهایی کمک کنند. در اینجا ایده ای از هزینه انتقال شما وجود دارد. همچنین مهم است که برای برآورد در خانه خود (اگر دارید) آماده شوید تا دقیق ترین قیمت نقل و انتقال را از شرکت های حمل و نقل خود دریافت کنید.

3. از شرکت جابجایی خود سؤالات درست نپرسید

یکی از رایج ترین اشتباهات اسباب کشی، ندانستن سؤالات مناسب برای پرسیدن از یک شرکت حمل و نقل تلفنی یا در حین برآورد شما است. اطلاعات زیادی وجود دارد که باید با شرکت حمل و نقل خود در مورد خدمات آنها و روند کلی جابجایی توضیح دهید که به شما کمک می کند برای جابجایی خود آماده شوید.


راه حل: 

بهترین راه برای آشنایی با شرکت حمل و نقل، دانستن سؤالات مناسب است. سوالات خود را به دو دسته تقسیم کنید. با سؤالاتی شروع کنید که به شما کمک می کند شرکت حمل و نقل را بشناسید و سپس به سؤالاتی بروید که به شما کمک می کند خدمات مناسب برای جابجایی خود را پیدا کنید. در اینجا 15 سوالی وجود دارد که باید قبل از انتخاب یک شرکت حمل و نقل از آنها بپرسید.


اگر در مورد اصطلاحات صنعت جابجایی سردرگم هستید، به این واژه نامه اصطلاحات متحرک مراجعه کنید.


4. خانه خود را قبل از روز اسباب کشی مستحکم نکنید

یکی از پرهزینهترین و رایجترین اشتباهات اسباب کشی، بستهبندی بیش از حد برای نقل مکان به خانه جدید است. عدم تحکیم قبل از حرکت از دو جهت مضر است. اولاً به هزینه کلی جابجایی می افزاید و دوم اینکه هنگام بسته بندی و باز کردن بسته بندی کار اضافی ایجاد می کند.


راه حل: 

برای اینکه تلاش‌های یکپارچه‌سازی شما به آرامی انجام شود، کوچک‌سازی را در روال بسته‌بندی خود بگنجانید. هنگامی که بسته بندی را شروع می کنید، انباشته های جداگانه ای برای اقلامی که می توان فروخت، اهدا کرد یا دور انداخت، درست کنید. هنگامی که انبوه های خود را تهیه کردید، میزبان فروش برچسب ها باشید، از لباس های محلی خود دیدن کنید و کیسه های زباله را آماده کنید. در اینجا چند نکته برای آماده کردن یخچال و شربت خانه برای روز جابجایی آورده شده است.

5. به تعویق انداختن شروع وظایف حرکتی

وقتی فهرست طولانی از کارهای جابجایی دارید، دشوار است بدانید از کجا شروع کنید. فهرستی فراگیر، بسیاری را به اشتباه متداول جابجایی که به تعویق انداختن شروع فرآیند جابجایی تا آخرین لحظه منجر می‌شود. به تعویق انداختن کار بر استرس کلی حرکت شما می افزاید و می تواند منجر به نادیده گرفتن وظایف شود.


راه حل:

برای اینکه حرکت خود را شروع کنید، ایجاد یک چک لیست متحرک کمک می کند. چک لیست به شما کمک می کند تا کارهای حساس به زمان را برنامه ریزی کنید، مسئولیت های حرکتی خود را پیش ببرید و همه چیز را مرتب نگه دارید. اگر در برنامه فشرده هستید، چک لیست جابجایی تلفیقی ما را بررسی کنید. هنگامی که چک لیست خود را تهیه کردید، برخی از بهترین نکات بسته بندی ما را بررسی کنید.


6. برچسب گذاری نکردن جعبه های متحرک

چیزهای کمی وجود دارد که به اندازه رسیدن به یک خانه جدید و باز کردن هر جعبه فقط برای پیدا کردن مسواک خسته کننده باشد. برنامه ریزی نکردن برای باز کردن بسته بندی یک اشتباهات اسباب کشی است که در طول فرآیند بسته بندی شروع می شود.

راه حل:

زمانی که در حال باز کردن بسته‌بندی هستید، کمی برنامه‌ریزی از قبل در هنگام بسته‌بندی بسیار کارآمد است. برای کمک به باز کردن بسته بندی خود در آینده، از نوار بسته بندی رنگی برای مشخص کردن هر اتاق استفاده کنید و برچسبی قرار دهید که نشان دهد چه نوع اقلامی داخل آن هستند. همچنین باید یک جعبه جداگانه با تمام وسایل ضروری خود برای اولین شب های اقامت در خانه جدید بسته بندی کنید.


برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی
مطلب بعدی لباس اسباب کشی
پرینت
536 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید