بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی

حمل و نقل تجهیزات ورزشی بزرگ و سنگین در داخل و خارج از خانه و داخل و خارج از کامیون نیاز به قدرت و صبر زیادی دارد. بسته بندی و جابجایی وسایل گران قیمت باشگاه شما یک فرآیند دقیق است. از آنجایی که ورزشگاه هر فرد متفاوت است، این مراحل کلی تر هستند، اما می توان آنها را برای هر وسیله ای اعمال کرد.برای یادگیری نحوه بسته بندی و جابجایی وسایل باشگاه، این راهنما را دنبال کنید. ورزش کردن روی تردمیل بسیار سرگرم کننده تر از اسباب کشی است. با این حال، اگر می خواهید آن بدن جسورانه را حفظ کنید، باید تجهیزات را با خیال راحت جابه جا کنید. در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید برای بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی خود دنبال کنید.

 

قبل از بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی، مطمئن شوید که آن را به درستی تمیز کرده اید و تمام سیم ها را از دیوار جدا کرده اید.اکنون تردمیل خود را به سمت بالا تا کنید، آن را در وضعیت عمودی نگه دارید و در جای خود قفل کنید.هنگامی که تردمیل تا شده است، از پتوهای متحرک برای پیچیدن آن استفاده کنید و آن را با چسب بچسبانید تا بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی را محکم کنید.

به یاد داشته باشید: تردمیل ها بسیار سنگین هستند. هنگام بارگیری و پیاده‌سازی کامیون، حداقل سه نفر را برای بلند کردن و پایین آوردن تردمیل استخدام کنید. همچنین هنگام کار با قطعات الکترونیکی روی تردمیل مراقب باشید زیرا آسیب دیدن آنها در حین حرکت می تواند باعث شکستن قطعات گران قیمت شود.

بسته بندی دمبل، وزنه های دستی و سایر وزنه های آزاد و بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی هنگام بسته بندی وزنه های آزاد مانند دمبل و وزنه های دستی، مطمئن شوید که جعبه های متحرک شما به اندازه کافی قوی هستند که بتوانند وزنه های آنها را تحمل کنند. بنابراین، به جای استفاده از جعبه های بزرگتر از جعبه های کوچک استفاده کنید، زیرا جعبه های کوچک می توانند وسایل سنگین را بدون خم شدن یا شکستن حمل کنند. همچنین می توانید از کیسه های پلاستیکی کوچک برای تحمل وزن استفاده کنید. در اینجا چند نکته دیگر برای بسته بندی وزنه های آزاد وجود دارد:

وزنه ها را در حباب یا کاغذ بسته بندی بپیچید تا در حین حرکت از آنها محافظت کنید.آنها را در چندین جعبه بسته بندی کنید تا یک جعبه آنقدر سنگین نباشد که بلند شود. مطمئن شوید که وزنه ها را محکم ببندید زیرا افتادن دمبل می تواند آسیب جدی وارد کند.

بسته بندی یک بیضوی

شکل منحصر به فرد یک بیضوی بسته بندی را بسیار دشوار می کند. ساده ترین راه برای بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی جدا کردن آن است.

با باز کردن پیچ و مهره ها، پایه های متحرک و پدال ها را از بدنه اصلی جدا کنید. مطمئن شوید که تمام مهره‌ها و پیچ‌های بیضوی پس از برداشتن آن‌ها ایمن هستند. می توانید آنها را در کیسه زیپلاک یا حتی در شیشه میسون نگهداری کنید. پس از آن، تمام قسمت ها را به طور جداگانه با پتوهای متحرک بپیچید و سپس از نوار بسته بندی برای محکم کردن آنها استفاده کنید.

 

نحوه جابجایی وسایل بدنسازی

هنگام جابجایی هر چیز سنگین، مهم است که تا حد امکان ایمن باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید: 

ابتدا چیزهای سبک تر را حرکت دهید

چیزهایی هستند که می‌توانید اول آن‌ها را بسته و جابه‌جا کنید، مانند تشک‌های یوگا، حوله‌های بدنسازی، و حتی پتو یا هر چیز سبک دیگری که ممکن است در باشگاه خانه‌تان داشته باشید. برای جابجایی آن‌ها، آن‌ها را در جعبه‌ای قرار دهید (برای تشک‌های یوگا، آن‌ها را بغلتانید و با یک تسمه محکم کنید تا در حالت رول نگه داشته شوند و در پایین جعبه قرار دهید). سپس جعبه ها را می توان بر روی کامیون در حال حرکت بارگیری کرد تا به خانه جدید شما منتقل شود.

 

دمبل های متحرک، وزنه های دستی و هالتر

اگر جعبه‌ای ندارید که وزنه‌های شما را تحمل کند، می‌توانید از ظروف پلاستیکی برای حمل وزنه‌ها نیز استفاده کنید. توصیه می کنیم وزنه ها را به سمت یا روی کف کامیون قرار دهید زیرا نمی خواهید وزنه ها در حین حرکت جابجا شوند.

 

حرکت یک بیضوی

پس از جدا کردن قطعات بیضوی خود، باید بتوانید قطعات بیضی را به تنهایی داخل کامیون اجاره ای حمل کنید. قبل از بارگیری قطعات، مطمئن شوید که آنها را در پتوهای متحرک بپیچید تا از آنها محافظت شود. هنگامی که قطعات را در کامیون قرار دادید، مطمئن شوید که آنها نمی توانند خیلی جابجا شوند.

 

جابجایی تردمیل

حرکت دادن تردمیل بسیار دشوار است. ساده ترین راه برای جابجایی تردمیل این است که آن را روی یک عروسک مبلمان پس از تا شدن با پتوی متحرک روی آن قرار دهید. هنگام قرار دادن تردمیل روی دالی مبلمان (مطمئن شوید که به خوبی در مرکز قرار دارد) به دو نفر برای مانور صحیح آن نیاز دارید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در کامیون در حال حرکت بارگذاری کنید (اکثر آنها دارای رمپ هایی برای آسان کردن آن هستند). هنگامی که آن را وارد کامیون کردید، دالی را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که تردمیل با بستن آن با تسمه جابه جا نمی شود.

گزینه دیگری که دارید این است که بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی و جابجایی های حرفه ای را استخدام کنید که می توانند وسایل بدنسازی شما را برای شما جابجا کنند. این گزینه گران تر است، اما استرس و فشار را از شما دور می کند. اگر خودتان این وسایل را جابه‌جا می‌کنید، مطمئن شوید که آنها را به‌درستی بسته‌اید تا در کامیون شما حرکت نکنند. آنها بزرگ و حجیم هستند و شما نمی خواهید که آنها به اطراف سر بخورند و به چیزی آسیب برسانند.

باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان

مطلب قبلی بسته بندی جواهرات در اسباب کشی
مطلب بعدی جابجایی ماشین ظرفشویی برای اسباب کشی
پرینت
989 رتبه بندی این مطلب:
4.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید