بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری

اسباب کشی کار آسانی نیست، به خصوص زمانی که اثاثیه سنگین در خانه دارید. با این حال، با رویکرد صحیح و مجموعه ای از نکات، می توانید آن را سریع و ساده انجام دهید. اگرچه این کار همچنان به نیروی انسانی و کارایی نیاز دارد، اما با برنامه ریزی جابجایی برای شما بسیار آسان تر خواهد بود. بنابراین، در اینجا راهنمای بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری را به شما توضیح می دهیم.

برای اینکه بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری را شروع کنید، مطمئن شوید که نیروی کمکی کافی دارید

اول از همه، باید مطمئن شوید که نیروی کمکی برای انجام این حرکت به تنهایی دارید. حمل یک قطعه حجیم و سنگین مانند یک قفسه پر از کتاب یا کمد لباس قطعاً مستلزم چندین نفر نیرو است-اگر از کمک‌های کارگران حرفه‌ای استفاده نمی‌کنید، حتماً چند نفر از قوی‌ترین دوستان خود را جمع کنید تا به کمکتان بیایند.

مشاهده بیشتر : باربری قلعه حسن خان

ابزار مورد نیاز برای جابجایی را جمع آوری کنید

برای اینکه کمد لباس خود را با خیال راحت از خانه خود خارج کنید، بدون آسیب رساندن به خود کمد، دیوارها یا  دوستانتان، به ابزار مناسب نیاز دارید. در اینجا لیستی از ابزارهای جابجایی مورد نیاز آمده است:


پتو اسباب کشی

دالی 

لغزنده مبلمان

بسته بندی کوچک

لایی 

نوار چسب

کمد لباس خود را برای اسباب کشی آماده کنید

یک نکته جانبی سریع که باید بدانید این است که کمد لباس و آرماتور متفاوت است. کمد لباس معمولاً ترکیبی از قفسه ها و کشوهای متعدد به همراه میله های آویزان است. از سوی دیگر، یک دراور شامل تنها دو در و میله های آویزان است.


قبل از شروع بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری، باید کمد لباس یا کشو خود را خالی کنید تا وزن کلی آن کاهش یابد. دومی زمان کمتری می برد، اما روند یکسان خواهد بود.


برای آماده سازی مبلمان خود برای جابجایی مراحل زیر را دنبال کنید:


محتویات کمد لباس یا قفسه کتاب را خالی کنید - برای سبک‌تر کردن و جابجایی محفظه خود، مهم است که محتویات آن را خالی کرده و جداگانه بسته‌بندی کنید. تمام کشوها و کمد های خود را خالی کنید و مطمئن شوید که چوب لباسی یا اجسام نوک تیز را که می تواند در حین حمل و نقل باعث خراشیدگی داخل کابینت شود را بردارید. برای بسته بندی لباس ها به همان شکلی که در کمد نگهداری می شوند، می توانید از جعبه های کمد لباس استفاده کنید. یک جعبه کمد لباس بخرید، آن را با کمک نوار بسته بندی مونتاژ کنید و در آخر میله را بچسبانید تا لباس هایتان را مستقیماً از کمد لباستان داخل جعبه آویزان کنید.

کشوها را محکم کنید - برخی افراد ترجیح می دهند کشوها را از کمد جدا کرده و آنها را جداگانه جابجا کنند. اگر تصمیم دارید برای جابجایی خود (معمولاً برای صرفه جویی در فضای کامیون) کشوهای موجود در انبار خود را جدا کنید، مطمئن شوید که آنها ایمن هستند. تعویض کشوها همچنین به ثابت نگه داشتن قطعه در زمانی که روی کامیون است کمک می کند.

درهای شیشه ای را بردارید - اگر کمد شما دارای درهای شیشه ای (یا قفسه) است، بهتر است قبل از جابجایی قطعه با کمک این مراحل شیشه آنها را بردارید:

ابتدا پیچ هایی که لولاها را به هم متصل می کنند را بردارید و درهای شیشه ای را با احتیاط جدا کنید.

حتماً پیچ‌ها و سایر قطعات کوچک را در یک کیسه پلاستیکی نگه دارید و آن را به پشت یا پایین جعبه وصل کنید تا گم نشوند.

درهای شیشه‌ای را در کاغذ بسته‌بندی بپیچید و سپس با بسته‌بندی حباب‌دار دنبال کنید.

سپس می توانید درها را در یک جعبه مخصوص بسته بندی کنید یا دوباره آنها را در یک پتو  بپیچید.

محافظت از قفسه 

محافظت از پوشش ظریف درب کمد احتمالاً مهمترین مرحله این فرآیند است.


کل وسایل خود را در پتوها / پدهای متحرک بپیچید (محکم، برای اطمینان از ایمن بودن کشوها).

سپس می توانید برای محافظت بیشتر، قفسه را در پوشش حبابی بپیچید.

نوار بسته بندی را در اطراف محیط و عرض قفسه بپیچید تا بسته بندی قفسه کتاب و کمد دیواری را در جای خود نگه دارید.

اگر درها را روی کابینت گذاشته اید، می توانید از ورقه های مقوای بزرگ برای محافظت از آنها استفاده کنید.

دوباره آن را با چسب بیشتری محکم کنید.

از یک کمک (یا دو نفر) بخواهید که کمد لباس را برای شما کج کند تا بتوانید پتوی مبلمان را دور پایه های چوبی با چسب محکم کنید.

نکته: مطمئن شوید که هرگز کمد چوبی را مستقیماً با نایلون حباب نپیچید زیرا پلاستیک می تواند روی سطوح چوبی، به خصوص در شرایط گرم و مرطوب، خرابی ایجاد کند.


جابجایی کمد لباس

بعد از اینکه اثاثیه شما پیچیده شد، وقت آن است که آن را در اتاق جابجا کنید و روی کامیون در حال حرکت بارگذاری کنید. هنگام بلند کردن کمد باید بیشتر مراقب باشید تا مطمئن شوید که کسی آسیب نبیند و آسیبی به خودش هم وارد نشود.


مراحل زیر به شما کمک می کند کمد لباس خود را به درستی جابجا کنید:


استفاده از یک دالی باعث می شود تا جابجایی خود را از خانه خارج کنید. هنگام بیرون آوردن قفسه از خانه، به خصوص روی پله ها، مراقب باشید..

همچنین می توانید از لغزنده مبلمان برای جابجایی مبلمان خود استفاده کنید. قرار دادن لغزنده ها در زیر پایه های قفسه و کمد باعث می شود که بتوانید آن را در اتاق بچرخانید.

اگر می‌خواهید جعبه را حمل کنید، مطمئن شوید که از زانوها خم شوید، نه کمر، و پشت خود را صاف نگه دارید.



برای دریافت خدمات باربری در شهر قدس با شماره تلفن 09127655311 تماس بگیرید.
مطلب قبلی بسته بندی آینه در اثاث کشی
مطلب بعدی نحوه بسته بندی پتو برای جابجایی
پرینت
704 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید