بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

نحوه بسته بندی پتو برای جابجایی

 

آیا می دانید که چگونه پتوها را برای جابجایی بسته بندی کنید؟ اگر می خواهید به خانه بروید، ممکن است نگران عینک، لوازم الکترونیکی و سایر وسایل شکننده خود باشید، اما باید مراقب پتوهای خود نیز باشید. این فرآیند گام به گام را در مورد بهترین روش بسته بندی پتو بخوانید:

مرحله 1: تمیز کردن و تعیین پتو برای بسته بندی


مرحله 2: پتوهای خود را خشک شویی کنید


مرحله 3: روی مواد و لوازم بسته بندی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید


مرحله 4: هر پتو را به روش مناسب خود بسته بندی کنید


مرحله 5: هر جعبه را به وضوح برچسب بزنید


مرحله 6: جعبه های خود را با دقت در کامیون در حال حرکت خود بسته بندی کنید


مرحله 7: باز کردن پتوهای خود را در اولویت قرار دهید


مرحله 1: تمیز کردن و تعیین پتو برای بسته بندی

اگر سال هاست در خانه خود زندگی می کنید، احتمالاً کمد دیواری خود را با انواع پتو پر کرده اید. با این حال، به احتمال زیاد، شما احتمالاً مدت زیادی است که از اکثریت آنها استفاده نکرده اید - حتی ممکن است پروانه خورده شوند. به این ترتیب، تحمل استرس و هزینه بسته بندی و جابجایی اینها فایده ای ندارد. برای آسان‌تر کردن زندگی‌تان، کمد دیواری تان را بیرون بریزید و فقط بهترین و دوست‌داشتنی‌ ترین پتوهایتان را با خود جابه‌جا کنید. هر پتویی که دیگر به آن نیاز ندارید را می توان کنار گذاشت و برای بسته بندی وسایل شکننده استفاده کرد.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

مرحله 2: پتوهای خود را خشک شویی کنید

بهترین راه برای بسته بندی پتو در اسباب کشی این است که در ابتدا مطمئن شوید که کاملاً تمیز هستند. در حالی که به نظر می رسد که پتوهای شما تمیز هستند، از میزان گرد و غبار، کثیفی و آفات موجود در آنها شگفت زده خواهید شد، حتی اگر به طور مرتب شسته شوند. بنابراین، قبل از اینکه پتوهای خود را بسته بندی کنید، آنها را به خشکشویی خود بسپارید. به این ترتیب، می توانید کمد دیواری خانه جدید خود را با تازه ترین و تمیزترین پتوهای ممکن پر کنید.


مرحله 3: روی مواد و لوازم بسته بندی پتو در اسباب کشی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

دانستن نحوه بسته بندی پتو در اسباب کشی همه چیز در مورد یافتن مواد مناسب برای بسته بندی و محافظت از آنها است. برای بسته بندی پتو، باید در موارد زیر سرمایه گذاری کنید:

جعبه های متحرک موجدار دوتایی بزرگ یا وان های پلاستیکی

روکش پلاستیکی قابل تنفس

چسب بسته بندی

نشانگر دائمی.

تا جایی که ممکن است، حتما از جعبه های متحرک موجدار دوتایی یا وان های پلاستیکی جدید برای 

بسته بندی پتو در اسباب کشی استفاده کنید. استفاده از جعبه های قدیمی و دست دوم برای بسته بندی پتو هرگز ایده خوبی نیست. جعبه های قدیمی می توانند بوی کپک زده ای داشته باشند که به پتوهای شما منتقل می شود، به این معنی که پتوهای تازه تمیز شده شما با بویی شبیه مقوای کپک زده و قدیمی به خانه جدید شما می رسند.


مرحله 4: هر پتو را به روشی مناسب بسته بندی کنید

مهم نیست که چه چیزی را بسته بندی می کنید، باید یک روش دقیق در کار خود داشته باشید. وقتی نوبت به دانستن نحوه بسته بندی پتو در اسباب کشی می رسد، این روش را دنبال کنید:


پتو را روی یک فضای صاف قرار دهید

پتو را بسته به ضخامتش تا یک چهارم اندازه آن تا کنید

پتو را در پلاستیک تنفس پذیر بپیچید، مطمئن شوید که خیلی سفت بسته نشود، در غیر این صورت ممکن است به پتو آسیب برساند.

پتو را داخل جعبه یا وان پلاستیکی جدید خود قرار دهید.

اگر به دنبال صرفه جویی در فضا و جعبه ها هستید، به جای اینکه کل جعبه را با پتو پر کنید، می توانید از آنها برای ایجاد یک پایه نرم برای وسایل شکننده استفاده کنید. به عنوان مثال، یک پتو را در پایین یک جعبه قرار دهید، زیور آلات را روی آن قرار دهید، و با یک لایه نایلون حباب دار یا یک پتوی دیگر تمام کنید. به این ترتیب، می توانید جعبه های شکننده خود را نیز به جعبه های پتویی خود تبدیل کنید.


مرحله 5: هر جعبه را به وضوح برچسب بزنید

چه از هر جعبه برای بسته بندی پتوهای متعدد استفاده کنید، چه از آنها برای محافظت از وسایل گرانبها و شکننده استفاده می کنید، باید به وضوح روی هر جعبه برچسب بزنید. برچسب زدن جعبه های خود باز کردن بسته بندی در آدرس جدید شما را ساده می کند. برچسب زدن چیزی بیش از نوشتن "پتو" یا "پتو و زیور آلات" است. شما باید مشخص باشید. موارد زیر را روی هر جعبه قرار دهید:

تعداد پتوها و اتاق یا کمدهایی که به آن تعلق دارند

سایر اقلام داخل جعبه، مانند "زیور آلات اتاق پذیرایی" یا "کریستال اتاق غذاخوری"

«شکننده» (اگر جعبه حاوی زیور آلات شکننده باشد).

مرحله 6: جعبه های خود را با دقت در کامیون متحرک خود بسته بندی کنید

دانستن اینکه چگونه پتوها را برای جابجایی بسته بندی کنید فقط به این معنی نیست که آنها را در جعبه ها قرار دهید، بلکه به این معنی است که آنها را با خیال راحت به آدرس جدید خود ببرید. شما باید مراقب باشید که آنها را در کجای کامیون در حال حرکت خود قرار می دهید. اگر جعبه پتوی شما حاوی اقلام شکننده است، مطمئن شوید که در جایی قرار نگیرد که جعبه سنگینی روی آن بیفتد و هرگز جعبه های دیگری را روی آن قرار ندهید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که جعبه در نزدیکی مایعاتی که ممکن است نشت کند و به پتوهای شما آسیب برساند، نباشد. به خاطر داشته باشید که یک جعبه پر از پتو سبک خواهد بود، بنابراین بهتر است آن را روی انبوهی از جعبه‌های سنگین‌تر قرار دهید.


مرحله 7: باز کردن پتوهای خود را در اولویت قرار دهید

باید سعی کنید پتوهای خود را نزدیک درب کامیون در حال حرکت بار کنید تا بتوانید بسته بندی آنها را باز کنید

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری
مطلب بعدی حفظ امنیت بار در زمان جایجایی
پرینت
736 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید