بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی

از میان تمام اتاق‌ های خانه‌ ای که باید قبل از اسباب کشی آن‌ها را جمع کنید، آشپزخانه معمولاً پیچیده‌ترین و زمان‌برترین است. بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی و جمع آوری وسایل آشپزخانه نیاز به یک برنامه کامل دارد. اینکار مشکل است به خصوص اگر علاوه بر بشقاب، ظروف نقره و لیوان، لوازم کوچکی مانند مخلوط کن، سرخ کن های هواپز و میکسرهای ایستاده را نیز بسته بندی کنید.


در حالی که لوازم کوچک نیاز به مراقبت ویژه دارند، بسته بندی آنها لزوما آنقدرها هم سخت نیست. تنها چیزی که نیاز دارید لوازم مناسب - از جمله جعبه های متحرک با اندازه مناسب - و یک ایده کلی در مورد نحوه بسته بندی وسایل کوچک برای کاهش خطر آسیب در حین حمل و نقل است. در زیر، موارد ضروری را که باید بدانید، به اضافه نکاتی که می‌تواند به اطمینان از اینکه وسایل کوچک شما به مکان بعدی خود می‌رسند، کمک می‌کند، بررسی می کنیم. برخی از وسایلی که این قوانین برای آنها اعمال می شود عبارتند از:


توستر و آون توستر

مخلوط کن، غذاساز و هواپز

مایکروویو

سرخ کن 

زودپز

میکسرهای ایستاده

تستر

پلوپز

قهوه ساز و دستگاه اسپرسوساز

اساساً، اگر فشرده باشد، در تهیه غذا یا نوشیدنی استفاده شود و به دیوار متصل شود، احتمالاً یک وسیله کوچک است. در اینجا نحوه رساندن آن از نقطه ای به نقطه دیگر به راحت ترین حالت ممکن آمده است. چه لوازمی برای بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی نیاز دارید. برای بسته بندی وسایل کوچک از نظر لوازم، به چیز خاصی نیاز ندارید، اما باید مطمئن شوید که لوازم کافی و نوع مناسب را برای بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی نیاز است که شامل موارد ذیل است:


جعبه ها مهمترین وسایل مورد نیاز برای بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی است. وسایل کوچک را در جعبه هایی قرار دهید که تا حد امکان به اندازه واقعی آنها نزدیک باشد. اگر جعبه های اصلی وسایل را داشته باشید،  ایده آل است، اما یک جعبه متحرک استاندارد نیز به خوبی کار می کند.

کاغذ بسته بندی. مقدار زیادی کاغذ بسته بندی در دست داشته باشید تا هم وسایل خود را بپیچید و هم شکاف های موجود در جعبه ها را پر کنید. (اگر کاغذ بسته بندی تمام شده است یا می خواهید مقدار مص خود را محدود کنید، می توانید از حوله های ظرفشویی برای پر کردن شکاف ها استفاده کنید.)

چسب بسته بندی. برای حفظ بسته بندی در جای خود و مهر و موم کردن جعبه ها برای بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی نیاز است. برای محکم کردن سیم ها اگر هیچکدام ندارید، نوار بسته بندی نیز می تواند این کار را کند.


نشانگر دائمی. احتمالاً به هر حال همه جعبه‌های خود را برچسب می‌زنید، اما در هر صورت، یک نشانگر دائمی در دست داشته باشید تا بتوانید جعبه‌های لوازم کوچک خود را به عنوان شکننده برچسب بزنید.


مراحل بسته بندی لوازم خانگی کوچک

صرف نظر از کالای خاص، مراحلی که باید برای بسته بندی لوازم برقی در اسباب کشی وسایل کوچک دنبال کنید، معمولاً همیشه یکسان هستند.


آنها را پاک کنید

توصیه می شود قبل از بسته بندی هر یک از وسایل کوچک خود را کاملا تمیز و خشک کنید، زیرا این کار شما را از انتقال خرده ها، گریس و سایر زباله ها به خانه جدیدتان باز می دارد. اگر وقت ندارید، یک پاک کردن ساده هر قسمت از اجزای سازنده با یک پارچه مرطوب کافی است. فقط مطمئن شوید که قبل از بسته بندی هر یک از آنها را کاملاً خشک کنید.


هر گونه قطعات شل یا قابل جدا شدن را بردارید

وسایل کوچک خود را به جای اینکه سعی کنید همه آنها را در یک تکه بسته بندی کنید، از هم جدا کنید. این قطعات - که شامل مواردی مانند سینی در مایکروویو و تیغه غذاساز شما می شود - باید به دقت و جداگانه بسته بندی شوند. قبل از اینکه همه چیز را بپیچید، این قطعات را در کنار وسیله کوچکی که به آن تعلق دارند بچینید تا بدانید چه چیزی با هم ترکیب می شود و بتوانید آنها را در یک جعبه بسته بندی کنید.


یک جعبه پیدا کن

به یاد داشته باشید، هنگامی که لوازم کوچک را بسته بندی می کنید، بهتر است از جعبه ای استفاده کنید که تا حد امکان به اندازه واقعی آنها نزدیک باشد، که معمولاً یک جعبه کوچک تا متوسط ​​است. از قرار دادن چندین وسیله کوچک در کنار هم در یک جعبه بزرگتر خودداری کنید، زیرا حتی اگر به درستی ایمن شده باشد، هرگز ایده خوبی نیست که یک جعبه را با وسایل شکننده بیش از حد پر کنید.


وسایل لازم برای بسته بندی

با بستن سیم‌ های شل و محکم کردن آن‌ها با کش یا نوار بسته‌بندی، لوازم خود را آماده کنید. از یک تکه نوار بسته بندی اضافی برای چسباندن آنها به کنار دستگاه استفاده کنید. اگر دستگاه کوچک دارای در غیر قابل جابجایی است - مانند اجاق توستر شما - از نوار بسته بندی برای بسته شدن آن از بیرون استفاده کنید. (توجه داشته باشید که اگر قرار است اقلام شما برای مدت زمانی در انبار بماند، این نوار بسته بندی می تواند مقداری لایه چسبناک از خود به جای بگذارد. اگر اینطور است، هنگام باز کردن بسته بندی لوازم کوچک خود یک بطری چسب پاک کن در دسترس داشته باشید.) بعد، هر مورد را در کاغذ بسته بندی، از جمله اجزای کوچک، بپیچید. شما می خواهید از دو تا سه لایه کاغذ برای قطعات شکننده و بدنه اصلی هر دستگاه استفاده کنید. کاغذ را محکم بپیچید و با چسب بسته بندی کنید تا در جای خود بماند.


آنها را جعبه کنید

قبل از قرار دادن یک دستگاه بسته بندی شده در جعبه، جعبه را با کاغذ بسته بندی بپوشانید تا کمی بالشتک اضافی ایجاد شود (حوله ها برای این منظور نیز عالی عمل می کنند). سپس مورد را با دقت داخل آن و همچنین اجزای سازنده آن قرار دهید. حوله ظرفشویی یا کاغذ بسته بندی مچاله شده را بردارید و هر شکافی را در جعبه پر کنید تا از جابجایی وسایل در کامیون در حال حرکت جلوگیری کنید. اگر در هر یک از جعبه‌های لوازم کوچک خود فضای خالی مناسبی دارید، می‌توانید از آن برای بسته‌بندی وسایل آشپزخانه اضافی و کمتر شکننده استفاده کنید، تا زمانی که به‌درستی بسته‌بندی و محکم شده باشند و بعد از آن شکاف‌ها را پر کنید.


مطلب قبلی راهکار برای دردسر های اسباب کشی
مطلب بعدی اسباب کشی در دوران کرونا
پرینت
681 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید