بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی

تا به حال باید با خواص محافظتی عالی لفاف حبابدار - ورقه های پلاستیکی انعطاف پذیر یا بابل رپ حاوی حباب های پر از هوا در امتداد سطح خود به خوبی آشنا شده باشید.

استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی برای محافظت از اقلام نسبتاً شکننده و به راحتی شکستنی مانند بشقاب های آشپزخانه ساخته شده از سرامیک و لیوان های نوشیدنی استفاده می شود، فقط به این دلیل که درجه ای عالی از محافظت در برابر لرزش ها و ضربه های جاده را فراهم می کند.

همچنین از ورق های پلاستیکی برای محافظت از سازه های چوبی ظریف، انواع آثار هنری و حتی دستگاه های الکترونیکی شکننده و قطعات الکتریکی استفاده می شود.

درست است - استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی بسیار رایج است . اما جالب‌ترین بخش اینجاست: آیا می‌دانستید که ۷ نوع مختلف روکش حباب‌دار وجود دارد و هر کدام هدف متمایز خود را دارند؟

استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی ایده آل است. با این حال، اگر انواع مختلف پوشش حباب‌دار و زمان استفاده از هر کدام را در حین بسته‌بندی بدانید، واقعاً می‌توانید از پتانسیل عظیم مواد محافظ استفاده کنید.

برای یادگیری انواع مختلف استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی  برای جابجایی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

روکش حباب دار در اندازه های مختلف عرضه می شود

قبل از اینکه انواع مختلف نایلون حباب‌دار و نحوه استفاده از آن‌ها را در حین بسته‌بندی وسایل خود برای جابه‌جایی به تفصیل توضیح دهیم، اجازه دهید ابتدا نگاهی دقیق‌تر به اندازه‌های بسته بندی حبابی بیندازیم.


اندازه های مختلف حباب اهداف متفاوتی دارند و دقیقاً به همین دلیل است که باید بدانید که مثلاً برای بسته بندی ظروف شیشه ای خود باید از حباب های کوچکتر یا حباب های بزرگتر استفاده کنید.


حباب های کوچک روکش پلاستیکی با حباب‌های کوچک‌تر پر از هوا، محافظت کمتری در برابر ضربه‌ها یا ضربه‌های اجتناب‌ناپذیر در حین جابجایی خانه ایجاد می‌کند، اما سطح بالاتری از محافظت را در برابر خراش‌ها و خراش‌های تصادفی به شما می‌دهد در نتیجه

استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی مناسب تر است.  حباب های بزرگ فیلم پلاستیکی با حباب‌های بزرگ‌تر به لطف این واقعیت که حباب‌ها هوای بیشتری در داخل خود دارند، لایه‌های بسیار خوبی در برابر لرزش، ضربه و ضربه ایجاد می‌کنند - یعنی خاصیت بالش و لایه‌بندی بهتر. با این حال، روکش پلاستیکی با اندازه‌های حباب بزرگ‌تر فضای زیادی را در داخل جعبه می‌گیرد و بنابراین برای محافظت از اقلام شکستنی کوچک‌تر مانند بشقاب‌های چینی و لیوان‌های نوشیدنی ایده‌آل نیست.

در زیر اندازه های استاندارد حباب بسته بندی را بیابید و به طور کلی برای چه مواردی باید از آنها استفاده کرد:

ضخامت 1/16 اینچ، قطر 1/8 اینچ. حباب های پر از هوا که ضخامت آنها فقط 1/16 اینچ است، بهترین سطح ممکن محافظت را برای اقلام شکستنی فراهم نمی کند. با این وجود، فیلم پلاستیکی را می توان چندین بار به دلیل حداقل ضخامت آنها دور مواد شکستنی پیچیده کرد. پوشش پلاستیکی با حباب های ریز معمولاً به عنوان محافظت مؤثر در برابر خراش، خراش یا سایر انواع آسیب های سطحی استفاده می شود. در بیشتر موارد، شما باید از این اندازه نایلون حباب دار برای محافظت از اقلام ظریف کوچک مانند ظروف شیشه ای استفاده کنید.

ضخامت 1/8 اینچ. این اندازه بسته بندی حباب دار دوباره برای اقلام کوچک و ظریفی که می توانند به راحتی در طول فرآیند جابجایی خراشیده شوند، بهترین است. این محافظ کمی بیشتر از پوشش حباب‌دار 1/16 اینچی ایجاد می‌کند، اما همچنان باید هر اقلام شکننده را با حداقل چند لایه لایه پلاستیکی محافظ بپیچید.

ضخامت 3/16 اینچ، قطر 3/8 اینچ. این تا حد زیادی رایج ترین اندازه برای پوشش حباب دار است و بهترین کاربرد آن برای محافظت از اقلام شکستنی با وزن سبک تا متوسط ​​است.

ضخامت 5/16 اینچ، قطر 1 اینچ. این بسته بندی حباب دار با اندازه متوسط ​​در نظر گرفته می شود و زمانی که به محافظت اضافی برای چیزهای شکننده خود نیاز دارید یا می خواهید فضای خالی داخل جعبه های خود را بسیار سریعتر و کارآمدتر پر کنید، گزینه بسیار خوبی است. به خاطر داشته باشید که هرچه اندازه حباب بزرگتر باشد، محافظت بهتری در برابر هر گونه آسیب احتمالی ناشی از ضربه های مستقیم خواهید داشت.

ضخامت 1/2 اینچ، قطر 1¼ اینچ. این پوشش حباب‌دار با اندازه بزرگ در نظر گرفته می‌شود و زمانی که به بهترین محافظت ممکن برای وسایل شکستنی با وزن متوسط ​​خود نیاز دارید، گزینه‌ای عالی است. با محبوس شدن هوای بیشتر در حباب های بزرگتر، لایه محافظ اطراف وسایل ظریف شما تقریبا غیر قابل نفوذ خواهد بود. همچنین، حباب های 1¼ اینچی در قطر مواد پرکننده درجه یک برای حفره های داخل جعبه های مقوایی هستند.

انواع پوشش حبابدار و کاربرد مورد نظر آنها

در مجموع، 7 نوع مختلف روکش حباب دار وجود دارد که در استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی کاربرد دارد.


 پوشش حباب دار همه منظوره

این روکش حباب دار چند منظوره از نوع فیلم پلاستیکی است که با شنیدن پوشش حباب در سر خود تصویر می کنید. این یک راه حل موثر و مقرون به صرفه برای محافظت از وسایل شکننده شما در برابر آسیب های تصادفی در حین جابجایی خانه ارائه می دهد.

روکش حباب‌دار همه‌منظوره با استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا با وزن متوسط ​​تولید می‌شود و بنابراین به اندازه‌ای قوی و بادوام است که از بیشتر یا نه از تمام مواد شکستنی موجود در خانه شما محافظت می‌کند

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی باربری تجهیزات پزشکی
مطلب بعدی حمل پیانو در اسباب کشی
پرینت
482 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید