بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

محاسبه قیمت اسباب کشی

جابه جایی یک تصمیم بزرگ است و هزینه ای که برای جابجایی میپردازید یک عامل کوچک با برچسب قیمت بزرگ است. اما محاسبه قیمت اسباب کشی چقدر است؟ عوامل متعددی وجود دارد که در تعیین میزان هزینه ای که برای جابجایی پرداخت می کنید نقش دارند. شما می توانید بهترین شرکت حمل و نقل حرفه ای را برای خود انتخاب کنید یا به سادگی یک کامیون در حال حرکت را بردارید و خودتان آن را اداره کنید. فاصله حرکت شما نیز وارد عمل خواهد شد. حرکت در سراسر کشور به طور قابل توجهی گران تر از حرکت در سراسر شهر خواهد بود.

در این مقاله، ما به شما کمک میکنیم تا میانگین محاسبه قیمت اسباب کشی و اینکه چه نوع کمک جابجایی برای شما مناسب است را دریابید تا بتوانید از طریق بودجه جابجایی خود کار کنید و آن را محقق کنید. همچنین راههایی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها پول خود را پسانداز کنید که به شما کمک میکند بودجه خود را حفظ کنید.

میانگین محاسبه قیمت اسباب کشی

میانگین محاسبه قیمت اسباب کشی حدود 800 هزار تومان با محدوده بین 800 تا دو میلیون تومان است. البته توجه داشته باشید که این محدوده قیمت برای یک تیم متحرک 2 نفره است که یک حرکت محلی کمتر از 100 مایل را تکمیل می کند. برای حرکات طولانی مدت، میانگین محاسبه قیمت اسباب کشی بین 2200 تا 5700 تومان است. اگر قصد دارید یک جابجایی خارج از شهر انجام دهید، هنگام استخدام یک شرکت حمل و نقل باید دو کار را انجام دهید:


بپرسید که آیا شرکتی که مد نظر شماست، جابه‌جایی‌های طولانی مدت را انجام می‌دهد یا نه (بعضی‌ها اصلاً این کار را انجام نمی‌دهند، در حالی که برخی دیگر این مشاغل را با قرارداد فرعی می‌بندند).

از شرکت بخواهید که یک برآورد حضوری انجام دهد (عدم تکمیل این مرحله مهم می تواند شما را با یک غافلگیری مالی ناخوشایند در روز جابجایی مواجه کند).

هزینه برای جابجایی های محلی

اگر از شهری به شهر دیگری که نسبتاً نزدیک است، یا حتی در همان شهر حرکت می کنید، حرکت شما به عنوان یک حرکت فاصله کوتاه در نظر گرفته می شود. اما این بدان معنا نیست که شما باید برچسب قیمت را دست کم بگیرید. هزینه جابجایی ها برای یک جابجایی محلی چقدر است؟ این بستگی به اندازه خانه فعلی شما، حجم اقلامی که دارید و تعداد اعضای تیم شما بستگی دارد.


میانگین هزینه جابجایی در ساعت

به طور متوسط، جابجایی ها بین 200 تا 300 هزار تومان به ازای هر جابجایی، در ساعت برای جابجایی های محلی دریافت می کنند. بنابراین، یک تیم دو نفره که به مدت چهار ساعت کار می کند، حداقل 400 تا 900 دلار هزینه خواهد داشت، فقط برای نیروی کار. اما به خاطر داشته باشید که هزینه های دیگری مانند هزینه حمل و نقل، مواد و گاز نیز متحمل خواهد شد. امروز یک قیمت سفارشی از یک شرکت جابجایی دریافت کنید که برای برآورده کردن نیازها و بودجه شما با کلیک بر روی ایالت شما طراحی شده است. در زیر، جدولی را ارائه کرده‌ایم که میانگین هزینه جابجایی‌ها (فقط بر اساس نرخ معمول ساعتی 50 دلار) را برای یک جابه‌جایی کوتاه بر اساس تعداد اتاق‌خواب‌های خانه شما نشان می‌دهد.


هزینه جابجایی و بسته بندی

امیدوارید که کار نه چندان جذاب بسته بندی تمام دارایی های خود را برون سپاری کنید؟ این امکان وجود دارد که جابجایی را استخدام کنید که بسته بندی شما را برای شما انجام دهند، اما برای این نوع خدمات حق بیمه پرداخت خواهید کرد. میانگین هزینه جابجایی و بسته بندی معمولاً با توجه به میزان بسته بندی، سنگینی و میزان استفاده از مواد بسته بندی تعیین می شود. متوسط هزینه جابجایی ها، در صورت انتخاب خدمات تخصصی جابجایی مانند جابجایی های کامل، می تواند 3 میلیون تومان به بالا باشد. اگر این نوع خدمات اسباب کشی را انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که شرکت حمل و نقل ممکن است قبل از تحویل و تخلیه وسایل شما را برای مدت کوتاهی (چند روز یا چند هفته) نگه دارد. بنابراین باید وسایلی مانند لباس، دارو و مدارک مهم را خودتان بسته بندی کنید و این وسایل را همراه خود داشته باشید.


هزینه جابجایی از راه دور

حرکات در مسافت طولانی بسیار پیچیده تر از حرکات مسافت کوتاه است. اگر سفر بیش از یک روز باشد، شرکت حمل‌ونقل طولانی‌مدت شما باید مواردی مانند بنزین، عوارض، محل اقامت و هزینه‌های اضافی برای رانندگان را در نظر بگیرد. این هزینه ها به طور اجتناب ناپذیری به شما منتقل می شود که هزینه جابجایی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. هزینه یک جابجایی از راه دور بسته به عواملی مانند اندازه و مقدار وسایل شما و مدت زمان جابجایی می تواند از 2میلیون تومان تا بیش از 8میلیون متغیر باشد.


هزینه خدمات حمل و نقل تخصصی

اگر حرکت شما شامل وسایل بزرگی مانند پیانو، ست های تاب یا قلم حیوانات باشد، احتمالاً با هزینه اضافی برای این موارد روبرو خواهید شد. میانگین هزینه جابجایی ها برای خدمات تخصصی بین 400 تا 2000 تومان اضافی است.

باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان


مطلب قبلی انواع کارتن اسباب کشی کدامند؟
مطلب بعدی عامل موثر در قیمت باربری
پرینت
674 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید