بلاگ

قوانینی برای اسباب کشی ادامه مطلب

قوانینی برای اسباب کشی

قوانینی برای اسباب کشی

هر بسته‌ای که بسته می‌شود بهتر است روی آن را با ماژیک بنویسید. موقع جابه‌جایی می‌دانید که کدام بسته یا جعبه به کدام قسمت خانه باید انتقال یابد.

توصیه های زاگرس بار هنگام بسته بندی وسایل ادامه مطلب

توصیه های زاگرس بار هنگام بسته بندی وسایل

انگلیسی ها می گویند ۳بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند. اسباب کشی آنقدر کار سختی است که حتی تصور آن ممکن است شما را به وحشت بیندازد، اما از آن گریزی نیست ولی میتوانیم با رعایت برخی از قوانین این ترس را به خاطره ای به یادماندنی و یک اسباب کشی راحت تبدیل کنیم.

بسته بندی ماشین لباسشویی و ظرفشویی ادامه مطلب

بسته بندی ماشین لباسشویی و ظرفشویی

بسته بندی ماشین لباسشویی با توجه به نوع ماشین لباسشویی متفاوت است ، اینکه یک ماشین لباسشویی سطلی باشد ، دوقلو باشد و یا حفره ای باشد در بسته بندی حساسیت های خاص خود را دارد ولی بطور عمومی در مورد همه ی ماشین ها باید موارد زیر را رعایت کنید .

 

توصیه های باربری زاگرس بار قبل از بسته بندی وسایل منزل ادامه مطلب

توصیه های باربری زاگرس بار قبل از بسته بندی وسایل منزل

تجربه ی یک اسباب کشی راحت و حمل اثاثیه ی منزل بدون دغدغه ، بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت بصورت اصولی و درست آنهم بدون حضور یک گارگر عالی برای یک کارگر در منزل آنقدرها هم سخت نیست ، کافیست اصول درست جهت جابجایی وسایل منزل را با دقت بیاموزیم.

 

روش بسته بندی فرش دست بافت ادامه مطلب

روش بسته بندی فرش دست بافت

باتوجه به حساسیت جابجایی فرش دست باف زاگرس بار در این مقاله به شیوه ای تخصصی به روش بسته بندی فرش های دست باف چون فرش های دست باف اشاره میکند.

RSS
اولین1011121314151719