بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی

دسکتاپ ها اغلب شکننده و گران هستند، بنابراین مهم است که هنگام جابجایی آنها را ایمن نگه دارید. هنگامی که یک رایانه رومیزی را جابه‌جا می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که هم از بیرون و هم از داخل محافظت کنید - این شامل قطعات و محتوای دیجیتال رایانه شما می‌شود. برای بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی خود مانند متخصصان باید:

از رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

سیم ها را جدا کرده و برچسب بزنید.

لوازم جانبی را بسته بندی کنید

کامپیوتر خود را کاملا تمیز کنید.

با مواد محافظ آن را محافظت کنید.

در جعبه مناسب بسته بندی کنید.

1. پشتیبان گیری از کامپیوتر

اگرچه این راهنما باید در وهله اول از آسیب دیدن و از دست دادن اطلاعات کامپیوتر دسکتاپ شما جلوگیری کند، اما تهیه نسخه پشتیبان از آن برای هر موردی ایده بدی نیست. ابتدا این کار را انجام دهید. شما اغلب می توانید این کار را از طریق کنترل پنل رایانه خود انجام دهید - اما برای اطمینان از اینکه درست انجام می دهید به سازنده رایانه خود مراجعه کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که فایل‌ها و عکس‌های ارزشمند خود را برای همیشه از دست بدهید، بنابراین قبل از اینکه احتمال آسیب‌دیدگی وجود داشته باشد، از اطلاعات خود محافظت کنید.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

2. سیم ها را جدا کرده و برچسب بزنید

اکنون که از رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، می توانید آن را خاموش کرده و سیم های آن را جدا کنید. بسته بندی لپتاپ در اسباب کشی در اسباب کشی

اگر هنگام باز کردن بسته بندی مطمئن نیستید که سیم ها چه هستند، حتماً برچسب بزنید. شما می‌توانید این کار را انجام دهید، اما برای شما بهتر است، اما توصیه می‌کنیم برچسب‌های چسبناک، نوار ماسک و نشانگر، یا کیسه‌های Ziploc برچسب دار را داشته باشید. اگر کمک کرد، می‌توانید از پشت رایانه رومیزی خود عکس بگیرید تا بدانید وقتی همه چیز راه‌اندازی می‌شود چه شکلی است.


هنگامی که این کار انجام شد، می توانید سیم ها را در یک جعبه برچسب بسته بندی کنید. برای جلوگیری از قاطی شدن و گره خوردن آنها، می توانید از بسط های نایلونی یا داکت برای جدا نگه داشتن آنها استفاده کنید.


3. مرحله بعدی بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی این است که لوازم جانبی رایانه شخصی را بسته بندی کنید

همچنین این زمان عالی برای بسته بندی ماوس رایانه رومیزی و سایر لوازم جانبی است. با این حال، صفحه کلید خود را برای بعد از مرحله بعدی ذخیره کنید.


مانند همه اقلام ظریف، باید مطمئن شوید که جعبه ها با پوشش حباب دار یا وسایل نرم (مانند پتو) پوشیده شده اند تا نتوانند بشکنند. هر ضربه، ارتعاش یا حتی ضربه های جزئی را در هنگام عبور جذب می کند.


4. تمیز کردن

در این مرحله، باید کامپیوتر (CPU)، مانیتور و صفحه کلید را در اختیار داشته باشید. قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید، آنها را کاملا تمیز کنید. رایانه رومیزی شما و لوازم جانبی آن می توانند مقدار شگفت انگیزی از گرد و غبار و زباله را جمع آوری کنند و شما نمی خواهید آن را با خود ببرید.

آیا می دانستید صفحه کلید شما 20000 برابر کثیف تر از صندلی توالت است! آن جاروبرقی و دستمال های ضد باکتری را بردارید و دست به کار شوید.


کامپیوتر و مانیتور واقعی فقط باید با یک پارچه میکروفیبر یا گرد و غبار و یک پاک کننده صفحه پاک شوند - به دلایل واضح، از پارچه مرطوب استفاده نکنید. هم برای رایانه و هم برای مانیتور و صفحه کلید، توصیه می کنیم از هوای فشرده که برای گرد و غبار در دریچه ها و سایر شکاف ها طراحی شده است استفاده کنید، زیرا این کار بدون آسیب رساندن به این قطعات کوچک، گرد و غبار را پاک می کند.


5. بسته بندی لپتاپ در اسباب کشی

برای بسته بندی لپتاپ در اسباب کشی اگر جعبه اصلی و محافظی را دارید که رایانه رومیزی شما در آن جا شود، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. کامپیوتر فقط می تواند به داخل برگردد.

اگر اینطور نیست، باید تمام قسمت‌های جداگانه را در کاغذ قهوه‌ای بپیچید و سپس کاغذ حباب‌دار - درست مثل یک هدیه. اگر کارایی بهتری داشت می توانید از مقوای پلاستیکی راه راه نیز استفاده کنید. اگر نیاز به محکم کردن پوشش دارید، مقدار کمی نوار چسب بپیچید و‌ آن را در جای خود فیکس کنید.

برای محافظت بیشتر، می‌توانید قطعات را در یک فیلم پلاستیکی محافظ/کشش یا پتو بپیچید و محافظت بیشتری در جعبه اضافه کنید، همانطور که در مرحله زیر توضیح داده شده است.


6. بسته بندی کنید

شما می توانید یک جعبه کامپیوتر طراحی شده مخصوص بخرید، اما، صادقانه بگویم، یک جعبه معمولی با این محافظ اضافی نیز خوب خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که شکاف‌های جعبه را با کاغذ بسته‌بندی پر کرده‌اید تا از حرکت و آسیب دیدن اجزای آن جلوگیری کنید. در صورت تمایل می‌توانید از فوم‌ها و پوشش حباب‌دار بیشتری استفاده کنید.

در نهایت جعبه را برچسب بزنید تا بدانید هنگام جابجایی چی به چیست. این نکته ناگفته نماند که اگر لپ‌تاپ دارید، می‌ توانید آن را در قاب محافظ و در یک جعبه یا کیف ایمن قرار دهید.



آیا می توانم برای بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی، داخل رایانه شخصی خود را با حباب بسته بندی کنم؟

بله شما می توانید سی پی یو را در پوشش ضد الکتریسیته ساکن بپیچید. (معمولاً صورتی رنگ است.) این به محافظت از رایانه شما در برابر بار استاتیک بالقوه آسیب رسان کمک می کند. فوم پلی استایرن می تواند شارژ ساکن ایجاد کند و پوشش حبابدار این خطر را کاهش می دهد و همچنین از ورود گردو غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.

مطلب قبلی اسباب کشی در دوران کرونا
مطلب بعدی بسته بندی مجسمه های چینی برای اثاث کشی
پرینت
539 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید