بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

برچسب گذاری کارتن اسباب کشی

جابجایی از یک مکان به مکان دیگر نیاز به سازماندهی و برنامه ریزی زیادی دارد، اما تنها با این مهارت ها می توانید سر خود را آرام نگه دارید و دچار استرس بیش از حد نشوید. هنگامی که اموال شما در نهایت به دستتان می رسد، یکی ا بدترین چیزهایی که می تواند اتفاق بیفتد این است که متوجه شوید همه جعبه ها یکسان هستند و شما هیچ سرنخی ندارید که کدام اقلام داخل آن هستند زیرا فراموش کرده اید که آنها را برچسب گذاری کارتن اسباب کشی بزنید. در اینجا چند نکته برای برچسب گذاری کارتن اسباب کشیوجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا از این وضعیت جلوگیری کنید و حرکت شما را آسان تر کند.

"لوازم بسته بندی را آماده کنید

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

قبل از شروع بستهبندی، باید برخی لوازم بستهبندی و جابجایی مانند جعبهها، بستهبندی حبابدار، کاغذ بستهبندی، پخشکننده نوار بستهبندی، برچسب گذاری کارتن اسباب کشی و نشانگرهای دائمی را آماده کنید. هنگامی که به دنبال جعبه های مقوایی هستید، اغلب می توانید آنها را در سوپرمارکت ها، فروشگاه های فناوری یا مشروب فروشی ها پیدا کنید که می توانید آنها را به صورت رایگان تهیه کنید. برچسب گذاری کارتن اسباب کشی کار بسیار آسانی است، اما قبل از خرید نشانگرهای دائمی، باید به برخی جزئیات کوچک توجه کنید. نشانگرها انواع مختلفی دارند و می توانند تجربه بسته بندی و برچسب گذاری کارتن اسباب کشی شما را تغییر دهند.

برای برچسب گذاری جعبه ها این موارد را در نظر بگیرید:


از نشانگرهای با کیفیت بالا استفاده کنید: به جای تلاش برای صرفه جویی چند دلاری با خرید ارزان ترین نشانگرهای دائمی، موارد با کیفیت بهتر را انتخاب کنید. آنها در وسط کار رنگ آمیزی را متوقف نمی کنند.

نشانگرهای دائمی ضد آب: نشانگرهایی با کیفیت خوب رنگ‌های زنده دارند و برای خواندن قابل مشاهده خواهند بود. همچنین، انتخاب نشانگرهای دائمی ضد آب بهتر خواهد بود، به خصوص اگر بیرون یک روز بارانی است و جعبه های شما خیس می شوند.

برچسبها: اگر برچسبهای جعبه متحرک قابل بارگیری و چاپ را ترجیح میدهید، میتوانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید یا با شرکت حملونقل خود بررسی کنید که آیا آنها هم دارند. این برچسب گذاری کارتن اسباب کشی قبلاً نام اتاق های مختلف را چاپ کرده اند که این کار را آسان می کند."

فهرست موجودی تهیه کنید

تهیه لیست موجودی خانه به شما در سازماندهی دارایی خود کمک می کند و در عین حال هنگام بسته بندی وسایل خود در مسیر درست قرار خواهید گرفت. هنگام تهیه فهرست موجودی، همیشه اتاق به اتاق، از بالا (زیر زیر شیروانی) به پایین (زیرزمین) شروع کنید و جزئیاتی مانند نام کالا، توضیحات، SKU یا شماره سریال، قیمت، مقدار و همیشه بنویسید. عکس اقلام با ارزش بالا در صورت بروز هرگونه خسارت در حین جابجایی یا پس از آن، داشتن لیست موجودی دقیق به شما در هنگام مطالبه بیمه نیز کمک خواهد کرد.


برچسب گذاری کارتن اسباب کشی کمک می کند

جابجایی بوکس از یک طرف به سمت دیگر ممکن است همیشه "مشکل" باشد. زمان یکی از عوامل مهم در روند حرکت است. به همین دلیل است که وقتی جابجایی‌ها کار بسته‌بندی جعبه‌های شما را در کامیون شروع می‌کنند، وقتی برچسب‌ها را «شکننده» می‌بینند یا «این طرف بالا» را امضا کرده‌اند، مراقبت بیشتری از اقلام می‌کنند، که شما را از استرس غیرضروری هنگام باز کردن جعبه نجات می‌دهد. و دیدن کالای شما آسیب دیده


چند ایده در مورد اینکه چگونه می توانید جعبه های خود را برچسب گذاری کنید

برچسب گذاری کارتن اسباب کشی با محتوا: یکی از گزینه ها این است که با یک نشانگر دائمی در قسمت بیرونی جعبه مقوایی یا پلاستیکی نام تمام اقلامی که داخل آن قرار داده شده است بنویسید. با انجام این کار، در صورت نیاز، یک مورد خاص را سریعتر پیدا خواهید کرد.

