بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

ترس از اسباب کشی

ترس از اسباب کشی کاملاً منطقی است زیرا گاهی اوقات به معنای تغییر کل روش زندگی شماست. اسباب کشی یک محرک ناخوشایند است که شما را مجبور می کند از منطقه راحت خود خارج شوید و با ناشناخته ها و همه عدم قطعیت های روبرو شوید. این ترس ناآشنا در درجه اول ناشی از ندانستن در مورد محیط عجیب و غریب است. خوشبختانه می توان این احساس منفی را شکست داد. ما توصیه های مفیدی در مورد چگونگی شروعی تازه و نحوه قرار گرفتن در یک محیط عجیب و غریب بدون سپری کردن دوره های بسیار سخت را به شما  ارائه می دهیم.


راه های مقابله با ترس از اسباب کشی

ترس از اسباب کشی، عادی و  اجتناب ناپذیر است

بزرگترین ترس از نقل مکان به یک مکان عجیب از غیرقابل پیش بینی بودن روزهای آینده شما ناشی می شود. شما نمی دانید که محیط اطراف شما چگونه خواهد بود، با چه نوع افرادی روبرو خواهید شد، یا اینکه آیا قرار است در مکان جدید خود جا بیفتید یا خیر. همچنین، مطمئن نیستید که در طول فرآیند جابه‌جایی با چه مشکلات و موانعی روبرو خواهید شد، آیا انتخاب‌های شما درست هستند، آیا می‌توانید از پس همه آن برآیید، و غیره. اما خوشبختانه،  راه های مقابله با ترس از اسباب کشی شما در اینجا آورده شده است با ما همراه باشید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

مثبت بمانید و روی دلایل حرکت خود و تغییری که به همراه خواهد داشت تمرکز کنید

به فرصت هایی که در انتظار شما هستند توجه کنید

روی بسیاری از شانس‌هایی که خانه جدیدتان ارائه می‌کند تمرکز کنید - گزینه‌ های شغلی، برنامه‌ های آموزشی، فعالیت‌ های خارج از منزل و غیره.

چیزهای غیرعادی را امتحان کنید، دانش خود را گسترش دهید، تجربیات مختلف را به دست آورید و دیدگاهی کاملا منحصر به فرد نسبت به زندگی فعلی خود داشته باشید.با گذشت زمان، با تغییرات سازگار می شوید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید.


بر تروپوفوبیا غلبه کنید - ترس خود را در گذشته رها کنید

وقتی صحبت از چیزهای جدید است، باید به تروپوفوبیا اشاره کنیم - ترس از اسبابکشی و تغییر. مردم زمانی که روش ثابت زندگی خود را تغییر می دهند و دوستان و خانواده خود را پشت سر می گذارند با ترس دست و پنجه نرم می کنند. اما اگر این احساس را در سطح بسیار بالاتری تجربه می‌کنید، با علائمی که در زندگی روزمره شما اختلال ایجاد می‌کند، باید از متخصص کمک بخواهید.


راه های زیادی برای کاهش این بار وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید:


از داروهای تجویز شده استفاده کنید. آنها می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند و فقط به طور موقت علائم را سرکوب می کنند.

مشاوره

هیپنوتیزم درمانی (هیپنوتیزم)

روان درمانی

برنامه ریزی عصبی-زبانی. با این درمان، افکار و تداعی‌ های ذهنی شما به منظور اصلاح عقاید تعصب‌ آمیز شما بازسازی می‌ شود و روز به روز کنترل کردن آن را آسان‌تر می‌کند.


تمرینات سلامت روان

علاوه بر کمک حرفه ای، همیشه می توانید به روش های سنتی و موفق برای کاهش اضطراب و مقابله با ترس های خود تکیه کنید. ثابت شده است که فعالیت بدنی می تواند منجر به تغییرات مثبت در زندگی اجتماعی و سلامت روان شود. احتمالاً فضاهای سبز و پارک های زیبایی برای پیاده روی، دوچرخه سواری و استراحت در محیط جدید شما وجود دارد. علاوه بر این، اگر از علاقه مندان به کلاس های شنا، یوگا یا رقص هستید، می توانید عضو گروه ها یا باشگاه ها شوید. در اینجا برخی از مهم ترین حقایق در مورد تأثیر مثبت ورزش بر سلامتی شما آورده شده است:


با ورزش مواد در مغز ترشح می شود، این مواد شیمیایی احساس خوبی در مغز شما آزاد می کند. مهمترین آنها اندورفین و سروتونین هستند.

به شما کمک می کند خوب بخوابید، انرژی را بازیابی کنید و استراحت کنید

این باعث رضایت  شما می شود و به دستیابی به فرم برتر شما کمک می کند

اگر ورزش با دیگران به اشتراک گذاشته شود معمولاً هیجان انگیزتر و کارآمدتر است، بنابراین شانس زندگی اجتماعی بهتری به شما می دهد.


اضطراب اسباب کشی به شهر جدید و تنظیم کردن آن زمان می برد

قرار گرفتن یک فرد در یک محیط ناشناخته، در واقع تجربه دلهره آور است. اما با فکر کردن به فرصت‌هایی که در یک جامعه ناآشنا خواهید داشت، می‌توانید روی جنبه‌های مفید کل فرآیند تمرکز کنید. این به شما انرژی و انگیزه کافی برای روزهای آینده می دهد. برای تطبیق با یک شهر دیگر، باید:


منطقه را بشناسید. شما باید کمی تحقیق کنید و حقایق، داده ها و اطلاعات پیرامون خود را جمع آوری کنید.

مکان ها و رویدادهایی را جستجو کنید که به بهترین وجه با علایق شما مطابقت دارند

در مورد آب و هوا و فعالیت های در فضای باز که در اختیار دارید اطلاعات کسب کنید

خود را در مورد محیط کسب و کار، آموزش، مراقبت های بهداشتی و حمل و نقل عمومی آگاه کنید.


به خانه جدید چگونه به آن عادت کنیم

تغییر خانه شیرین و عادات قدیمی شما می تواند به طور جدی احساس امنیت شما را متزلزل کند و شما را آسیب پذیرتر کند. اکنون، زمان نقل مکان به یک آپارتمان جدید است، می توانید احساس غمگینی و خالی بودن کنید. ممکن است برای شما عجیب و غریب به نظر برسد. برای غلبه بر چنین ترس هایی، باید مکان خود را آن طور که مناسب شماست سازماندهی کنید. ممکن است بخواهید با قرار دادن وسایلی شروع کنید که شما را مانند خانه قدیمی خود راحت و امن می کند. اینجاست که اقلامی که ارزش احساسی دارند نقش بسیار مهمی ایفا می کنند، آنها قطعه ای از زندگی قدیمی شما خواهند بود که به خانه جدید خود آورده اید. در حالی که نباید به مواد دلبسته باشید، ممکن است در برخی موارد از آن به نفع خود استفاده کنید و این یکی از آنهاست. انجام این راهکار ها کم کم ترس از اسباب کشی را در شما کمتر کرده و راحت تر می توانید با دلهره و اضطراب ها کنار بیاید.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی بسته بندی لوستر در جابجایی
مطلب بعدی جابجایی میز بیلیارد در اثاث کشی
پرینت
632 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید