بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی

میز بیلیارد یکی از سرگرم کننده ترین وسایلی است که می توان در خانه داشت، به ویژه برای تکمیل غار مرد یا زن. اما میزهای بیلیارد نیز یکی از سنگینترین و بزرگترین اقلام برای جابه جایی هستند و برای قرار دادن در انبار در حین جابجایی عالی نیستند. جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی و میزهای بیلیارد می توانند از حدود هفت تا نه فوت طول و 700 پوند یا بیشتر وزن داشته باشند. این بدان معناست که انجام اقدامات مناسب برای انتقال این موارد از یک مکان به مکان دیگر مهم است. آیا باید بدانید که چگونه جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی؟ راهنمای گام به گام زیر به شما کمک می کند میز بیلیارد خود را به یک خانه جدید یا یک اتاق جدید منتقل کنید.


نحوه انتقال میز بیلیارد به خانه جدید

برای جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی در حالی که استخدام تیمی از متخصصان اسباب کشی می تواند مفید باشد، ممکن است تصمیم بگیرید که میز بیلیارد را خودتان جابجا کنید. اگر تصمیم دارید میز بیلیارد را خودتان یا با گروهی از دوستان یا اعضای خانواده قوی جابجا کنید، باید گام های مناسب را برای صاف نگه داشتن این روند بردارید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

لوازم جابجایی میز بیلیارد

به خاطر داشته باشید که قبل از جابجایی میز بیلیارد، باید آن را جدا کنید. این مرحله حمل و نقل از طریق خانه و به و یا از کامیون در حال حرکت را بسیار آسان تر می کند. برای جداسازی و جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی، این ابزار و مواد را توصیه می کنیم:


نوار اندازه گیری

عروسک یا گاری متحرک

مته های برقی

پیچ گوشتی تخت

ابزارهای برش مانند قیچی

سطح نجار

منگنه کش یا منگنه کش که می تواند آستر نمدی را جدا کند

آچار سوکت

بسته بندی حباب دار و پتوهای متحرک برای ایمن نگه داشتن میز بیلیارد در طول حرکت

اکنون که می دانید برای جابجایی میز بیلیارد به چه چیزهایی نیاز دارید، مراحل زیر برای نحوه جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی آورده شده است.

1. درها و مسیرهای دیگر را اندازه گیری کنید

قبل از جدا کردن میز بیلیارد، باید بفهمید که چه مقدار فضایی برای جابه‌جایی میز در خانه و خارج از آن دارید، بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. می‌توانید از یک نوار اندازه‌گیری برای اندازه‌گیری هر در، راهرو یا راه پله‌ای که ممکن است میز بیلیارد شما نیاز به عبور از آن‌ها داشته باشد، استفاده کنید.


این مهم است چه میز بیلیارد را به خارج از خانه منتقل کنید یا به فضای دیگری در همان خانه. همچنین، مهم است که مطمئن شوید مقصد جدید برای میز بیلیارد شما فضای کافی برای نگهداری آن دارد.

2. جداسازی میز استخر را شروع کنید

گام بعدی جدا کردن میز بیلیارد است که حمل و نقل آن را در هر جایی که می‌برید آسان‌تر می‌کند. میزهای بیلیارد به سادگی قرار نیست بدون جداسازی جابجا شوند.


برخی از قطعاتی که باید از هم جدا شوند عبارتند از:


پایه های میز

ریل

سنگ لوح

نمد

پس از جدا کردن آن، باید میز بیلیارد را در مکان جدید دوباره جمع کنید. همچنین همیشه باید دستورالعمل های سازنده را برای نحوه جدا کردن آن از قبل مطالعه کنید، که از آسیب ناخواسته در  جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی جلوگیری می کند و سرهم کردن مجدد آن را آسان تر می کند.


در برخی موارد، اگر فقط قصد دارید میز بیلیارد را در فاصله کوتاهی حرکت دهید، ممکن است بتوانید بدون جدا کردن آن، آن را جابجا کنید. اگر فقط میز بیلیارد را به اتاق مجاور دیگری یا فضای دیگری در همان اتاق منتقل می کنید، ممکن است بتوانید از لغزنده مبلمان استفاده کنید.


3. تمام قطعات کلیدی را حذف کنید

اولین مرحله برای جدا کردن میز بیلیارد شامل برداشتن جیب های توپ است که معمولاً با منگنه یا پیچ به قاب میز وصل می شوند. اینجاست که می‌تواند به کمک پیچ‌گوشتی یا پاک‌کننده منگنه شما کمک کند، زیرا می‌تواند به شما کمک کند بدون پاره شدن مواد، بست‌ها را جدا کنید.


بعد از اینکه جیب های جانبی را جدا کردید، پیچ های ریل جانبی را با استفاده از یک آچار سوکت بردارید. مطمئن شوید که جیب‌های کناری و ریل‌ها در مکانی مانند کیسه‌های پلاستیکی دارای برچسب خاص قرار دارند.


هنگامی که جیب ها و ریل ها را جدا کردید، باید نمد را بردارید. می توانید از منگنه پاک کن خود برای جدا کردن منگنه های نگهدارنده نمد استفاده کنید، اما مراقب باشید که در این فرآیند آسیبی به نمد وارد نشود.


با برداشتن نمد، شما باید به تخته سنگ میز بیلیارد دسترسی داشته باشید، سنگی که متأسفانه به راحتی از راه های مختلف آسیب می بیند. پیچ های نگهدارنده تخته سنگ را با استفاده از مته برقی خود باز کنید. سپس تخته سنگ را بلند کرده و روی زمین یا روی دیواری دور از بقیه میز قرار دهید.

4. پایه های میز را بردارید

با حذف تمام قسمت‌های دیگر، آخرین موردی که باید برداشته شود، پاها خواهد بود. قبل از برداشتن پاها، باید میز را وارونه یا به پهلو قرار دهید. برای جلوگیری از هر گونه لغزش و آسیب، توزیع وزن را در هنگام چرخاندن یکنواخت نگه دارید. سپس می توانید با استفاده از مته پیچ های محکم کننده پایه ها را بردارید و پایه ها را در مکانی امن قرار دهید.


5. هر جزء را بپیچید و برچسب بزنید

پس از جداسازی، هر قسمت را محکم بپیچید تا هنگام جابجایی آن آسیب نبیند. می توانید از روکش حباب دار و بالشتک برای بسته بندی هر جیب، ریل و پا استفاده کنید. تخته سنگ را می توان با استفاده از پتوهای متحرک محکم کرد. سپس، می توانید از نوار بسته بندی یا بسته بندی برای محکم نگه داشتن بالشتک و پتوها استفاده کنید..

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی ترس از اسباب کشی
مطلب بعدی بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی
پرینت
709 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید