بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

خرید بیمه از شرکت باربری

اساس و وسایل شما می تواند به راحتی در حین حمل و نقل و اساس کشی آسیب ببیند. برای حل این مشکل رایج عموما بیشتر افراد خرید بیمه از شرکت باربری را ترجیح می دهند. در  این مطلب بیاموزید که چگونه می توانید خسارت بار را با بیمه باربری به طور کامل جبران کنید. به علاوه رقابتی ترین بیمه باربری را در بازار امروز پیدا کنید.

به عنوان یک فرستنده، اولویت شما این است که محموله خود را ایمن، به موقع و کارآمد ارسال کنید. متأسفانه، حوادثی رخ می دهد که ممکن است به محموله شما آسیب برساند و پیش بینی آنها سخت است. این بدان معنا نیست که شما باید ضرر را تحمل کنید. با گرفتن خرید بیمه از شرکت باربری از بازی جلوتر باشید. بسته به نوع سیاستی که انتخاب می کنید، می توانید بخشی از یا حتی کل ارزش محموله خود را بازیابی کنید. 

اما فقط به همین جا راضی نشوید. آسیب به محموله شما به معنای آسیب به جعبه شما نیز می باشد. از همین رو باید بیمه این خسارت هم پرداخته شود.

خرید بیمه از شرکت باربری هم از صاحبان خودرو و هم از مشتریان محافظت می کند. شرکت های بیمه خسارت کل مشتری و بیمه خسارت خودرو را  ارائه می دهد. 

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

بیمه حمل و نقل چیست؟

بیمه باربری بیمه نامه ای است که به طور جزئی یا کلی در برابر خسارات وارده به کالا در حین حمل و نقل محافظت می کند. همانطور که گفتیم، مشکلات در هر نقطه از سفر حمل و نقل ممکن است رخ دهد. محموله شما ممکن است به دلیل خطا در بارگیری، تخلیه و حمل بار، بسته بندی معیوب و مسائل مربوط به آب و هوا آسیب ببیند. یا حتی ممکن است محموله شما به سرقت رفته یا گم شود و متأسفانه، تصادفات بیشترین آسیب را به وسایل اسباب کشی وارد می کند.

معمولاً یک بیمه استاندارد توسط شرکت های حمل و نقل فقط مبلغی را به عنوان پوشش به شما ارائه می دهد. این مبلغ ممکن است ارزش واقعی محموله گرانبهای شما را بازیابی نکند. تصور کنید که محموله کالاهای الکترونیکی شما با ارزش بالا آسیب ببیند و حتی نتوانید نیمی از ارزش آن را بازیابی کنید. آیا این شما را ناامید نمی کند؟ برای جلوگیری از این امر، مشتری های اسباب کشی، بجای خرید بیمه از شرکت باربری آن را از شرکت ثالث خریداری می‌ کنند. چنین بیمه نامه های مستقلی به شما کمک می کند تا ارزش واقعی بار خود را به دست آورید. همچنین، شما مجبور نیستید در صورت بروز خسارت، فرآیند دردناک اثبات مسئولیت خود را طی کنید. خسارت مستقیماً توسط شما و شرکت بیمه رسیدگی خواهد شد.

چرا برای باربری به بیمه نیاز دارید؟

این سوال بسیار مهم است آیا برای حمل و نقل به بیمه نیاز دارید؟ بله. اما آیا اجباری است؟ خیر

بیایید این معضل را درک کنیم. به عنوان یک مشتری اسباب کشی، شما موظف نیستید که بار خود را بیمه کنید. شما از نظر قانونی مجاز به ارسال کالای خود بدون هیچ گونه بیمه نامه هستید. از سوی دیگر، شرکت حمل و نقل برخی از پوشش‌ها - نه بیمه - را در قالب مسئولیت حمل و نقل به شما ارائه می‌کند. در بخش بعدی با آن آشنا خواهیم شد.


بنابراین حتماً از خود می پرسید: چرا باید ثبت نام کنم و برای پوشش اضافی حق بیمه پرداخت کنم؟ حقیقت این است که شما بهترین فردی هستید که امنیت محموله های خود را تضمین می کنید. حتی اگر شرکت حمل و نقل یا خدمات حمل و نقل برخی از پوشش ها را به شما ارائه می دهند، آنها اساساً مسئولیت خسارت را نمی پذیرند.

به عنوان یک فرستنده، شما مالک محموله هستید و تنها زمانی می توانید واقعاً از ضرر آن جلوگیری کنید که کمتر به این خدمات برای پوشش وابسته باشید.

هنگامی که تمایز بین بیمه حمل و نقل و مسئولیت حمل و نقل را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که چه تفاوتی ایجاد می شود.



بیمه حمل و نقل در مقابل مسئولیت حمل و نقل: تفاوت های عمده

مردم اغلب فکر می کنند که مسئولیت حمل و نقل و بیمه حمل و نقل یک چیز هستند. اما آنها نیستند. گیج شدن آسان است، به خصوص زمانی که اطلاعات بسیار کمی در مورد هر دو موضوع وجود دارد.


مسئولیت حمل و نقل، اساساً یک پوشش محدود است که توسط شرکت های حمل و نقل ارائه می شود. این میزان پوشش بر اساس نوع کالا و تعرفه حامل است. این کل ارزش محموله شما را بیمه نمی کند. و دریافت مبلغ پوشش آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست.

باید بدانید که مسئولیت حمل و نقل بیشتر برای محافظت از حامل طراحی شده است تا مشتری. تمام مقررات و قوانین به نفع شرکت حمل کننده است. شما باید مسئولیت حامل بار را پر حادثه رخ داده اثبات کنیدو اپراتور بیمه در واقع می تواند تمام ادعاهای شما را به چالش بکشد. بنابراین، برنده شدن در این مساله می تواند دشوار باشد اما در نهایت نتیجه بخش است.


با خرید بیمه از شرکت باربری، تمام فرآیندها سریع و آسان است. شما لازم نیست نگران تایید شدن ادعای خود باشید. بیمه شما ظرف 30 روز تسویه حساب می شود. علاوه بر این، شما مجبور نیستید مسئولیت حامل را اثبات کنید، ایمنی محموله شما تضمین شده است.

نکات مهمی که در هنگام خرید بیمه باربری باید در نظر بگیرید بسیار مهم است. مطمئن شوید که همه چیز را قبل از خرید بیمه از شرکت باربری بررسی کنید بدون 

مطالعه و تحقیق کامل قرارداد بیمه نامه را امضا نکنید و فقط قرارداد بیمه را امضا کنید که تمام نیازهای شما را پوشش دهد.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی چیدن اثاثیه بسته بندی در ماشین باربری
مطلب بعدی عکس گرفتن از وسایل در جایجایی
پرینت
624 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید