بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی گیتار برای اسباب کشی

اگر مانند اکثر گیتاریست‌ ها علاقمند به سازتان هستید، فکر ارسال یک گیتار از طریق پست یا جابجایی آن در اسباب کشی می‌تواند برایتان ترسناک باشد. از این گذشته، گیتارها اقلام شکننده ای هستند که معمولاً دارای ارزش پولی و احساسی هستند. قابل درک است که ممکن است بخواهید هنگام ارسال گیتار اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید. اگر می خواهید مطمئن شوید که گیتار ارزشمند شما از نقطه ای به نقطه دیگر در  بهترین شرایط ممکن میرسد، بهترین کاری که می توانید انجام دهید استفاده از لوازم بسته بندی و روش های بسته بندی گیتار برای اسباب کشی مناسب است. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که گیتار شما به بهترین شکل به مقصد می رسد. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید

گیتار را آماده کنید

برای بسته بندی گیتار برای اسباب کشی ابتدا

با جدا کردن هر گونه اجزای قابل جابجایی، مانند کاپو، میله (یا پل ترمولو)، تیونر گیره ای یا قفل های بند شروع کنید.

رشته ها را شل کنید و یک ورق تا شده کاغذ بسته بندی را بین رشته ها و تخته فرت قرار دهید. اینکار از ساییده شدن رشته ها به تخته فرت و ایجاد ساییدگی جلوگیری می کند.

گیتار را بپیچید

یک پد مبلمان را باز کرده و روی یک سطح صاف قرار دهید. گیتار را در مرکز پد قرار دهید، سپس پد را از چهار طرف روی گیتار تا کنید.

گیتار بالشتکی را به اندازه ای که فکر می کنید برای بالش کامل گیتار لازم است بابل رپ بپیچید.

برای محافظت بیشتر، بالا و پایین گیتار را برای بار دوم با استفاده از بابل رپ بپیچید تا هیچ بخشی از پد/گیتار در معرض دید قرار نگیرد.


مرحله بعدی برای بسته بندی گیتار برای اسباب کشی این است 

که یک سر پد مبلمان تا شده را در جعبه لامپ قرار دهید تا صاف در پایین قرار گیرد. گیتار را داخل جعبه پایین بیاورید. از انتهای دیگر پد مبلمان برای پر کردن فضای خالی استفاده کنید.

در حالی که با یک دست گیتار را در جای خود نگه داشته اید، از دست دیگر برای قرار دادن پد مبلمان دوم در فضای خالی اطراف گیتار استفاده کنید. فضای خالی را پر کنید تا گیتار در حالی که در جعبه است جابجا نشود. در صورت نیاز لنت ها را تنظیم کنید.

گیتار باید در مرکز جعبه با حداقل فضای جابجایی محکم باشد. اگر محافظت بیشتری می‌خواهید، هر فضای خالی بالای جعبه را با ورقه‌های اضافی (اختیاری) پر کنید.

 جعبه را محکم و مهر و موم کنید

قبل از چسباندن فلپ ها، کل جعبه را یک یا دو تکان محکم بدهید. اگر می توانید حرکت گیتار را احساس کنید، ممکن است لازم باشد پدهای مبلمان را تنظیم کنید یا مواد بسته بندی اضافی اضافه کنید.

وقتی راضی بودید، جعبه را با استفاده از چند نوار جعبه مهر و موم کنید.

جعبه حمل و نقل گیتار (به همراه کیف)

 برای ایمن‌تر کردن حمل و نقل، جابجایی یا نگهداری گیتار و کیس الکتریک، می توانید از کیت بسته‌بندی گیتار استفاده کنید که در آن تمام لوازم ضروری برای بسته‌بندی گیتار و کیف سخت یا کیسه‌ی گیتارقرار دارد.


لوازم موجود در کیت بسته بندی گیتار:


1 جعبه U-Haul Sport Utility (15*15*48*)

4 عدد پد مبلمان

1 جعبه Enviro-Bubble (100 اینچ محافظ حباب)

1 رول کاغذ بسته بندی (70 برگ)

1 رول بسته کشی Mover’s Stretch Wrap با دسته توزیع (1000×5 اینچ)

1 رول جعبه نوار کاغذی (30 یارد)


چگونه یک گیتار را در یک جعبه بسته بندی کنیم

بسته بندی یک گیتار که در یک جعبه است تفاوت زیادی با بسته بندی فقط یک گیتار ندارد. به خاطر داشته باشید که به یک جعبه بزرگتر نیاز دارید. جعبه ابزار اسپرت یک اندازه ایده آل برای قاب های گیتار استاندارد 40 اینچی است. مراحل زیر را دنبال کنید و از لوازم توصیه شده در کیت بسته بندی گیتار استفاده کنید.


هزینه ارسال یک گیتار چقدر است؟

پیک های مختلف اغلب نرخ ها و سیاست های حمل و نقل متفاوتی دارند. اما در بیشتر موارد، هزینه حمل و نقل یک گیتار به دو عامل اصلی بستگی دارد:

مسافت : حمل و نقل داخلی ارزان تر از حمل و نقل خارجی است. پیک ها اغلب از کدهای پستی برای محاسبه مسافت استفاده می کنند.

وزن : بیشتر پیک‌های اصلی از وزن واقعی یا وزن ابعادی - هر کدام بیشتر باشد - برای محاسبه هزینه‌های حمل و نقل استفاده می‌کنند.

وزن ابعاد جعبه و فضایی که اشغال می‌کند :  که جعبه چقدر فضایی را نسبت به وزن واقعی خود اشغال می کند. می‌توانید با ضرب طول بسته در عرض ضربدر ارتفاع و سپس تقسیم آن عدد بر یک مقسوم‌کننده (معمولاً 139 برای حمل‌ونقل داخلی) از وزن ابعادی گیتار/جعبه‌تان ایده بگیرید.

اگر گیتار شما ارزشمند است، ممکن است بخواهید بیمه نامه اضافه کنید (که توسط اکثر پیک های اصلی ارائه می شود). این به هزینه شما اضافه می کند، اما ممکن است ارزشش را داشته باشد، زیرا از بسته های آسیب دیده، دزدیده شده یا گم شده محافظت می کند. در این مطلب شما را با روش صحیح بسته بندی گیتار در اسباب کشی آشنا کردیم. با استفاده از این راهنما می توانید به راحتی گیتار خود را بسته بندی و ارسال کنید

با لوازم مناسب، بسته بندی گیتار برای اسباب کشی آسان تر از آن چیزی است که تصور می کنید. اگر آماده هستید گیتار خود را بسته بندی کنید و آن را برای اسباب کشی آماده کنید، همین امروز جعبه گیتار و سایر لوازم بسته بندی گیتار خود را خریداری کنید!



باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان

مطلب قبلی بسته بندی لباس برای اسباب کشی
مطلب بعدی بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی
پرینت
668 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید