بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

چطوری چرخ خیاطی بسته بندی کنم

جابجایی چرخ خیاطی از یک خانه به خانه دیگر واقعاً می تواند شما را تحت فشار قرار دهد زیرا می دانید که این وسیله گران قیمت چقدر می توانند شکننده باشند. حتما ذهن شما هم مشغول است که چطوری چرخ خیاطی بسته بندی کنم؟ چرخ خیاطی ها به نظر غیرقابل تخریب هستند، اما متأسفانه، به ندرت چنین چیزی ممکن است - آنها معمولاً نسبتاً سنگین هستند و فلزی که از آن ساخته می شوند اغلب با گذشت زمان شکننده می شوند - شکستنی تر از آنچه فکر می کنید.


چرخ خیاطی های مدرن معمولاً از پلاستیک سخت ساخته می شوند و اگر به اندازه کافی از آنها برای حمل و نقل محافظت نکنید، بسیار مستعد آسیب هستند.

متأسفانه، جعبه‌های حمل مربوط به چرخ خیاطی ها - به‌ویژه آن جعبه‌های چوبی قدیمی - کمک چندانی نمی‌کنند. اکثر کیف های حمل برای نگه داشتن چرخ خیاطی در حالت عمودی طراحی شده اند و در واقع می توانند شکننده تر از جعبه هایی باشند که باید از آنها محافظت کنند.

به طور طبیعی، شما می خواهید چرخ خیاطی ارزشمند خود را کاملاً دست نخورده نگه دارید. و برای اطمینان از این اتفاق، باید بهترین راه برای بسته بندی چرخ خیاطی برای جابجایی را بدانید. با ما همراه باشید تا جواب سوال چطوری چرخ خیاطی بسته بندی کنم را دریابید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

مرحله 1. مواد بسته بندی را آماده کنید

اول از همه، شما نمی توانید بدون لوازم بسته بندی مناسب از چرخ خیاطی خود محافظت کنید، بنابراین اولویت شماره یک شما این است که قبل از بسته بندی، چنین مواد محافظی را آماده کنید. جعبه های متحرک برای بسته بندی چرخ خیاطی ضروری است. برای اینکار به چند جعبه مقوایی مستحکم نیاز دارید: یکی که تقریباً 4 سانتی متر بزرگتر از خود دستگاه باشد و دو جعبه دیگر- که یک جعبه بزرگتر از همه باشد و جعبه اول در آن قرار گیرد. این تکنیک بسته بندی به عنوان بوکس دوبل شناخته می شود.

بسته بندی حباب دار. مقدار زیادی نایلون حباب دار آماده کنید زیرا این ماده محافظ تضمین می کند که چرخ خیاطی شما در حین جابجایی آسیبی نبیند. پوشش حبابدار متوسط ​​تا بزرگ را تهیه کنید و در صورت امکان، نوع زیست تخریب پذیر را برگزینید.

بسته بندی کششی. اگر چرخ خیاطی خود را داخل کیف حمل خودش جابجا کنید، فقط به یک روکش نیاز خواهید داشت.

استایروفوم. قبل از اینکه کل دستگاه را در پوشش حباب دار بپیچید، قطعاتی از استایروفوم داشته باشید که از آنها برای محافظت از شکننده ترین قسمت های دستگاه استفاده کنید.

بسته بندی بادام زمینی مطمئن شوید که نوع بسته بندی بادام زمینی سازگار با محیط زیست، آنهایی که از نشاسته ذرت زیست تخریب پذیر ساخته شده اند، تهیه کنید.

چسب بسته بندی.


مرحله 2. هر عنصر قابل جدا شدن را جدا کنید

تمام اجزایی که مستقیماً به چرخ خیاطی متصل نیستند را از چرخ خیاطی جدا کنید، سپس آنها را با احتیاط در کاغذ حباب دار بپیچید و در جعبه ای جداگانه قرار دهید. چنین عناصر جداشدنی شامل سیم برق، پایه پرس، پایه‌ها، نگهدارنده‌ها و هر نوع اتصال دیگری است که مدل چرخ خیاطی شما با آن عرضه شده است، اما محدود به آن نمی‌شود.

عناصر کوچک را در کیسه های زیپک نگه دارید تا از جا انداختن یا گم شدن آنها در حین حرکت جلوگیری کنید.


مرحله 3. دستگاه را روی پایه محکم کنید

مرحله بعدی این است که چرخ خیاطی را روی پایه آن محکم کنید. این یک مرحله حیاتی است که در صورت نادیده گرفتن آن، ممکن است به نوعی آسیب حمل و نقل منجر شود.


بررسی کنید که چرخ خیاطی شما روی لولاهای خود باشد و پیچ های مجموعه لولا محکم باشد. همچنین، خود لولاها را بررسی کنید - آنها باید به درستی پیچ و مهره شده و سفت شوند.


در نهایت، اگر گیره‌ای وجود دارد که پایه را فشرده نگه می‌دارد، مطمئن شوید که آن‌طور که باید هم قفل شده و هم سفت شده باشد.


قبل از اینکه مراحل بسته بندی چرخ خیاطی را برای حرکت ادامه دهید، باید مطمئن شوید که دستگاه به خوبی به پایه های تعبیه شده خود محکم شده است.


مرحله 4. از مناطق حساس  محافظت کنید

به دنبال نقاط حساس و شکننده دستگاه باشید و با استفاده از تکه‌هایی از فوم که می ‌توانید به هر اندازه یا شکلی آنها را برش دهید، از آن‌ها محافظت کنید.


اغلب، سیم پیچ بوبین در معرض خطر آسیب قرار می گیرد، بنابراین اگر می توان آن را به طور ایمن جدا کرد، این کار را انجام دهید و آن را به طور جداگانه در جعبه لوازم جانبی دیگری بسته بندی کنید. اگر نه، آن را تا جایی که ممکن است به بدنه دستگاه نزدیک کنید، سپس یک قطعه استایروفوم را روی آن قرار دهید و آن را با چسب محکم کنید.


قطعات استایروفوم با اندازه سفارشی را روی تمام قسمت های  شکننده دستگاه قرار دهید، سپس آن قسمت های محافظ را با نوار چسب محکم کنید.


مرحله 5. چرخ خیاطی را در پوشش حباب دار بپیچید

صرف نظر از اینکه چرخ خیاطی خود را داخل کیف حمل خودش جابجا می کنید یا خیر، کاری که باید انجام دهید این است که کل چرخ خیاطی را در لفاف حباب دار بپیچید.


بازوی چرخ خیاطی را به طور کامل در چند لایه نایلون حباب دار بپیچید. ایده این است که یک بالشتک ضخیم از پوشش حباب‌دار ایجاد کنید که سطح عالی محافظت را برای کل دستگاه فراهم کند. به آرامی کار کنید و هر لایه را به خوبی ایمن کنید.


هنگامی که چرخ خیاطی خود را ابتدا در جعبه آن قرار می دهید، باید مراقب باشید که چه مقدار روکش حباب دار اضافه می کنید زیرا می خواهید چرخ خیاطی محافظت شده بتواند داخل درب قاب قرار گیرد. اگر بسته را خیلی ضخیم کنید، ممکن است مجبور شوید درب کیس را روی دستگاه پیچیده شده فشار دهید، که خطرناک است، بنابراین به اندازه کافی برای پر کردن کامل درب کیس از بابل رپ استفاده کنید.


هنگامی که چرخ خیاطی خود را بدون قاب بسته بندی می کنید، می توانید پوشش حباب دار بیشتری اضافه کنید، اما بسته به دست آمده هنوز باید در اولین جعبه مقوایی قرار گیرد.


وقتی کار بسته بندی تمام شد، یک لایه نهایی حباب بند را روی کل چرخ خیاطی، از جمله پایه آن قرار دهید. آن را یک بسته محکم کنید، سپس آن را با چسب محکم ببندید.


مرحله 6. کیف حمل را آماده کنید

هنگامی که یک چرخ خیاطی را در داخل یک جعبه چوبی جابجا می کنید، باید به اندازه کافی به داخل آن پلاستیک حبابدار یا پارچه اضافه کنید. این خیلی اهمیت دارد!


مواد بسته بندی اضافی در داخل کیف حمل به طور همزمان دو هدف را دنبال می کنند - آنها دستگاه را در جای خود روی پایه های آن ثابت نگه می دارند و همچنین هرگونه آسیب به کیف چوبی و دستگاه را به طور همزمان از بین می برند.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.

مطلب قبلی حمل و بسته بندی اجاق گاز
مطلب بعدی بسته بندی آینه در اثاث کشی
پرینت
684 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید