بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی

همه ما سرگرمی های خود را داریم. برخی از ما فیلم های زیادی تماشا می کنیم، برخی از ما به پیاده روی می رویم و برخی از ما چیزهایی را جمع آوری می کنیم. یکی از زیباترین چیزهایی که می توانید جمع آوری کنید مجسمه های چینی هس ظریف و رنگارنگ، هر قفسه یا دکوری را در خانه شما بهتر جلوه می دهند. اما آنها یک نقطه ضعف بزرگ دارند: آنها بسیار بسیار شکننده هستند. بنابراین هنگامی که نیاز دارید به خانه جدیدی نقل مکان کنید، باید مراقب آنها باشید. در غیر این صورت، آنها از اسباب کشی جان سالم به در نخواهند برد و دقیقاً به همین دلیل است که بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی به  مهم است - این تنها راه محافظت از آنها در برابر آسیب در هنگام حمل و نقل است.

راهنمای نهایی برای بسته بندی مجسمه های چینی

اگر یک کلکسیونر هستید، احتمالاً قبلاً چند مجسمه را شکسته اید. انجام این کار فوق‌العاده آسان است - تنها یک لحظه بی‌ توجهی طول می ‌کشد و آن ‌ها از میان انگشتان شما می ‌لغزند یا آن‌ها را از قفسه‌شان می‌اندازید و این تمام چیزی است که اتفاق میوفتد. حالا تصور کنید که حتی در ایمن ترین انبارهای شخصی یا در حین حمل و نقل چه اتفاقی ممکن است بیافتد! برای جلوگیری از فاجعه، باید از مجسمه های خود با بسته بندی خوب محافظت کنید.

مرحله 1: مجسمه ها را تمیز کنید و نقاط  حساس آن را شناسایی کنید

اولین کاری که باید قبل از بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی خود انجام دهید این است که از سالم بودن آنها مطمئن شوید. بنابراین برای تمیز کردن مجسمه های خود از هرگونه گرد و غبار یا لکه وقت بگذارید. اینکار به شما فرصت می دهد تا آنها را از نظر ترک و سایر نقاط آسیب پذیر بررسی کنید. اگر مجسمه های شما از قبل آسیب دیده باشند، احتمال شکسته شدن آنها در حین حمل و نقل بیشتر است. حتی اگر آنها در شرایط عالی باشند، احتمالاً آسیب هایی را خواهند دید و به راحتی می توانند بشکنند - قطعات بیرون زده و نقاطی که سرامیک بسیار نازک احتمال آسیب بیشتری دارند. مواظب این نقاط حساس باشید و هنگام پیچیدن مجسمه ها به آنها توجه بیشتری داشته باشید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

مرحله 2: مجسمه ها را در کاغذ بسته بندی بپیچید

اولین لایه محافظ برای مجسمه های شما کاغذ بسته بندی خواهد بود. ورق ها را به اندازه برش دهید، سپس هر مجسمه را جداگانه بپیچید. به مناطقی که شکننده‌ترین قسمت‌ها را شناسایی کرده‌اید توجه ویژه داشته باشید و در صورت لزوم آن‌ها را با کاغذ اضافی بپوشانید. فقط از کاغذ بسته بندی نرم بدون چاپ استفاده کنید. اگر از جایگزین‌ هایی مانند روزنامه استفاده کنید، ممکن است ظروف چینی لکه‌دار یا خراشیده شوند.

مرحله 3: از نایلون حباب دار استفاده کنید

کاغذ به تنهایی برای محافظت از چیزهای شکننده و گران قیمت مانند مجسمه های چینی کافی نیست. بنابراین شما می خواهید یک لایه محافظ پوشش حباب دار را دور مجسمه بپیچید. آن را با دقت دور مجسمه های خود ببندید و بار دیگر به نقاط آسیب پذیر توجه ویژه ای داشته باشید. سپس نوار حباب دار را در جای خود بچسبانید. قبل از استفاده از نوار، اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از مجسمه با کاغذ و بسته حباب دار پوشانده شده است. نوار هرگز نباید با خود مجسمه تماس پیدا کند.

مرحله 4: در جعبه های مناسب بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی را انجام دهید

هنگامی که مجسمه های شما به درستی پیچیده و محافظت می شوند، می توانید آنها را به جعبه ها منتقل کنید. شما می خواهید هر مجسمه را جداگانه بسته بندی کنید. این احتمال آسیب را به حداقل می رساند. اما این بدان معناست که به تعداد مجسمه هایی که دارید به جعبه نیاز خواهید داشت. در حالت ایده آل، جعبه باید با پلاستیک حباب دار یا کاغذ پر شود. اگر جعبه خیلی بزرگ است، آن را با مواد محافظ مانند کاغذ خرد شده یا مچاله شده، پلاستیک حباب دار یا پارچه پر کنید. در نهایت، جعبه های کوچکتر را به یک جعبه متوسط منتقل کنید تا حمل و نقل و ذخیره سازی آسان تر شود.


مرحله 5: جعبه ها را برچسب بزنید

هر زمان که اقلامی را ذخیره یا جابجا می کنید، همیشه باید جعبه هایی را که بسته بندی می کنید برچسب بزنید. پیدا کردن جعبه مناسب در انبار آسان تر است و پس از جابجایی به این ترتیب باز کردن بسته بندی آن آسان تر است. اما هدف دیگری نیز از اینکار وجود دارد: به دیگرانی که آن جعبه‌ها را جابجا می ‌کنند اجازه دهید بدانند داخل آن چیست، تا با احتیاط جعبه ها را حمل کنند. بنابراین کلمه شکستنی را با چاپ بزرگ روی هر جعبه، ترجیحاً در چند طرف بنویسید. همچنین باید علامت بزنید که کدام سمت جعبه بالای آن است تا مجسمه های داخل آن زیاد تکان نخورند.


نکات اضافی برای بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی

اگر این مراحل را دنبال کنید، می توانید هر مجسمه چینی را به درستی بسته بندی کنید. اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید، کارهایی که بسته بندی وسایل شکننده را آسان تر می کند.


قبل از بسته بندی  لیست موجودی های خود را چک کنید

هدر دادن زمان و وسایل برای مجسمه هایی که واقعاً دوست ندارید، بی فایده است. بنابراین قبل از بسته بندی مجموعه خود را یکبار مرور کنید. آیا چیزی هست که بخواهید از دست آن خلاص شوید؟ چیزی که می توانید آن را بفروشید؟ کالایی که می خواهید به کسی هدیه دهید؟ هرچه مجسمه های کمتری داشته باشید، بسته بندی آن آسان تر خواهد بود. گرفتن موجودی به باز کردن بسته بندی نیز کمک میکند و کار بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی را آسانتر می کند.


برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی
مطلب بعدی حمل و بسته بندی اجاق گاز
پرینت
656 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید