بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

لباس اسباب کشی

اسباب کشی یک رویداد مهم با فعالیت زیاد در داخل و خارج از خانه تلقی می شود، مهم است که فراموش نکنید که در این روز  لباس مناسبی به تن داشته باشید. لباس اسباب کشی چیست و چطور باید باشد؟ در جواب این سوال باید بدانید که در روز اسباب کشی لباسی را بپوشید که راحت باشد. به عنوان مثال، شما نباید شلوارک بپوشید! زیرا به راحتی ممکن است زمین بخورید، زانوهایتان زخم شود. یا شلوار بلندی بپوشید که زیر پایتان گیر کند و شبب افتادن شما شود در اینصورت انگشتان پاهای خود را به راحتی خرد می کنید یا یک جسم سنگین را روی پاهای خود می اندازید. وقتی از نکات زیر برای انتخاب بهترین لباس اسباب کشی استفاده می‌کنید، می‌توانید کار را کمی آسان‌تر و راحت‌تر کنید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

 برای اثاث کشی چی بپوشم 

کفش اسباب کشی: کفش هایی بپوشید که به اندازه کافی از پاهای شما حمایت می کنند و در حالت ایده آل پاهای شما را کامل در بر می گیرند. کفش های جلو بسته به جلوگیری از زمین خوردن شما کمک می کند و در صورت افتادن چیزی بروی پایتان از شما محافظت بیشتری می کند. دو گزینه خوب کفش، چکمه یا کفش بسته است - اما مطمئن شوید که آنها راحت و مناسب هستند. حوادث غیرمنتظره می تواند به کفش هایی آسیب برساند که فراتر از ساییدگی و پارگی معمولی در نظر گرفته می شوند.

چه شلواری بپوشیم: شکی نیست که در طول روز اسباب کشی خود کاملاً فعال خواهید بود. لباس اسباب کشی و شلوارهایی بپوشید که از مواد انعطاف پذیر و سبک ساخته شده باشند. شلوار باید آزادانه حرکت کند و راحتی شما را فراهم کند. شلوار جین گشاد، شلوار پارچه ایو اسلش بهترین گزینه برای پوشیدن پایین تنه هستند.


چند لایه بپوشید: در حالی که شما در حال تحرک هستید، لایه بندی لباس شما می تواند نجات دهنده باشد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک ژاکت سبک یا جامپر بپوشید، به خصوص اگر در اوایل صبح یا در ماه های سردتر در حال حرکت هستید. به محض اینکه خون شروع به گردش کرد، احتمالاً آماده خواهید بود که ژاکت یا جامپر را بردارید. آب و هوا در شهرها با فصل تغییر می کند. می تواند در تابستان بسیار گرم و در زمستان بسیار سرد باشد. گاهی اوقات، هنگام حرکت نمی توانید انتخاب کنید و مطمئناً نمی توانید آب و هوا را انتخاب کنید. پیش بینی آب و هوای روز قبل را بررسی کنید و مطمئن شوید که لباس مناسب می پوشید. اگر قرار است 100 درجه باشد، احتمالاً نمی خواهید شلوار جین و پیراهن آستین بلند بپوشید. با این حال، اگر در زمستان در حال حرکت هستید، ممکن است بخواهید چندین لایه برای گرم نگه داشتن خود داشته باشید.


برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.

لباس با جیب بپوشید: روز اسباب کشی باعث می شود که شما نیاز به پیگیری چیزهایی مانند کلید، کیف پول، تلفن و حتی قطعات مبلمان یا سایر سخت افزارها داشته باشید. اگر جیب دارید، می توانید به راحتی این وسایل را در جیب خود بیندازید و به کار خود ادامه دهید.


 محافظت در برابر آفتاب را فراموش نکنید

محافظت از پوست خود را فراموش نکنید. خورشید، حتی در ماه های زمستان، می تواند اشعه های UV بسیار قوی ساطع کند. می توانید با لباس، آستین بلند و شلوار بلند دست و پای خود را بپوشانید یا مطمئن شوید که مقدار زیادی کرم ضد آفتاب بزنید. اگر از ضدآفتاب ضدآب استفاده نمی کنید، در صورت نیاز از ضدآفتاب دوباره تجدید کنید.

جابجایی می تواند یک کار استرس زا و  سخت باشد، اما لباس اسباب کشی  نامناسب می تواند شما را  بیشتر ناراحت کند. لباسی را انتخاب کنید که با شما کار کند و به شما امکان می دهد تا زمانی که وسایل خود را به مکان جدیدی منتقل می کنید کارآمد بمانید.


در روز اسباب کشی از پوشیدن چه چیزی خودداری کنید


در حالی که چیزهای خاصی وجود دارد که باید در روز جابجایی بپوشید، مواردی وجود دارد که می‌ خواهید از پوشیدن آنها اجتناب کنید، از جمله:


از هر گونه جواهرات بلندی که می تواند مانع ایجاد شود یا به چیزی گیر کند خودداری کنید. اگر آن را خیلی دوست دارید، آن را در روز اسباب کشی نپوشید.


لباس های گشاد نپوشید زیرا باعث ناراحتی شما در روز حرکت می شود.


از پوشیدن دمپایی، صندل، کفش پاشنه بلند یا هر نوع کفش زیبا خودداری کنید زیرا در روز جابجایی ایمن نیستند.


در حالی که هیچ قاعده ای برای لباس پوشیدن برای روز جابجایی و لباس اسباب کشی وجود ندارد، اما باید مطمئن شوید که لباس مناسب می پوشید. برای آب و هوا، برای راحتی و عملکرد، نه برای شیک و مد بود لباس بپوشید. روز جابجایی روزی نیست که مطمئن شوید زیبا به نظر می رسید. این روزی است که باید لباس بپوشید تا جعبه ها، مبلمان را جابجا کنید و کمی کثیف شوید. حتی اگر از نزدیک آخرین روندهای دنیای مد را دنبال می کنید، روز جابجایی شما دوره ای است که در درجه اول باید با انتخاب لباس احساس راحتی کنید و از آن محافظت کنید.

بطور کلی لباس‌ هایی را انتخاب کنید که حداکثر انعطاف‌ پذیری را به شما ارائه دهد تا در انجام انواع حرکاتی که معمولاً عادت به انجام آن‌ ها ندارید احساس راحتی کنید - اسکات، کشش، چرخش، راه رفتن به عقب، نوک پا و غیره.

در صورت امکان، به سراغ لباس‌هایی بروید که از پارچه‌های قابل تنفس ساخته شده‌اند، به خصوص اگر در گرمای تابستان در حال اسباب کشی هستید.

پوشیدن شلوار یا جوراب شلواری با جیب های ایمن عمیق، اقلام ضروری را همیشه همراه شما نگه می دارد - اسناد مهم، پول، ابزارهای کوچک دستی برای جداسازی مبلمان در لحظه آخر و غیره راهکار خوبی است.


مطلب قبلی اشتباهات اسباب کشی
مطلب بعدی باربری تجهیزات پزشکی
پرینت
559 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید