بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی لباس برای اسباب کشی

 

بسته بندی لباس برای اسباب کشی یکی از سخت ترین کارهاست حتی ترسناک‌تر از آماده کردن مبلمان برای جابه‌جایی، شاید فهمیدن نحوه بسته‌بندی لباس‌ها برای جابجایی است، به کمک شایانی به شما کند. بیشتر لباس‌ها در جعبه‌هایی قرار می‌گیرند که پس از اتمام جابجایی در پایان روز به خوبی بسته می‌شوند. 

کارهایی که باید قبل از بسته بندی لباس برای اسباب کشی انجام دهید

تا کردن اقلام و انداختن آنها در چمدان ها، جعبه ها و چیزهایی که دارید به یک فاجعه حماسی ختم می شود. جدای از جستجوی شرکت‌های حمل‌ونقل ارزان برای پایین نگه داشتن هزینه‌های خود، این نکات سریع را دنبال کنید تا به شما کمک کند روند بسته بندی لباس برای اسباب کشی خود را در آینده ساده کنید.

تصمیم بگیرید چه چیزی را نگه دارید

همه چیز را بیرون بیاورید و شروع به تقسیم وسایل کمد خود کنید. وقت آن است که همه چیز را به انبوه تقسیم کنیم: نگه دارید، اهدا کنید و بفروشید. فقط چیزهایی را که در سال گذشته پوشیده اید نگه دارید که هنوز مناسب هستند، در شرایط خوبی هستند یا برای شما ارزش احساسی دارند. لباس‌هایی را که کم استفاده می‌شوند و در دسته نگهداری قرار نمی‌گیرند، اهدا کنید. در نهایت، از این فرصت برای فروش اقلام کمد لباس های خود که تقاضای بالایی هم دارند اقدام کنید،  شما می توانید آنها را به خیریه ببخشید و یا آنها را در بازارهای آنلاین بفروشید.

مرتب کردن لباس ها

نه همه لباس ها به یک هدف عمل می کنند و نه اهمیت یکسانی دارند. شما می توانید اقلام را بر اساس مواد، فصل، قطعات و افراد مرتب کنید. موثرترین روش‌های مرتب‌سازی بر اساس فصل است، زیرا می‌توانید از تجمع درهم‌ریختگی پس از جابه‌جایی جلوگیری کنید، زیرا این وسایل معمولاً در انتهای کمد قرار می‌گیرند و به هر حال دور نگه‌داری می‌شوند. مرتب سازی بر اساس قطعات آسان است زیرا به شما کمک می کند پس از جابجایی کمد را بهتر سازماندهی کنید. شما شلوارها، پیراهن‌ها، لباس‌ها و غیره را با هم خواهید داشت. اما فراموش نکنید که همه چیز را برای هر فرد جدا نگه دارید. هر کمد را به صورت جداگانه مرتب کنید و مطمئن شوید که جعبه ها و کیف های آنها را برچسب زده و شناسایی کنید، بنابراین تجربه باز کردن بسته بندی لباس برای اسباب کشی بدون دردسر برای همه ایجاد می شود.


انتخاب روش بسته بندی لباس برای اسباب کشی

تمیز کردن لباس ها و مرتب کردن همه چیز اولین قدم برای جابجایی لباس است. اکنون که همه چیزهایی را که با خود می برید ، وقت آن است که به این فکر کنید که چگونه می خواهید این وسایل را جابجا کنید. خوشبختانه، بسته به نوع لباس و روش حمل شما، روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد:

جعبه های مقوایی: برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی تا شده عالی هستند.

جعبه های کمد لباس: این جعبه ها برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی ها در چوب لباسی مناسب هستند، بنابراین فرآیند باز کردن بسته بندی لباس برای اسباب کشی سریع تر و آسان تر است.

چمدان و کیسه های دوشی: جایگزینی عالی برای جعبه های مقوایی که می تواند به بسته بندی لباس برای اسباب کشی و کفش ها کمک کند.

کیسه‌های جاروبرقی: اینها یک راه عالی برای متراکم کردن لباس‌ها، به‌ویژه موارد حجیم مانند کت و کت‌های زمستانی هستند.

بهترین راه برای بسته بندی لباس های آویزان

پر زحمت ترین وسایلی که باید برای جابجایی بسته بندی کنید، لباس های غیر قابل تعویض شما هستند. هر چیزی که روی چوب لباسی جابجا نمی شود باید تا شود و داخل یک چمدان یا جعبه متحرک قرار گیرد

یکی دیگر از انتخاب های عالی برای بسته بندی لباس های تا شده این است که از یکی از روش های تا کردن زیر استفاده کنید، آنها را در کمد بگذارید و کشوها را چسب بزنید. استفاده از کمد برای حمل و نقل لباس باعث صرفه جویی در هزینه های بیشتر در جعبه های مقوایی می شود. اینکه چگونه لباس‌هایتان را برای بسته‌بندی و تا کنید، کل فرآیند را پیچیده یا چالش‌برانگیز می‌کند. این باعث صرفه جویی در فضا و کاهش تعداد ظروف مورد نیاز بسته بندی لباس برای اسباب کشی می شود. همچنین باز کردن بسته بندی در خانه جدید را آسان تر می کند.


روش‌های تا کردن زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما اینها برخی از مفیدترین روش‌های تا کردن هستند:

روش تا کردن صاف برای وسایل حجیم مانند شلوار جین و ژاکت بهترین است. این روش بهتر است برای بسته بندی لباس ها در جعبه های کارتی یا کیسه های وکیوم استفاده شود.

روش رول نظامی برای وسایل کوچک یا ظریف مانند پیراهن و لباس بهترین است. این روش بهتر است برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی در چمدان یا کیسه  استفاده شود. برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی لباس هایی که نیاز به آویزان شدن دارند را می توانید درون جعبه هایی که چوب لباسی در آنها تعبیه شده آویزان کنید و از چروک شدن آنها هم جلوگیری نمایید.

بهترین راه برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی 

در صورت امکان، سعی کنید  که کمد خود را همرا با لباس ها و چوب لباسی  جابجا کنید. تا کنون، ساده ترین و بدون چروک ترین راه برای حمل و نقل لباس همین است. اکثر مردم حداقل یک قفسه لباس آویزان در کمد خود دارند، از لباس و بلوز گرفته تا پیراهن یقه دار و شلوار. خوشبختانه راه‌های مختلفی برای بسته بندی لباس برای اسباب کشی آسان و سریع لباس‌های آویزان وجود دارد.


 



باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان

مطلب قبلی بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه
مطلب بعدی بسته بندی گیتار برای اسباب کشی
پرینت
664 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید