بلاگ

اسکات و استپ در حمل دستی بار ادامه مطلب

اسکات و استپ در حمل دستی بار

یکی از معضلات بهداشتی که از دیدگاه اصول ارگونومی قابل بررسی است حمل دستی بار می باشد. در اکثر صنایع کشور و حتی در امور غیرشغلی به دفعات زیاد جابجایی دستی کالا و بلند کردن بار ـ (Manual lifing) اتفاق می افتد و این امر یکی از دلایل مهم برای بروز کمردرد می‌باشد از این رو عدم توجه به این مهم نه تنها از نظر سلامت و ایمنی شغلی کارگران باعث بروز مشکلات جسمانی می شود بلکه از دیدگاه اقتصادی نیز به بروز خسارت های مالی منجر می گردد.

وسایل مکانیکی بهترین راه برای جابجایی انواع بار ادامه مطلب

وسایل مکانیکی بهترین راه برای جابجایی انواع بار

بلند کردن، پايين آوردن يا حرکت دادن چيز های سنگين با دست از جمله علل اصلی حوادث و آسيب ديدگی کمر کارگران است. بهترين کار برای جلوگيری از اين گرفتاری ها ، کم کردن حمل و نقل دستی و استفاده از وسايل مکانيکی است . استفاده از وسايل مکانيکی برای حمل مواد سنگين ضمن انجام سريع تر و آسان تر کار ، کمک زيادی نيز به نظم جريان کار کرده و بهره وری را تا حد زيادی بالا می برد. 

حمل و نقل سيلندرهای گاز ادامه مطلب

حمل و نقل سيلندرهای گاز

 

 

اتوبار زاگرس بار  یکی از موفق‌ترین اتوبار‌ها در زمینه باربری، حمل اثاثیه، بسته بندی، باربری در تهران می باشد که متشکل از افراد حرفه ای و کاردان و انواع ماشین های سبک و سنگین برای حمل اثاثیه و غیره می‌باشد. جهت تماس با اتوبار زاگرس بار با شماره تلفن آقای کارگلی 09127655311 تماس حاصل فرمایید.

 

 

انواع  وسايل کمکی  و تجهیزات برای جابجايی مواد ادامه مطلب

انواع وسايل کمکی و تجهیزات برای جابجايی مواد

اتوبار زاگرس بار  یکی از موفق‌ترین اتوبار‌ها در زمینه باربری، حمل اثاثیه، بسته بندی، باربری در تهران می باشد که متشکل از افراد حرفه ای و کاردان و انواع ماشین های سبک و سنگین برای حمل اثاثیه و غیره می‌باشد. جهت تماس با اتوبار زاگرس بار با شماره تلفن آقای کارگلی 09127655311 تماس حاصل فرمایید.

RSS
اولین89101113151617انتها