برچسب گذاری کارتن اسباب کشی با استفاده از رنگ: این یک راه خلاقانه برای برچسب زدن جعبه های شما خواهد بود. می توانید از یک نشانگر رنگی برای نوشتن روی آنها یا نوار رنگی، هر آنچه که برای شما مناسب است استفاده کنید. آسان است. همان رنگ را بگیرید که با یک مکان خاص در خانه شما مطابقت دارد. برای مثال می توانید از رنگ آبی برای اتاق نشیمن، زرد برای آشپزخانه، بنفش برای اتاق خواب استفاده کنید. به این ترتیب، وقتی جعبههای شما به دستتان رسید، برای جابجاییهای محلی بروکلین شما آسان خواهد بود که بدانند آنها را کجا قرار دهند.

اعداد را بنویسید: هنگامی که در حال حرکت هستید، به احتمال زیاد بیش از یک جعبه در بار شما وجود خواهد داشت. به همین دلیل می توانید از این روش نیز استفاده کنید. یک مزیت دیگر این است که می توانید اطلاعات لیست موجودی خود را با این روش پیوند دهید، به این معنی که همه جزئیات را در یک مکان خواهید داشت. به عنوان مثال، با یک نشانگر شماره جعبه و جایی که باید باشد بنویسید. "اتاق نشیمن - 10." این اطلاعات همچنین به لیست موجودی شما می افزاید، مانند یک ستون اضافی که در آن می توانید مکانی که مورد نیاز است را بنویسید، که جستجوی شما را بعدا آسان تر می کند.

جعبه های خود را در اتاق برچسب بزنید: این رایج ترین روش برای برچسب گذاری کارتن اسباب کشی است، اما متأسفانه بهترین راه نیست. فقط نوشتن متعلق به کدام اتاق است که اطلاعات زیادی برای شما که باید بعداً هر جعبه را باز کنید، ارائه نمی دهد، اما به روشی دیگر، این اطلاعات برای جابجایی های شما کافی خواهد بود.


جعبه های اولویت بالا را برچسب بزنید

باز کردن و جستجوی ناموفق برای یک آیتم از طریق جعبه های متحرک مختلف می تواند وحشتناک و پر تنش باشد. با این حال، باید به این فکر کنید که چیزهایی را که در روزهای اول به آن نیاز دارید و اولویت بالایی از اقلامی که بعد از چند ماه به آنها نیاز خواهید داشت، تقسیم کنید. قبل از بستن جعبه، کالاهایی را که در آنجا دارید بررسی کنید و بنویسید که کدام سطح از اولویت است. آنها را با «H» به‌عنوان اولویت بالا، «M» به‌عنوان متوسط، و «L» مانند اولویت پایین علامت‌گذاری کنید (به این معنی که می‌توانند زمان بیشتری را در جعبه بمانند).


تمام طرف جعبه را برچسب بزنید

وقتی ملک شما به آدرس جدید شما می رسد، جابجایی های حرفه ای که استخدام می کنید دوست دارند بدانند که وسایل شما را در کدام اتاق بگذارند، بدون اینکه هر جعبه را بارها و بارها بچرخانند تا یک برچسب پیدا کنند. از آنجا که اجازه دهید واقع بینانه است، بارگیری ممکن است در واقع بسیار سنگین باشد. بنابراین، هر طرف جعبه را برچسب بزنید و جزئیات بیشتری در مورد چیزهای داخل آن بنویسید، برای مثال، اگر چیزی شکننده است یا نیاز به توجه ویژه دارد.


برچسب گذاری کارتن اسباب کشیکار سادهای است، اما اگر آن را به روش درست بچینید ممکن است فواید زیادی داشته باشد و نتایج چشمگیری داشته باشد.


برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی
مطلب بعدی حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری
پرینت
576 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید