بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

حمل و بسته بندی اجاق گاز

برای اسباب کشی و جابجایی، حتی حرفه ای ها هم به شما توصیه نمی کنند که اجاق گاز خود را به تنهایی جابجا کنید، بهرحال اگر تصمیم گرفته اید که اجاق گازتان را به تنهایی جابجا کنید، باید ترفندها و تکنیک های بسته بندی مناسب را برای بسته بندی و جابجایی ایمن اقلام بدانید. به دلیل اتصالات ابزار، رویه های شیشه ای یا سرامیکی، قطعات پیچیده یا پرداخت شده، اجاق ها و محدودیت هایش به راحتی می توانند در اسباب کشی آسیب ببینند. به همین دلیل مهم است که روش حمل و بسته بندی اجاق گاز را بیاموزید تا با خیال راحت بدون هیچ آسیبی آن را جابه جا کنید. در اینجا روش مناسب برای بسته بندی و جابجایی اجاق گاز با نکات مربوطه که به آن نیاز دارید، آورده شده است.

آنچه برای حمل و بسته بندی اجاق گاز نیاز دارید. چیزهایی که به شما کمک کند

طناب

پتو و ملحفه

ورق های تخته سه لا

پیچ گوشتی

دستکش کار

قبل از شروع حمل و بسته بندی اجاق گاز، باید تمیز کاری اساسی اجاق گاز را انجام دهید. یک اسفنج یا اسکاج شست و شو را با مواد شوینده ملایم برای تمیز کردن اجاق گاز خود بردارید تا عاری از چربی و باقی مانده مواد باشد.


تمام قسمت های جداشدنی مانند دستگیره ها، تابه های قطره چکان، کلاف ها، قفسه های فر و سینی های فر را جدا کنید تا بتوانید به راحتی این قسمت ها و اجاق گاز را نیز تمیز کنید. پس از تمیز کردن تمام اقلام می توانید آنها را به طور جداگانه در یک کیسه پلاستیکی زیپ دار قرار دهید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

همانطور که قبلاً وسایل جداشدنی اجاق گاز خود را تمیز و بسته بندی کرده اید، اکنون زمان تمیز کردن اجاق گاز است، برای این کار می توانید دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما را مطالعه کنید. آن را با دقت بخوانید و در صورت نیاز فر یا اجاق گاز خود را تمیز کنید.


اجاق گاز یکی از وسایل ضروری هر خانه ای است هرچند که با روی کار آمدن گازهای رومیزی دیگر مشکلات مربوط به حمل و جابجایی آن کاهش یافته است اما هنوز هستند گازهای قابل حملی که برای اسباب کشی باید آنها را جابجا کرد و معمولا وزن بالایی هم دارند. معمولا اجاق گاز را در آشپزخانه خیلی جابجا نمی کنند و این نماینگر آن است که چرا بسیاری از مردم با حمل و نقل آن در زمانی که باید به خانه جدیدی نقل مکان کنند یا آن را به جای دیگری انتقال دهند، آشنا نیستند.  اجاق گاز دارای اجزایی است که ممکن است در حین حمل و نقل آسیب ببینند.


 آیا حمل و نقل گاز و فر رو به پشت بی خطر است؟

اصلا! اجاق گاز را نباید به پشت حمل کرد و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به دستگاه، بهتر است آن را در کناره ها قرار دهید. اجاق گاز را در سمت راست یا چپ آن قرار دهید و نه پشت یا عقب. اجاق هایی که روی آن شیشه ای هستند باید در حالت عمودی حمل شوند تا از آسیب به سطح شیشه جلوگیری شود.


حمل و بسته بندی اجاق  فر در اسباب کشی

اگر تجربه ای در مورد نحوه حمل و بسته بندی اجاق  فر در اسباب کشی یا اجاق گاز خود نداشته باشید،  یک شرکت حمل و نقل حرفه ای بهترین گزینه برای کمک به شما باشد. با این حال، این مقاله با جزئیات توضیح می دهد که اگر بخواهید خودتان این کار را انجام دهید، باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. همچنین چند نکته در مورد بارگیری و تخلیه اجاق گاز خود در وانت یا کامیون یاد خواهید گرفت.  پخت و پز در خانه به عنوان یکی از پنج عامل اصلی آتش سوزی در خانه شناسایی شده است، اما این آتش سوزی ها به احتمال زیاد ناشی از اجاق هایی نیستند که در حین حمل و نقل شکسته شده اند. در عوض، بیشتر به سهل انگاری کارگران مربوط می شود. زمانی که اجاق گاز خود را رو به پشت آن حمل می کنید، احتمال خرابی بیشتر است. اگر می خواهید اجاق گاز خود را در حین حمل و نقل رو به پشت آن قرار دهید، باید چندین قسمت را جدا کنید. برخی از این موارد عبارتند از رنده ها، قفسه های داخلی، درهای اجاق، کلاف ها، تابه های جوجه های گوشتی، پوشش مشعل ها، دستگیره های شیر و غیره. برخی از این قطعات قابل جابجایی (مانند دستگیره های سوپاپ) برای نصب مجدد کمی مشکل هستند و ممکن است در این فرآیند آسیب ببینند.اگر یک اجاق گاز مدرن دارید، احتمالاً مجهز به یک فندک جرقه زن ) ا و چند قسمت حساس دیگر است  و اگر اجاق گاز به پشت گذاشته شود، به راحتی می‌شکنند، به خصوص اگر در حین حمل و نقل، کوبیدن و تکان خوردن زیاد باشد.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.

چرا حمل و نقل اجاق گاز از طرفین آن ایمن تر است؟

طبق آمار ، حدود 3.46 میلیون اجاق گاز آشپزخانه (واحدهای آشپزی سطحی، محدوده گاز و اجاق گاز) در سال در یک شهر بزرگ حمل جابجا می شود. واضح است که این وسیله جزء وسایل ضروری اکثر آشپزخانه های مدرن است.چه از اجاق گاز برقی یا گازی استفاده کنید، ایمنی همیشه کلید واژه مهم آن است. هنگامی که از آن استفاده می کنید، می خواهید مطمئن شوید که اجاق گاز شما هیچ خطری در آشپزخانه شما ایجاد نمی کند. بعضی از اجاق گازها فوق العاده سنگین هستند.علاوه بر این، بیشتر اجاق‌ها ارزان نیستند، بنابراین می‌خواهید از سرمایه‌گذاری خود با اطمینان از ایمن بودن آن در طول حمل و نقل محافظت کنید.




مطلب قبلی بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی
مطلب بعدی چطوری چرخ خیاطی بسته بندی کنم
پرینت
661 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید