بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی

جابجایی تجهیزات ماهیگیری حتی برای باتجربه ترین ماهیگیران یک کار ظریف و پیچیده است. اگر یک ماهیگیر هستید یا فقط از علاقه مندان به ماهیگیری هستید و می خواهید حرکت کنید، یاد بگیرید که چگونه وسایل ماهیگیری را به درستی بس بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی! نکات ما را دنبال کنید و تجهیزات ماهیگیری خود را با خیال راحت مانند یک حرفه ای به خانه جدید خود منتقل کنید. زود حرکت میکنی؟ جابجایی های راه دور ویرجینیا را استخدام کنید و بدون استرس جابجا شوید!

قبل از بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی، بهترین حمل و نقل را بیابید

اگر بین ایالتی یا خارج از کشور حرکت می کنید و با هواپیما سفر می کنید، ابتدا شرایط و ضوابط شرکت هواپیمایی خود را بخوانید. در مرحله بعد، میله ها را گروه بندی کنید و آنها را به هم بچسبانید یا در بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی خود بگذارید. فقط مطمئن شوید که قطعات تیز و سایر تجهیزات مانند چاقو، نگهدارنده میله های فلزی، قلاب ها را بردارید، زیرا آنها در هواپیما مجاز نیستند. در مورد قرقره ترولینگ، می توانید آن را در کیف تحویل خود قرار دهید. اما ابتدا خط را از حلقه جدا کنید. اگر با ماشین حرکت می کنید، بسته به اندازه، می توانید آن را در خود ماشین یا روی قفسه سقف حرکت دهید. استخدام جابجایی های طولانی مدت در میامی ایمن ترین گزینه برای جابجایی لوازم خانگی و ماهیگیری شما است.

میله های ماهیگیری می توانند به طور غیرمعمول طولانی باشند و دارای قطعات ظریفی باشند. همه چیز را اندازه گیری کنید تا بهترین راه حمل و نقل را پیدا کنید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

لوازم بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی مناسب را پیدا کنید

برای بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی، لوازم زیر را بیابید:

لوله/لوله مقوایی

لوله های پی وی سی

جعبه متحرک

بسته بندی حباب دار

روکش پلاستیکی پر از هوا

کاغذ بسته بندی

نوار

جعبه های تخصصی زیادی برای حمل وسایل ماهیگیری در بازار وجود دارد.

همچنین، فراموش نکنید که هنگام جابجایی، مزایا و معایب خود بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی را بررسی کنید.

از چوب ماهیگیری خود محافظت کنید

میله‌ها و قرقره‌های ماهیگیری ظریف و مهمترین بخش تجهیزات ماهیگیری هستند. قبل از قرار دادن آنها در لوله های مقوایی، از بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی با بسته بندیحباب دار استفاده کنید و آنها را جداگانه بپیچید. این کار از آسیب، خراشیدگی و شکستن در حین حمل و نقل جلوگیری می کند.

میله های ماهیگیری

مطمئن شوید که میله های ماهیگیری را جداگانه با بسته بندی حباب دار بپیچید.

قرقره را بردارید

متأسفانه قرقره معمولاً در لوله قرار نمی گیرد زیرا لوله به اندازه کافی پهن نیست. بنابراین، باید آن را بردارید، با دقت در بسته بندی حباب دار یا در جعبه اصلی آن بپیچید. وقتی آن را خارج کردید، آن را در کاغذ بسته بندی یا بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی بسته بندی کنید، آن را در جعبه متحرک قرار دهید و روی آن برچسب بزنید.

میله ها را در لوله ها یا لوله های مقوایی بسته بندی کنید

ایمن ترین راه برای بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی استفاده از لوله ها یا لوله های مقوایی است. فقط میله های ماهیگیری پیچیده شده را با دقت داخل لوله بلغزانید. سپس، لایه های پلاستیکی پر از هوا یا بسته بندی حباب را برای محکم کردن آنها قرار دهید. درپوش های انتهایی را در دو طرف لوله یا لوله مقوایی قرار دهید و آنها را با چسب بچسبانید. و اگر کلاه ندارید، می توانید قطعات گرد را از مقوا ببرید و آنها را با چسب بچسبانید. علاوه بر این، لوله های مقوایی و لوله های PVC مقرون به صرفه هستند! برای مثال لوله پی وی سی 10 فوت هزینه کمی دارد. در مورد لوله های مقوایی، می توانید آنها را در یک فروشگاه محلی تهیه کنید. شانس زیادی وجود دارد که آنها را به صورت رایگان دریافت کنید!

برای بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی، از لوله ها یا لوله های مقوایی استفاده کنید.

تست تکان دادن سریع انجام دهید

باید بگوییم، کار هنوز تمام نشده است. برای اطمینان از اینکه تجهیزات ماهیگیری خود را به درستی بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی کرده اید، یک تست سریع تکان دادن انجام دهید. فقط لوله یا لوله مقوایی را با میله تکان دهید و بررسی کنید که آیا چیزی در داخل آن حرکت می کند. اگر میله ها در حال حرکت هستند، از مقداری نایلون حباب دار، قطعات کوچک فوم یا بالشتک استفاده کنید و آن را داخل آن قرار دهید تا از لرزش جلوگیری شود.

یک ظرف نگهداری اجاره کنید

پس از اینکه یاد گرفتید چگونه میله ماهیگیری را به درستی بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی کنید، به حمل یا نگهداری فکر کنید. بهترین راه برای نگهداری ایمن تجهیزات ماهیگیری، اجاره یک انبار است. اما مطمئن شوید که یک واحد کنترل آب و هوا اجاره کنید. این به این دلیل است که ضد آب است و تجهیزات را از رطوبت، گرما و دمای بالا دور نگه می دارد.

چگونه یک تیر ماهیگیری متحرک را حمل می کنید؟

هر میله را به صورت جداگانه با حباب بپیچید. برای محافظت از تمام طول هر چوب ماهیگیری که در حال حرکت هستید، از مقدار کافی نایلون حباب دار استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نوک تیرک شکننده ترین قسمت آن است، بنابراین هنگام محافظت از آن مناطق حساس بیشتر مراقب باشید. از نوار بسته بندی برای محکم کردن پوشش حباب دار استفاده کنید تا بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی را ایمن کنید.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی
مطلب بعدی برچسب گذاری کارتن اسباب کشی
پرینت
283 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید