بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

حفظ امنیت بار در زمان جایجایی

مدیریت باربری، حفظ امنیت بار در زمان جایجایی تأثیر مستقیمی بر رقابت پذیری یک شرکت دارد و بنابراین به یک موضوع اصلی برای استراتژی های شرکت های باربری تبدیل شده است.

سرقت محصول و آسیب محصول ناشی از تصادفات یا سوء استفاده در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل، نه تنها زیان مالی برای شرکت های درگیر در زنجیره تامین را نشان می دهد، بلکه باعث تاخیر در تولید یا عملیات تجاری آنها می شود.


به همین دلیل، هنگامی که به عنوان اقداماتی برای شناسایی و کاهش خطرات و تهدیدها و بهبود حفاظت و جابجایی کالاها در نظر گرفته میشود، ایمنی یک موضوع کلیدی برای اطمینان از کارایی و انجام مدیریت باربری است و حفظ امنیت بار در زمان جایجایی حرف اول را می زند.

معیارهای اساسی برای اطمینان از ایمنی

ما باید یک طرح امنیت باربری را بر اساس هشت معیار اساسی زیر ایجاد و اجرا کنیم که هم برای تجارت داخلی یا خارجی قابل اجرا است:


1) تامین کننده ذخیره سازی و/یا حمل و نقل با قوی ترین و پیشرفته ترین سیستم های ایمنی لجستیکی را انتخاب کنید تا بتوانید در هر لحظه محموله را پیدا کنید و تایید حمل و نقل و تحویل آن را به موقع دریافت کنید.


2) اقدامات عملی برای تضمین یکپارچگی محموله از طریق مهر و موم و قفل و با بازرسی کانتینرها و کامیون های باری.


3) سوابق کارکنان انبار و حمل و نقل را بررسی کنید، یک سیستم شناسایی کارکنان را پیاده سازی کنید تا دسترسی به مناطق بارگیری و تخلیه را برای پرسنل مجاز محدود کنید.


4) از فناوری برای استانداردسازی حفظ امنیت بار در زمان جایجایی استفاده کنید تا بتوانیم جابجایی، ذخیره سازی و حمل و نقل محصول را به درستی ثبت و کنترل کنیم.


5) بررسی کنید که تمام محموله دارای اسناد واضح و دقیق است.


6) تدابیر امنیتی بالا را در مناطق بارگیری و ذخیره سازی اجرا کنید. به عنوان مثال، دوربین مدار بسته برای نظارت بر فعالیت ها در تمام مدت، علائم واضح و قابل مشاهده، کپسول های آتش نشانی و غیره.


7) سیاست ها و رویه های ایمنی دیجیتال را برای حفظ امنیت بار در زمان جایجایی دنبال کنید.


8) کارکنان را در زمینه مسائل ایمنی و حفاظتی آموزش دهید تا بتوانند به موقع تهدیدات را شناسایی کرده و راه حل هایی را پیشنهاد و اجرا کنند.


مناطقی که باید روی آنها تمرکز کرد

برای اطمینان از حفاظت و یکپارچگی کالاها باید روی سه حوزه تمرکز کنیم:


بار

از این نظر، مهم است که اطمینان حاصل شود که هیچ دزدی، گم شدن محصول یا آسیبی به بسته بندی به دلیل استفاده نادرست در حین نگهداری و حمل و نقل وجود ندارد.


سیستم‌های ایمنی لجستیک شامل برچسب‌های بارکد یا نشانگرهای الکترونیکی و خوانندگان برای ثبت ورود و خروج کالا به انبار و از آن می‌شود تا بتوانیم آنها را در مسیر نظارت کنیم و تحویل را به‌موقع بررسی کنید.


 سرقت و تصادف

یکی از راه های حفظ امنیت بار در زمان جایجایی، انجام اقدامات پیشگیرانه مانند بیمه سرقت و حوادث برای جبران خسارات احتمالی است.


 شرکت ها با دریافت بیمه قصد دارند از سود عملیاتی خود در برابر خطرات تصادفی یا شرایط اضطراری ناشی از نگهداری و حمل و نقل کالا محافظت کنند.


 خطرات تحت پوشش بیمه باربری بین المللی شامل خسارات کلی، خسارات خاص و هزینه های نجات است. با پرداخت هزینه های تکمیلی، برخی از شرکت های بیمه ممکن است شرایط خاصی را پوشش دهند که در غیر این صورت در بیمه نامه اصلی حذف می شوند.


 در صورت بروز حادثه، پس از مشخص شدن مسئولیت و تعیین غرامت مربوطه، شرکت بیمه پرداخت خواهد کرد. برای دستیابی به این هدف، ما باید یک گزارش حادثه دقیق ارائه کنید که مستندات تلفات را پشتیبانی می کند.


 علاوه بر این حمایت قانونی، شرکت ها باید کالاها را در مسیرهای خود نظارت کنند و فرآیندهای استراتژیک را در بخش های پیشگیری از ریسک خود طراحی مجدد کنند.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

سیستم های ایمنی

این موارد شامل مواردی است که برای سهولت ثبت و کنترل کالاها اجرا شده است. آنهایی که برای اطمینان از آسیب ناپذیری محموله و تأسیسات ذخیره سازی ایجاد شده اند. و آنهایی که به نظارت در زمان واقعی کالا در حین حمل و نقل کمک می کنند.


  از سیستم‌های جی‌پی‌اس برای وسایل نقلیه حمل‌ونقل گرفته تا برچسب‌های بارکد هوشمند، راه‌حل‌های ایمنی برای تدارکات از فناوری برای نظارت و بررسی حرکت محموله‌ها، شناسایی و رویارویی سریع با تهدیدات، و برای تشدید کنترل بر افرادی که به امکانات دسترسی دارند.


حفظ امنیت بار در زمان جایجایی با چیدن اصولی و صحیح وسایل در وسیله نقلیه باربر


چیدن اصولی و صحیح وسایل در وسیله نقلیه باربر از مسائل بسیار مهم در اسباب کشی است. اگر وسایل شما در ماشین باربری به خوبی و درست چیده نشوند در هنگام جا به جایی، به طور ویژه  در مسافت‌ های طولانی و نقل مکان  به یک شهر دیگر، ممکن است وسایل در اثر برخورد به هم و یا پرتاب شدن، بشکنند و یا آسیب ببینند. شرکت باربری مورد اعتمادی را انتخاب کنید که با در اختیار داشتن تجهیزاتی مانند طناب، بست، زنجیر، تخته و سایر موارد، وسایل شما را بعد از چیدن درست در ماشین، با استفاده از این تجهیزات محکم کند تا در اثر دست اندازها و تکان هایی که ماشین در هنگام جا به جایی دارد، مشکلی برای اسباب و وسایلتان پیش نیاید.

بعد از رسیدن به مقصد هم، خالی کردن وسایل از خودرو باربری و بردن آن‌ها به محل جدید بسیار مهم است.

بعد از این که به محل جدید رسیدید، کارگر اثاث کشی، با باید با روش های درست و اصولی و صحیح اثاث شما را از ماشین خالی می‌کند و آن‌ها را به محل جدید منتقل کند تا تجربه ی یک اسباب کشی ایمن و راحت را داشته باشید و هیچ آسیبی به وسایل شما نرسد.

برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی نحوه بسته بندی پتو برای جابجایی
مطلب بعدی تمیز کردن وسایل آشپزخانه قبل از اثاث کشی
پرینت
577 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید