بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری

عروس و دامادها برای مستقر شدن در خانه زندگی جدید، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از خرید لوازم تا بسته بندی، تحقیق در شرکت های جابجایی و سازماندهی خانواده! به همین دلیل است که  حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری را بعهده می گیرند. شرکت های باربری با تجربه چندین ساله خود، استرس و سردرگمی را از بین می بریم، بنابراین می توانید هنگام اسباب کشی آرامش خاطر داشته باشید. چه به صورت محلی و چه بین المللی در حال حرکت باشید، کارشناسان اسباب کشی کینگ هر آنچه را که باید در مورد اسباب کشی با وسایل منزل خود بدانید را فهرست کرده اند.

اقلام خانگی که نباید بسته بندی کنید

با نزدیک شدن به روز جابجایی، چند چیز وجود دارد که می‌خواهید به جای بسته‌بندی، آن‌ها را کنار بگذارید و با خود ببرید. اگر یخچال شما به خانه جدیدتان می رود، مطمئن شوید که یک کولر و یخ برای نگهداری چند اقلام مانند شیر دارید. در هفته های منتهی به نقل مکان، بهتر است خرید مواد غذایی خود را کاهش دهید تا از هدر دادن غذای خوب جلوگیری کنید. خوردن محصولات منجمد و تازه را در اولویت قرار دهید زیرا تاریخ انقضا آنها خیلی سریع می رسد. اگر واقعاً نمی‌خواهید غذا را هدر دهید، می‌توانید از دوستان و خانواده‌تان بپرسید که آیا می‌توانند چیزی را از دست شما بردارند.

اسباب کشی همچنین می تواند گیاهان را آزار دهد. می‌توانید آن‌ها را برای صاحب بعدی بگذارید، اما اگر سال‌هاست آن‌ها را دارید، راه‌های مختلفی برای آماده‌سازی آن‌ها برای حمل و نقل وجود دارد. قبل از حرکت آنها را هرس کرده و آبیاری کنید. اگر می توانید به راحتی آنها را حمل کنید، آنها را در یک جعبه مقوایی با درب باز قرار دهید تا همچنان نور و هوا دریافت کنند.

بعد از اینکه همه چیز در خانه جدید شما قرار گرفت و راه ما از هم جدا شد، ممکن است لازم باشد از حمام استفاده کنید. روز قبل از جابجایی شما زمان خوبی برای بسته بندی لوازم بهداشتی است، بنابراین پس از پایان نقل مکان، آنها در دسترس هستند. امروزه حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری آسان شده است. وسایل جهیزیه عروس خیلی زیاد است و نمی‌توان با نیروهای انسانی آن‌ها را حمل کرد و نیاز به وسایل و ماشین‌آلات باربری است. برای حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری و بسته‌بندی آن باید حساسیت بیشتری به خرج داد زیرا این وسایل بسیار گران هستند و کاملا نو می‌باشند و بایستی حتما بدون کوچک‌ ترین ضربه و آسیبی به منزل عروس و داماد برسد. از همین رو شرکت‌های باربری بهترین گزینه برای این کار هستند.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

مواردی که هرگز نباید در انبار قرار دهید

 با ارائه واحدهای ذخیره سازی موقت یا بلندمدت حرکت شما را تسهیل می کند. در حالی که این واحدها تحت کنترل آب و هوا هستند و مورد تایید دولت هستند، برخی اقلام وجود دارند که مجاز به ذخیره سازی نیستند - حتی اگر موقتی باشند.


در اینجا برخی از موارد محدود شده وجود دارد:

غذا: هر چیزی که می تواند پوسیده شود مجاز نیست زیرا بو می تواند حشرات را جذب کند. غذای حیوانات خانگی از هر نوعی نیز مجاز نیست زیرا یک ماده ارگانیک است.

تاکسیدرمی: مانند غذا، تاکسیدرمی شامل موجودات ارگانیک می شود، بنابراین مجاز نیست.

شمع: همچنین به دلیل بویی که باعث جذب حشرات می شود، مجاز نیستند.

موجودات زنده: واحد ذخیره سازی مکان مناسبی برای گیاهان نیست زیرا به نور نیاز دارند. همچنین اقامت افراد در انبارها غیرقانونی است و ترک حیوان خانگی در آنجا نوعی سوء استفاده است.

اقلام مرطوب: توصیه می کنیم که مشتریان ما به همه اقلام خود نگاه کنند تا از خشک بودن آنها اطمینان حاصل کنند. اگر خیس بماند، کپک و کپک رشد می کند و حشرات را جذب می کند. قبل از اینکه وسایل ورزشی و کیسه خواب هایتان را نگهداری کنید، مطمئن شوید که استخوان خشک شده باشند.

مواد خطرناک: ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم که یک واحد ذخیره سازی گاراژ نیست. ما محصولات خورنده، قابل اشتعال یا منفجره را نمی پذیریم، خواه این محصولات پاک کننده خانگی، محصولات چمن، بنزین، سفید کننده، آتش بازی، مهمات یا الکل باشند.

اقلام غیرقانونی: این خط مشی ما است که به پلیس اجازه دسترسی به واحد ذخیره سازی شما را در صورت مشکوک بودن به کالاهای سرقتی، پرونوگرافی غیرقانونی، مواد مخدر یا سلاح های ثبت نشده می دهیم.

هنگام جابجایی چه چیزی باید جعبه شود؟

انتظار داشته باشید که وسایل آشپزخانه، ظروف غذاخوری، لباس و لوازم بهداشتی را در آخر بسته بندی کنید. توصیه می کنیم چهار هفته قبل از جابجایی چمدان را شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام اقلام شکننده را با مراقبت بیشتر بسته بندی کنید و جعبه ها را تا حد امکان واضح بچسبانید.

در واقع از مهم‌ترین شاخص‌های شرکت‌ های باربری معتبر بیمه باربری است. استفاده از وسایل بسته‌بندی با کیفیت عبارتند از:


کارتن چند لایه


پلاستیک حباب‌دار


سلفون و کاغذ بسته‌بندی


چسب محکم و پهن


این شیوه و ترفند اسباب‌کشی می‌تواند استرس و نگرانی شما را از جهت شکستن وسایل حساس برطرف کنید. برخی از ماشین‌های باربری دارای ویژگی‌های خاصی مانند کف و دیوارهای موکت کاری شده هستند. سایز مناسب تا برای حمل جهیزیه عروس مورد استفاده قرار گیرد. در رابطه با این موضوع شرکت‌ های مختلف اتو بار و باربری بهترین گزینه است که می‌ توانید شما را در این امر یاری کند. حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری دیگر مشکلات ناشی از جابجایی را برای عروس داماد های جوان آسانتر نموده است.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی برچسب گذاری کارتن اسباب کشی
مطلب بعدی جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی
پرینت
707 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید