بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

اسباب کشی در دوران کرونا

اسباب کشی می تواند فوق العاده استرس زا باشد. نگرانی های ایمنی و عدم اطمینان کلی که ویروس کرونا ایجاد می کند مطمئنا وحشتناک است. با این حال، کارهایی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از ایمنی همه و کاهش استرس خود انجام دهید. برای اسباب کشی در دوران کرونا ابتدا درباره شرکت های حمل و نقل ش خود تحقیق کنید. با دوستان و خانواده خود که به تازگی نقل مکان کرده اند صحبت کنید تا از آنها مشاوره بگیرید. بررسی های آنلاین را بخوانید. درخواست برآورد با دفاتر جابجایی شرکت تماس بگیرید تا به صورت زنده با آنها صحبت کنید. هرچه خدمات مشتریان آنها در قسمت جلویی بهتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که در روز بزرگ شما محرک های با کیفیت بالا را ارائه دهند.



دوم، خود را در مورد ویروس آموزش دهید. هر چند وقت یکبار با بررسی وب   و یا اخبارشهر خود، به روز باشید. با شرکت حمل و نقل خود در مورد اینکه چگونه شما و اسباب کشان از خود و یکدیگر محافظت خواهید کرد، به طور عمیق صحبت کنید. تا خیالتان آسوده شود!


هنگامی که شرکت حمل و نقل مناسب را انتخاب کردید و از اطلاعات مربوط به ویروس کرونا مطلع شدید،  خیالتان راحت باشد و بدانید که روز جابجایی شما استرس بسیار کمتری خواهید داشت.

اسباب کشی در دوران کرونا جز خدمات ضروری در طول همه گیری COVID-19 است

با تعطیلی بسیاری از صنایع و تعطیلی مشاغل در طول همه‌گیری، به سختی میتوان پی برد که کدام خدمات ضروری هستند و کدام خدمات ضروری نیستند. جابجایی یک سرویس ضروری تلقی شده است تا افراد و مشاغل  بتوانند محل زندگی خود را نقل مکان دهند.


چرا اسباب کشی در دوران کروناخدمات ضروری محسوب می شوند؟

جابجایی یک سرویس ضروری در نظر گرفته می شود زیرا برای بسیاری از افراد و شرکت ها کاملاً ضروری است. فرقی نمی‌کند به خاطر ترجیحات شخصی، موقعیت خانوادگی یا محدودیت‌های مالی نقل مکان کنید، حق دارید به خانه جدید یا دیگری نقل مکان کنید، و کسب‌وکارها حق دارند محل کار خود را تغییر دهند.


مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

آیا اسباب کشی در دوران کرونا ایمن است؟

درست مانند هر فعالیت دیگری، جابجایی تا زمانی ایمن است که همه طرف های درگیر از خود و یکدیگر محافظت کنند. تمیز کردن مواد و پوشیدن ماسک از شما و خانواده‌تان در حین اسباب کشی محافظت می‌کند. با شرکت حمل و نقل خود در مورد اقداماتی که آنها برای ایمن نگه داشتن شما و خانه شما انجام خواهند داد به طور عمیق صحبت کنید.

شرکت باربری وظیفه دارد برای ایمن نگه داشتن شما در روز جابجایی اقدامات لازم را انجام دهد.همه ما باید سخت تلاش کنیم تا خود و یکدیگر را ایمن نگه داریم. و اولویت اصلی شرکت حمل و نقل شما باید ایمنی و رفاه همه افراد جامعه باشد. این شامل تیم خود و همه مشتریان آنها می شود.


همه افراد داخل خانه شما - کارگر ها، شما و هر کس دیگری که در آنجا حضور دارد - باید همیشه ماسک بزند. و به یاد داشته باشید: ماسک باید بینی و دهان را بپوشاند!


علاوه بر این، تمام کامیون‌های در حال حرکت باید دستمال‌های ضدعفونی‌کننده و مایع ضدعفونی‌کننده دست داشته باشند. این برای محافظت از جابجایی ها و همچنین مشتریان آنها است.


وب سایت شرکت باربری مورد نظرتان و صفحات رسانه های اجتماعی آن را بخوانید تا مطمئن شوید که اقداماتی را برای محافظت از همه افراد در برابر ویروس کرونا انجام می دهند. و خجالتی نباش! با آنها تماس بگیرید تا در مورد نگرانی های خاصی که ممکن است داشته باشید صحبت کنید. شما شایسته بالاترین سطح خدمات هستید و آنها باید در دسترس باشند و مایل به پاسخگویی به سوالات شما باشند.


بسیاری از کارگران برای اسباب کشی در دوران کرونا از دستکش های پارچه ای قابل شستشو استفاده می کنند تا از دستان خود محافظت کنند و در هنگام جابجایی مواد خود چسبندگی آنها را بهبود بخشند. اما دستکش های جراحی، وینیل و نایلون ممنوع هستند.  دستکشهایی را که باعث اختلال در چسبندگی میشوند، ممنوع میکند، و از آنجایی که دستکشهای یکبار مصرف خیلی لیز هستند، استفاده از آنها ممنوع است. اگرچه سایر کارگران ضروری مانند متخصصان پزشکی، صندوقداران فروشگاه و سهامداران از این دستکشها استفاده میکنند، اما کارگران اسباب کشی نمی توانند از این نوع دستکش استفاده کنند.


رانندگان باید برای محافظت از پاهای خود و داشتن کشش بهتر در تمام سطوح راه رفتن کفش بپوشند. اگرچه برخی از مشتریان احساس می کنند که کفش ها ممکن است میکروب وارد کنند، آن ها  ضروری برای همه اسباب کشی ها هستند. در حالی که برخی  می توانند چکمه ها را روی کفش های خود بپوشند، خدمه ای که ملزم به حمل اجسام سنگین بر روی انواع سطوح هستند، گاهی اوقات در هوای نامساعد مجبوربه اسباب کشی هستند. کفش آنها باید چسبندگی خوبی داشته باشد، بنابراین کفش های مناسب همیشه مورد نیاز است.


آیا ملحفه، پد مبلمان و سایر لوازمی که متصدیان با خود می آورند تمیز خواهند بود؟

همه شرکت‌های حمل‌ونقل  برای هر جابه‌جایی لوازم تمیزی را به همراه می‌آورند. با این حال، برای آنها غیرممکن است که همه پتوها، پدها، کیف ها و غیره را هر روز بشویند. کامیون های آنها باید به مواد ضدعفونی کننده و لوازم اضافی مجهز باشند تا اطمینان حاصل شود که فقط مواد تمیز و ایمن با وسایل شخصی شما تماس پیدا می کند.


مقوا می تواند سخت ترین ماده برای ضدعفونی باشد. رطوبت به یکپارچگی ساختاری مقوا آسیب می زند، بنابراین هر بسته بندی کاغذی باید به جای پاک کردن، به آرامی با مواد ضدعفونی کننده اسپری شود. راه حل ایمن تر این است که به جای جعبه های مقوایی، جعبه های متحرک پلاستیکی استفاده کنند. اینها به راحتی بین هر حرکت ضد عفونی می شوند، بنابراین خطرآلودگی و  میکروب وجود ندارد. علاوه بر این، از آنجایی که آنها قابل اجاره و استفاده مجدد هستند، برای محیط زیست بسیار بهتر از مقوا عمل می کنند.


برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.


مطلب قبلی بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی
مطلب بعدی بسته بندی کامپیوتر در اسباب کشی
پرینت
493 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید