بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی

بیرون آوردن مبل راحتی در اثاث کشی از یک ساختمان می تواند یکی از آن چالش های غیرمنتظره هنگام جابجایی خانه باشد. ابتدا با استفاده از پیچ گوشتی برقی، لولاها را از درب جدا کنید. در را بلند کرده و از درب خارج کنید. هر دری باز شدن درب را کاهش می دهد، بنابراین برداشتن آن ممکن است کمی بیشتر از 31 اینچ به شما بدهد. مبل را بلند کرده و به درگاه 31 اینچی ببرید. کمی آن را به پهلو بچرخانید تا عرض آن کم شود. به چرخاندن آن به سمت یا در انتها ادامه دهید تا زمانی که زاویه ای به دست آورید که از درگاه عبور کند.

اگر نمی‌توانید مبل را زاویه‌ای برای قرار دادن آن در درگاه ایجاد کنید، خودتان آن را جدا کنید. برای جدا کردن مبل و عبور آن از در، باید آن را برگردانید. اگر بیرون هستید، یک ورقه پلاستیکی برای محافظت از پارچه بگذارید. سپس، پارچه را از قسمت زیرین جدا کنید. باید به عقب برگردد تا بازوهای مبل در دو طرف نمایان شود. اینها را بیرون بکشید تا سایز مبل کم شود. در حالی که آن را به سمت بالا نگه داشته اید، آن را از درگاه عبور دهید و پس از وارد شدن به داخل آن را دوباره سرهم کنید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

ابتدا مبل را آماده کنید

کلید جابجایی بیشتر وسایل حجیم این است که هر چیزی را که می توانید جدا کنید. این امر باعث سبکتر شدن آیتم می شود که می تواند فشار زیادی را به عضلات شما کاهش دهد.

برای جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی برخی از مبل ها فقط پایه های قابل جابجایی دارند. اما آنچه را که می توانید بدست آورید بردارید. مبل بدون پایه به این راحتی زمین را خراش نمی دهد یا در درگاه گیر نمی کند. اگر پایه‌ها قابل جابجایی باشند، به همان شکلی که پیچ یا پیچ را جدا می‌کنید، پیچ می‌خورند. مبل را به پشت خم کنید، یک پا را بگیرید و سعی کنید آن را (به آرامی!) به سمت چپ بچرخانید. اگر تکان بخورد، احتمالاً قابل جابجایی است. اگر نه، آن را مجبور نکنید. مبل را در پتو بپیچید، سپس پتوها را در نایلون پلاستیکی بپیچید. این مانند پوشش پلاستیکی آشپزخانه است، فقط بسیار گسترده تر. این کمک می کند تا کل مبل راحت تر به کار گرفته شود و همچنین به جلوگیری از آسیب کمک می کند.

با اسلایدرهای مبلمان، طبقات خود را ذخیره کنید

اسلایدرهای جابجایی یکی از بهترین هدایای جابجایی مبلمان هستند. آنها برای محافظت از کف مناسب هستند و جابجایی و جابجایی وسایل سنگین و حجیم را بسیار آسان تر می کنند. لغزنده های بزرگ را برای این کار می خواهید. اندازه آنها به اندازه یک نعلبکی است.

یک گوشه مبل را کمی بالا بیاورید و یک نوار لغزنده را زیر آن فشار دهید. در هر گوشه این کار را تکرار کنید. مبل باید به جای چسبیدن و خراشیدن در طول مسیر، روی فرش، کاشی، وینیل و تقریباً هر کفی سر بخورد.

یک روش اسلایدر جایگزین، جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی اسلاید پتویی است. این کار کمی قدرت بیشتری می‌گیرد، اما همچنین می‌تواند اهرمی کمی بیشتر از لغزنده به شما بدهد.

یک پتوی سنگین و جابجایی مبلمان را روی زمین پهن کنید. مبل را به سمتی برگردانید که پشت صاف آن روی پتو قرار گیرد. حالا گوشه ای از پتو را بگیرید و مبل را بکشید. در صورت وجود پله، فقط از نوار لغزنده یا پتو برای انتقال مبل به درب استفاده کنید. برای پایین آمدن آن از پله ها به کمکی نیاز دارید. کمک کننده نیست؟ مشکلی نیست. قیمت شرکت حمل و نقل را دریافت کنید و اجازه دهید شخص دیگری آن را مدیریت کند.

اجازه دهید یک کامیون دستی یا دالی کار را به اشتراک بگذارد. جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی برای جابجایی مبل ایمن نیست، اما دو گزینه خوب وجود دارد. یکی یک کامیون دستی است و دیگری یک عروسک مبلمان تخت. کامیون دستی یک سکوی مسطح است که معمولاً از فلز سنگین ساخته می‌شود و در پایین آن چرخ‌هایی وجود دارد. این یک دسته جغجغه دار دارد که می توانید برای حرکت در مبل و همچنین بالا و پایین بردن آن استفاده کنید. این یک ابزار عالی است. دیگری یک عروسک مبلمان ساده است. این یک سکوی مربعی کوچک است که معمولاً از چوب ساخته شده و در پایین آن چرخ‌هایی قرار دارد. شما به دو مورد از آنها نیاز خواهید داشت. آنها برای جابجایی تقریباً هر اثاثیه سنگین، از جمله تخت های نامناسب، مناسب هستند.

عروسک ها برای پله ها ایمن نیستند. این یک ایده بزرگ و بد است. تنها راه مطمئن برای جابه‌جایی مبل از پله‌ها، همراهی با یک شریک است، مگر اینکه بتوانید مجموعه‌ای از قرقره‌ها و طناب‌ها را بچینید. ما حدس می زنیم که شما یک دزدگیر نیستید.

ساده ترین راه برای حمل کاناپه چیست؟

اگر کاناپه بزرگی دارید یا پیاده‌ روی طولانی‌ برای اثاث کشی دارید، می‌خواهید از یک حرکت دهنده مبلمان پهن‌تر و مسطح یا یک کامیون دستی استفاده کنید. با کمکی در هر طرف، کاناپه را به صورت عمودی به یک طرف آن خم کنید و آن را به آرامی روی دالی بلغزانید. آن را روی دالی با تسمه های بسته بندی خود محکم کنید و آن را به کامیون در حال حرکت خود بچرخانید.


چگونه یک مبل سنگین را جابجا می کنید؟

می توانید از کامیون دستی، دالی 4 چرخ یا دالی لوازم خانگی استفاده کنید. اگر اثاثیه سنگین را به طبقه بالا یا پایین منتقل می کنید، یک کامیون دستی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مهم نیست که از چه چیزی استفاده می کنید، می خواهید مطمئن شوید که کالا روی دالی متعادل است و با استفاده از تسمه های بالابر یا بند بسته شده است.

مطلب قبلی حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری
مطلب بعدی اشتباهات اسباب کشی
پرینت
589 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید