بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی آینه در اثاث کشی

آینه ها جز جدایی ناپذیر خانه ی همه ی ما هستند، در واقع هیچ خانه ای بدون آینه نیست و اساسا در اسباب کشی هم باید از آینه ها مراقبت کرد. آینه ها می توانند یکی از سخت ترین وسایلی باشند که هنگام جابجایی خانه ها بسته بندی می شوند. آنها بزرگ، سنگین و بسیار شکننده هستند. خوشبختانه، یادگیری نحوه بسته بندی آینه در اثاث کشی آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. برای بسته بندی آینه در اثاث کشی باید مراحل ساده و سرراستی را دنبال کنید.


مرحله 1: جمع آوری لوازم

برای بسته بندی آینه در اثاث کشی شما به موارد زیرنیاز خواهید داشت:

- یک جعبه آینه

چسب بسته بندی

مقوا

بسته بندی حباب دار

کاغذ بسته بندی

نوار نقاش

شارپی

جعبه های آینه بهترین گزینه برای بسته بندی آینه در اثاث کشی هستند زیرا بسیار قابل تنظیم تر از جعبه های استاندارد هستند. آنها را می توان در هر فروشگاه لوازم متحرک و اکثر فروشگاه های لوازم خانگی خریداری کرد. جعبه‌های آینه از چهار تکه مقوای مجزا تشکیل شده‌اند که به هم متصل می‌شوند تا اندازه‌ای سفارشی ایجاد کنند که به شما امکان می‌دهد آن را نزدیک آینه قرار دهید. اگر نمی‌توانید جعبه آینه بخرید، می‌توانید با استفاده از چند جعبه بزرگ و صاف کردن آن‌ها برای قرار دادن در اطراف آینه خود، جعبه مخصوص بسازید. قانون استاندارد برای جعبه های آینه این است که آنها باید حدود 30٪ بزرگتر از آینه شما باشند، تا کناره های آینه را هم حفظ کنند.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

 بسته بندی بادام زمینی در لوازم ذکر نشده است زیرا برای بسته بندی آینه توصیه نمی شود. آنها تمایل دارند در جعبه ای که در آن قرار می گیرند جابجا شوند و بنابراین محافظت لازم برای آینه شما را فراهم نمی کنند.


مرحله 2: آینه خود را آماده کنید

هنگامی که آینه خود را برای جابجایی بسته بندی می کنید، بهتر است یک مکان امن برای آماده سازی آن تعیین کنید. اکثر کارشناسان  استفاده از میز آشپزخانه را توصیه می کنند، زیرا بسته بندی آن بر روی یک سطح مرتفع آسان تر خواهد بود. اگر بچه های خردسال دارید و می ترسید آینه از روی میز حرکت دهند،بسته بندی آینه در اثاث کشی را در یک اتاق بسته مانند اتاق خواب انجام دهید.


قبل از اینکه آینه خود را بپیچید، چند نوار بزرگ را در سطح آینه از گوشه ای به گوشه دیگر قرار دهید. یا، یک ایکس مانند در سراسر سطح آینه خود ایجاد کنید. اگر آینه شما در طول سفر آسیب ببیند، قرار دادن نوار در قسمت جلو به نگه داشتن قطعات شکسته در جای خود کمک می کند.


اگر آینه شما لبه های تیز و 90 درجه دارد، مقداری مقوا بردارید و محافظ های گوشه ای ایجاد کنید تا آسیب نبینند.


مرحله 3: اصول بسته بندی آینه در اثاث کشی

ابتدا دو تکه مقوا را به اندازه برش دهید و به جلو و پشت آینه خود بچسبانید. سپس آینه را روی یک تکه کاغذ بسته بندی بزرگ قرار دهید. آینه را کاملاً در کاغذ بسته بندی بپیچید انگار که در حال بسته بندی یک هدیه هستید. سپس، دوباره کل آینه را در یک لایه بسته حباب دار بپیچید. مطمئن شوید که هر گوشه از آینه پوشانده شده است.

آینه را به طور کامل در کاغذ حباب دار یا کاغذی بپیچید و قبل از قرار دادن آن در جعبه، آن را با چسب محکم کنید. بعد از اینکه آینه در جعبه قرار گرفت، هر شکافی را با کاغذ مچاله شده پر کنید. توصیه می کنیم در هر جعبه فقط یک آینه بسته بندی کنید.


بعد از اینکه آینه شما به دلخواه شما پیچیده شد، کاغذ بسته بندی مچاله شده را بردارید و در پایین جعبه آینه خود یک بستر ایجاد کنید. آینه پیچیده شده را به آرامی داخل جعبه بلغزانید و هر فضای خالی را با کاغذ بسته بندی مچاله شده پر کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ فضای خالی در جعبه وجود ندارد، زیرا باعث می شود آینه در حین حمل و نقل جابجا شود و به طور بالقوه شکسته شود. وقتی از بسته بندی آینه راضی شدید، جعبه را با چسب بچسبانید. آن را بلند کنید و به آرامی تکان دهید نباید احساس کنید چیزی در اطراف آن حرکت می کند. اگر این کار را انجام دادید و آینه در جعبه تکان خورد، مجدد جعبه را باز کنید و بالشتک بیشتری به آن اضافه کنید.


مرحله 4: روز جابجایی

بروی جعبه با برچسب بزرگ بنویسید شکستنی با احتیاط حمل شود. اطمینان حاصل کنید که آینه شما هرگز در حالت خوابیده قرار نگیرد. هیچ چیز روی آینه نگذارید، زیرا نمی تواند فشار جسم دیگری را تحمل کند و می شکند. آینه شما باید هنگام حرکت در کناری قرار گیرد و چیزی در بالا آن انباشته نباشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که آینه شما در هنگام جابجایی خیلی محکم بین وسایل دیگر فشرده نشده باشد، زیرا فشار آن ممکن است باعث آسیب شود.

وقتی صحبت از بسته بندی آینه در اثاث کشی می شود، چیزی به نام محافظت بیش از حد وجود ندارد. مطمئن شوید که از مواد بسته بندی قابل اعتماد استفاده می کنید، آینه را محکم بسته بندی کنید و در طول حمل و نقل ایمن نگه دارید. 


چگونه یک آینه را بدون جعبه متحرک بپیچید؟

اگر بدون جعبه آینه را جابجا می کنید، ابتدا باید خود آینه را بپیچید. آن را با بسته بندی حباب دار و کاغذ بسته بندی ببندید. سپس، از نوار بسته بندی برای محکم کردن کل بسته استفاده کنید. در نهایت، آن را روی یک میز محکم قرار دهید و به آرامی  تکان دهید تا از جابجایی آن مطمئن شوید.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی چطوری چرخ خیاطی بسته بندی کنم
مطلب بعدی بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری
پرینت
673 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید