بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

انواع کارتن اسباب کشی کدامند؟

شما در حال اسباب کشی هستید! این بدان معناست که زمان آن رسیده است که همه چیز را در خانه خود بسته بندی کنید و آن را برای انتقال به خانه جدید آماده کنید. آیا می دانید انواع کارتن اسباب کشی نیاز دارید؟ گرفتن نزدیکترین جعبه مقوایی همیشه بهترین ایده نیست، به خصوص وقتی نوبت به بسته بندی برخی از اقلام ارزشمند شما می رسد. در اینجا، ما تعدادی از انواع کارتن اسباب کشی موجود را فهرست کردهایم تا بتوانید مطمئن شوید که برای نیازهای خاص خود، جعبه مناسب را انتخاب میکنید.

رایج ترین انواع جعبه های متحرک شامل موارد زیر است:

جعبه کوچک. این همچنین به عنوان "جعبه کتاب" شناخته می شود و معمولاً 1.5 فوت مکعب در ایالات متحده است. ...

جعبه متوسط. ...

جعبه بزرگ. ...

بسته های ظرف. ...

جعبه تشک. ...

جعبه های آینه. ...

جعبه های سفارشی ...

جعبه های کمد لباس.


وقتی در حال آماده شدن برای جابهجایی هستید، مهم است که لوازم مناسب را داشته باشید - از جمله انواع کارتن اسباب کشی. اما چگونه می دانید که چه نوع جعبه های متحرک را خریداری کنید؟ اولین قدم این است که موجودی وسایل خود را تهیه کنید. سپس میدانید که چه نوع از انواع کارتن اسباب کشی – و تعداد هر کدام – را بخرید. رایج ترین انواع جعبه های متحرک شامل موارد زیر است:


جعبه کوچک: این همچنین به عنوان "جعبه کتاب" شناخته می شود و معمولاً 1.5 فوت مکعب در ایالات متحده است. برای نگهداری اقلام سنگین مانند کتاب، سوابق، کفش، کنسرو، لوازم کوچک و غیره عالی است.


جعبه متوسط: به طور معمول 3 فوت مکعب، این نوع جعبه به عنوان "جعبه همه منظوره" شناخته می شود. می توانید هر چیزی را در اینجا قرار دهید، از قابلمه و تابه، اسباب بازی، لامپ، یادگاری، ظروف آشپزخانه و موارد دیگر.





یکی از انواع کارتن اسباب کشی جعبه بزرگ است. با ابعاد 4.5 فوت مکعب، جعبه بزرگ برای وسایل سبک وزن مانند بالش، پتو و لباس ایده آل است. به طور معمول، با افزایش اندازه ظرف، وزن اقلام داخل آن باید کاهش یابد. به این ترتیب، هنگام بلند کردن و بارگیری جعبه های متحرک در روز جابجایی آسیبی نخواهید دید.


بسته های ظرف: این جعبه ها دارای تقسیم کننده های سلولی هستند تا بتوانید به راحتی کاسه ها، ظروف پایه، ظروف و سایر ظروف آشپزخانه خود را حمل کنید.


جعبه تشک: تشک خود را با یک جعبه تشک که در اندازه های مختلف از جمله تختخواب، دوقلو، استاندارد، دو نفره و ملکه/شاه عرضه می شود، از آسیب محافظت کنید.


جعبه های آینه. آخرین چیزی که می خواهید، یک آینه ترک خورده روی دستانتان است! حتی اگر خرافاتی نیستید، استفاده از جعبه آینه برای آینه ها، میزهای شیشه ای و تصاویر بزرگ منطقی است.


از دیگر انواع کارتن اسباب کشی کارتن های سفارشی است برخی از افراد نیازی به چنین جعبههایی نخواهند داشت. اما اگر عتیقه جات، لوستر، آثار هنری یا هر چیز بزرگ، حجیم یا ظریفی را جابجا می کنید، حتما یک جعبه سفارشی از Allied Van Lines سفارش دهید. ما می توانیم آنها را مطابق مشخصات شما بسازیم.


جعبه های کمد لباس: این جعبه های بزرگ به صورت عمودی ایستاده و دارای میله ای برای آویزان کردن لباس ها، پرده ها و پرده ها هستند. آنها می توانند از چروک شدن چنین وسایلی در سفر شما جلوگیری کنند.


جعبه یا کارتن کمد لباس:

این جعبه‌ها برای حمل لباس‌هایی که می‌خواهید در حین جابجایی آویزان باقی بمانند عالی هستند. این نوع جعبه ها برای پرده ها یا پرده هایی که نمی خواهید در حمل و نقل چروک شوند نیز مفید هستند.


کارتن های آینه ای:

این نوع کارتن ها در اندازه های مختلف هستند و برای حمل اقلام شکستنی مانند روکش میز شیشه ای، آینه یا قاب عکس به خوبی کار می کنند. وسایل خانه خود را اندازه بگیرید تا بدانید به چند کارتن آینه نیاز دارید. تکه های کارتن را می توان در کنار هم قرار داد تا به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا بتوانند قطعات مختلف را در خود جای دهند.


بسته ظروف:

حمل و نقل ظروف، کریستال، عتیقه جات یا ظروف چینی با ارزش یکی از پر استرس ترین بخش های بسته بندی است، زیرا اگر همه چیز را به درستی بسته بندی نکنید، ممکن است اشیا به راحتی آسیب ببینند، ترک بخورند یا بشکنند. این کارتن ها بسیار ایمن هستند، زیرا با چندین لایه مقوای بسیار مقاوم ساخته شده اند.


جعبه/کارتن کوچک (1.5 فوت مکعب):

اینها کوچکترین کارتن های موجود هستند و برای حمل کمتر از 50 پوند ایمن هستند. این جعبه‌ها برای کتاب‌ها، سی‌دی‌ها، وسایل کوچک، لامپ‌ها، ابزارها یا کنسروها ایده‌آل هستند.


جعبه/کارتن متوسط ​​(3 فوت مکعب):

اینها برخی از محبوب ترین جعبه های موجود در بازار هستند زیرا اندازه مناسب و ظرفیت کافی دارند. این جعبه ها برای بسته بندی لوازم الکترونیکی، قابلمه و تابه، لباس، حوله، لوازم آشپزخانه و غیره عالی هستند.


جعبه/کارتن Med-Large (4.5 فوت مکعب):

این جعبه می تواند تا 65 پوند وزن را حمل کند و برای جابجایی کتانی، لامپ های بزرگ، اسباب بازی های کودکان، لباس ها و سایر ابزار/ظروف آشپزخانه ایده آل است. از آنجایی که ظرف بزرگتر است، بسته بندی آن بسیار آسان است. به یاد داشته باشید که هرچه جعبه بزرگتر باشد، وسایلی که باید در آن بسته بندی شوند سبک تر است. در غیر این صورت، ممکن است از ته شکسته شود و به دارایی شما بریزد/آسیب بزند. ما به طور کلی پیشنهاد می کنیم جعبه هایی با وزن بیشتر از 50 پوند درست نکنید.


کارتن بزرگ (6 تا 6.5 فوت مکعب):

این بزرگترین محفظه موجود در بازار است و برای حمل برخی از اقلام سبک اما حجیم یا نامناسبی که باید بسته بندی کنید بهترین استفاده است. این جعبه‌ها برای قالیچه‌ها، کت‌ها، اسباب‌بازی‌های پرشده، روتختی‌ها و غیره عالی هستند

جعبه تشک:

اگر در حال برنامه ریزی برای حرکت سریع هستید و قصد دارید تخت(های) خود را فوراً مرتب کنید، ممکن است جعبه تشک لازم نباشد. اما اگر قصد دارید تشک را برای هر دوره زمانی نگهداری کنید، جعبه تشک به شدت توصیه می شود. این کمک می کند که تشک از سوراخ شدن و سایر عناصری که می توانند به آن کثیف یا آسیب بزنند محافظت شود. این ها در هر اندازه ای که شما نیاز دارید، از سایز تخت تا کینگ سایز وجود دارد.

مطلب قبلی بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی
مطلب بعدی محاسبه قیمت اسباب کشی
پرینت
547 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید