بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری

برای اسباب کشی ماشین های باری مختلفی از جمله خاور، کامیون ها، نیسان و غیره وجود دارند. کامیون ها عموما در دسترس تر هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند.  بعد از بسته بندی و جمع اوری وسایل مرحله بعدی که باید به آن توجه کنیم چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری است. ضروری است که برای یک اسباب کشی آسان بدون استرس، بر نحوه بارگیری و چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری  نظارت کنیم. بسته به تعداد آیتم‌ ها و کارتن ها این فرآیند برنامه ریزی می شود. یکی از اهداف واضح، حداکثر استفاده از فضای ذخیره سازی در ماشین باربری است و این موضوع با انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی خانه شروع می شود. نکته مهم بعدی انتخاب کارگران حرفه ای و متخصص است تا بهترین راهکار برای چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری را انجام دهند و در جابجایی وسایل و کارتن ها نهایت دقت را داشته باشند تا درصد صدمه و آسیب را به صفر برسانند. در ادامه بهترین راهکار ها برای  چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری را به شما ارائه خواهیم داد با ما در ادامه همراه باشید.


مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

انتخاب ماشین باربری با توجه به حجم وسایلتان

اگر چیزهای زیادی برای جابجایی دارید، بهترین کار این است که از یک کامیون برای جابجایی تمام وسایل مورد نیاز خود استفاده کنید. بنابراین، حداقل یک یا دو ماه قبل از روز جابجایی خود، باید یک کامیون اسباب کشی را از شرکت باربری رزرو کرده باشید. شرکت‌های اجاره کامیون اندازه‌های مختلفی از کامیون‌ها و خاور، وانت ها را ارائه می‌دهند، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که از کدام ماشین استفاده کنید تا جابه‌جایی شما کارآمد باشد. اجاره یک وانت و نیسان اسباب کشی یا یک کامیون کوچک در حال حرکت ممکن است در مقایسه با یک کامیون بزرگ ارزان‌تر باشد، اما ممکن است در نهایت مجبور شوید چندین بار مسیر اسباب کشی را طی کنید  که نه تنها هزینه سوخت بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت، بلکه زمان و تلاش بیشتری نیز باید صرف کنید.

وسایل و بسته بندی های خود را جمع آوری کنید

مطمئن شوید که لوازم بسته بندی و تجهیزاتی برای استفاده برای جابجایی دارید. شما به جعبه های متحرک محکم، کاغذ بسته بندی و بسته بندی حباب دار، بسته بندی کششی، نوار بسته بندی، دالی متحرک، تسمه، پتوهای متحرک و پد مبلمان نیاز دارید. مهم است که اطمینان حاصل کنید که اقلام شما به خوبی بسته بندی و محافظت می شوند. اقلام ممکن است در حین حمل و نقل در داخل کامیون جابجا شوند. اضافه کردن پتوهای متحرک و پر کردن شکاف ها با ملحفه می تواند به جلوگیری از جابجایی وسایل شما کمک کند. می توان از تسمه های متحرک برای نگه داشتن وسایل در جای خود استفاده کرد.


بزرگترین و سنگین ترین اقلام باید ابتدا بارگیری شوند

گام بعدی در چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری این است که هنگامی که آماده شروع بارگیری اقلام در کامیون هستید، ابتدا باید از بزرگترین و سنگین ترین اقلام شروع کنید. این اقلام شامل یخچال، ماشین لباسشویی و خشک کن، میز ناهار خوری، چارچوب تخت، تشک و کاناپه شما هستند. اگر این اقلام را در آخرین مرحله چیدن بارگیری کنید، ممکن است وزن این اقلام به بقیه لوازم فشار آورد و سبب خسارت شود، بنابراین مهم است که آنها را در کنار دیواره ی ماشین باربری ثابت نگه دارید. شما باید با بارگیری وسایل سنگین در دو طرف کامیون، وزن بار کامیون را هم متعادل کنید.

مبلمان بزرگ را از هم جدا کنید

بسیاری از مبلمانی که ما در خانه داریم شکل نامناسبی دارند، بنابراین فضای زیادی را اشغال می کنند. با جدا کردن این قطعات مبلمان، می توانید فضای زیادی را در ماشین اسباب کشی خود ذخیره کنید. این کار، جابجایی آنها را بسیار ساده تر می کند، به خصوص اگر مجبور باشید از راهروهای باریک یا پله ها عبور کنید. فقط مطمئن شوید که این کار را قبل از آمدن ماشینظ انجام دهید تا از تاخیر در روز جابجایی خود جلوگیری کنید. قطعاتی که کوچک هستند باید به درستی بسته بندی و محکم شوند تا از قرار دادن اشتباه آنها جلوگیری شود.


کاناپه ها، تخت خواب و تشک خود را در وضعیت عمودی قرار دهید

نکته دیگر در مورد چگونگی صرفه جویی در فضا و چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری، قرار دادن وسایل بزرگ در حالت عمودی است. وسایل شما مانند کاناپه ها، تخت خواب ها، تشک ها و میزها اگر به صورت افقی قرار بگیرند فضای زیادی را اشغال می کنند، بنابراین این اشتباه را نکنید و آنها را عمودی جاگذاذی کنید.


جعبه ها و سایر لوازم را بارگیری کنید

پس از بارگیری تمام وسایل بزرگ و سنگین، نوبت به بارگیری جعبه ها و وسایل متحرک می رسد. برای بارگیری، باید با جعبه های سنگین شروع کنید. جعبه ها و اقلام سبک تر را می توان در بالای موارد سنگین قرار داد. قبل از بارگیری وسایل شکننده مانند آینه، تلویزیون صفحه تخت، قاب عکس، وسایل آشپزخانه و وسایل کوچکتر، باید مطمئن شوید که آنها به خوبی محافظت می شوند.


از خانواده و دوستان کمک بخواهید

جابجایی یک کار دشوار است، بنابراین درخواست کمک از خانواده و دوستان چیزی است که نباید در انجام آن تردید کنید. حمل وسایل بزرگ و سنگین به تنهایی و بارگیری آنها در ماشین اسباب کشی غیرممکن است. این کار فقط باعث آسیب رساندن به وسایل شما و حتی آسیب دیدن خود می شود. داشتن خانواده یا دوستان برای کمک می تواند به شما در تسریع روند اسباب کشی کمک کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که بهترین راه برای چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری، مراقبت مناسب است. از عجله کردن بپرهیزید. اگر برای یک حرکت انفرادی آماده نیستید، می توانید از شرکت های حمل و نقل و اسباب کشی نزدیک خود کمک بخواهید. می توانید یک هفته قبل از اسباب کشی درخواست خود را ثبت کنید و از شرکت های حمل و نقل شهر خود که عملیات اسباب کشی را انجام می دهند کمک بخواهید و خیالتان راحت باشد.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی تمیز کردن وسایل آشپزخانه قبل از اثاث کشی
مطلب بعدی خرید بیمه از شرکت باربری
پرینت
685 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید