بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

راهکار برای دردسر های اسباب کشی

اسباب کشی می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد اما سهم خود را از استرس و خستگی به همراه دارد. پیدا کردن یک خانه جدید که نیازهای خانواده شما را برآورده کند به تنهایی کار دشواری است، بنابراین روند جابجایی می تواند به راحتی شما سردرگم کند. اگر برای یک جابجایی بزرگ آماده می‌شوید، در اینجا چالش‌ها و راهکار برای دردسر های اسباب کشی بیان شده است.

 

اسباب کشی برنامه ریزی نشده

ناتوانی در سازماندهی جزئیات اسباب کشی می تواند بعداً به مشکلات زیادی منجر شود. بی نظمی ها، عملیات جابجایی شما را ناکارآمد می کند و در این مسیر مرتکب اشتباهات زیادی خواهید شد. جابجایی شما باید از ابتدا تا انتها برنامه ریزی شود، از جمله اهدای اقلامی که نمی خواهید، حذف زباله ها، بسته بندی، حمل و نقل، باز کردن جعبه ها و راه اندازی منزل جدید از جمله دردسرهای آن است.


راه حل

این راهکار برای دردسر های اسباب کشی این است که بجای بهانه آوردن یا منتظر ماندن تا آخرین لحظه برای برنامه ریزی، زودتر یک جدول زمانی یا تقویم تنظیم کنید. تمام وظایف مختلف و تاریخ های جابجایی را یادداشت کنید تا به شما در برنامه ریزی در هفته های آینده کمک کند. زمانی که خدمات جابجایی مسکونی شما در شهرتان برای برداشتن و جابجایی اقلام شما از راه می رسد و زمانی که قصد دارید بسته بندی خانه خود را به پایان برسانید، لیستتان را علامت بزنید. برنامه های پشتیبان تهیه کنید و در صورت بروز هر گونه شرایط اضطراری راه حل هایی را آماده کنید. هنگام برنامه ریزی نیز به امور مالی خود توجه کنید - مطمئن شوید که پول کافی در بانک برای هر گونه پرداخت یا صورت حسابی که در هفته های جابجایی و انتقال شما انجام می شود دارید.

 

شما فراموش کرده اید پاکسازی کنید

یکی دیگر از نگرانی های صاحبان خانه، داشتن وسایل زیاد برای بردن به خانه جدیدشان است. آوردن خرت و پرت و وسایل اضافی به خانه جدید شما فضایی را اشغال می کند که می توانید برای چیزهای مهم تری استفاده کنید.


راه حل

قبل از نقل مکان، کمی وقت بگذارید و وسایل خود را مرتب کنید و از خانواده خود بخواهید همین کار را انجام دهند. این راهکار برای دردسر های اسباب کشی به اینصورت است که از اتاق زیر شیروانی، کمدها و گاراژ خود عبور کنید و مطمئن شوید که فقط وسایلی را که نیاز دارید و می خواهید به خانه جدید خود بیاورید. اقلامی که استفاده نشده اند یا فضای غیر ضروری را اشغال می کنند باید توسط خدمات مربوطه امها شده و یا اهدا شوند.


الزامات ویژه بسته بندی

با تمام مواردی که باید هنگام نقل مکان به خانه جدید در نظر بگیرید، به راحتی می توان فراموش کرد که اقلامی وجود دارند که به بسته بندی خاصی نیاز دارند. اقلامی مانند تلویزیون صفحه تخت، آثار هنری بزرگ، مجسمه ها، آینه ها، ظروف، رایانه ها، لامپ ها و لوسترها به توجه و مراقبت ویژه هنگام اسباب کشب نیاز دارند.


راه حل

راهکار برای دردسر های اسباب کشی از این قبیل این است که به محض اینکه با شرکت اسباب کشی مسکونی خود تماس گرفتید و شروع به انجام برنامه جابجایی خود با آنها کردید، مطمئن شوید که آنها در مورد موارد تخصصی شما که نیاز به جابجایی دارید اطلاع دارند. این خدمات دارای تجهیزات و ابزارهایی برای بسته بندی، حمل و نقل و تنظیم اقلام تخصصی شما هستند تا بتوانید از یک جابجایی بدون استرس لذت ببرید.


 آسیب جسمی و آسیب به مبلمان

در طول یک اسباب کشی و جابجایی، حوادث مختلفی ممکن است رخ دهد. جابجایی نادرست اثاثیه بزرگ و سنگین می‌تواند منجر به آسیب دیدگی درها و مبلمان یا آسیب‌های فیزیکی مانند کمردرد و سفتی شود. اگر مراقب نباشید و نیرو کافی برای کمک به شما نداشته باشید، ممکن است به خود آسیب بزنید یا به دارایی خود آسیب برسانید.


راه حل

با صرف وقت و کمک گرفتن برای جابجایی جعبه ها و وسایل بزرگ می توانید از آسیب فیزیکی و آسیب به مبلمان جلوگیری کنید. استخدام خدمات حمل و نقل حرفه ای از آسیب دیدن شما جلوگیری می کند و به شما این امکان را می دهد که در حین انجام کارهای سنگین بنشینید و استراحت کنید.


مشکلات مالی با اسباب کشی

اگر مجبورید مرخصی بگیرید، پرستار بچه استخدام کنید یا وسایلتان را خودتان حمل کنید، ممکن است به زودی متوجه شوید که نقل مکان شما چقدر گران است. فرآیند جابجایی زمان، انرژی و پول برای شما هزینه خواهد داشت، بنابراین مهم است که با گذشت زمان به هزینه های خود توجه کنید.


راه حل

راهکار برای دردسر های اسباب کشی این مدلی شامل پیدا کردن یک شرکت جابجایی برای همکاری با هزینه ها کارآمدتر باشید. آنها می توانند خدمات مختلفی را به شما ارائه دهند که از نیاز به مرخصی گرفتن از کار یا حمل و نقل وسایل خود جلوگیری می کند. آنها می توانند به شما کمک کنند وسایل خود را بسته بندی کنید، آنها را به طور ایمن به خانه جدید منتقل کنید.


نداشتن وسایل بسته بندی کافی

وقتی مقدار وسایلی را که برای نقل مکان به خانه جدیدتان نیاز دارید دست کم می گیرید، در معرض خطر کمبود وسایل بسته بندی قرار می گیرید.


راه حل

چند راه برای حل این مشکل وجود دارد. اولین کاری که باید قبل از شروع بسته بندی انجام دهید این است که وسایل خود را مرور کنید و آنها را در انبوهی از وسایل برای نگهداری، دور ریختن و اهداء دسته بندی کنید. این به شما کمک می‌کند تا اندازه‌های خود را کوچک کنید و از شر وسایلی که استفاده نشده‌اند خلاص شوید. سپس، می توانید با شرکت حمل و نقل خود صحبت کنید تا بفهمید در صورت نیاز چه لوازم حمل و نقل می توانند در اختیار شما قرار دهند. خرید لفاف حبابدار، جعبه و نوار اضافی از آنچه نیاز دارید همیشه عاقلانه است زیرا می توان آنها را برای استفاده بعدی نگهداری کرد.


 

باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان

مطلب قبلی چک لیست اسباب کشی
مطلب بعدی بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی
پرینت
571 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید