بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی

اگر شما هم مانند بسیاری از در حال اسباب کشی هستید، بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی  احتمالا آخرین و چالش برانگیزترین بخش حرکت شما خواهد بود. اول از همه، کنسروهای مرموز گوشت در پشت انبار، غذای تاریخ مصرف گذشته در کشو یخچال و انواع مواد خوراکی ذدر فریزر در انتظار شماست. قبل از اینکه سبد را بیاورید و تصمیم بگیرید همه چیز را در کمد آشپزخانه خود بسته بندی یا پرت کنید، از این چک لیست استفاده کنید تا تصمیم بگیرید چه چیزی را باید بیرون بیاندازید، چگونه وسایلی را که نگه می دارید جابجا کنید، و چه چیزهایی را برای اهدا به دیگران منتقل کنید.


غذاهای نزدیک به تاریخ انقضا را هدف قرار دهید.

 فضای ارزشمندی را برای آن لوبیاهای سرخ شده هدر ندهید که فقط یک یا دو ماه پس از رسیدن به مکان جدید شما منقضی می شوند. آنها را بیرون آوردید و مصرف کنید

اقلام شکننده خود را با نوار چسب بچسبانید.

 به احتمال زیاد، چیزهای اولیه (چیزهایی مانند آرد و شکر) را دارید، اما قبل از اینکه آنها را در جعبه مقوایی بسته بندی کنید، باید آنها را در بسته بندی مطمئن تری قرار دهید. برای خرید چند ظروف سنگین و قابل آب بندی که منجر به نشت جدی نشوند، به فروشگاه  مراجعه کنید. در غیر این صورت، اقلام با بسته بندی قابل پارگی را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید.


شروع به آشپزی کنید.

 به خصوص اگر فریزر اضافی پر از گوشت دارید، زودتر شروع به خوردن مواد غذایی منجمد کنید و ذخایر منجمد خود را دوباره پر نکنید.

نمکدان های خود را بپوشانید.

 اگر نمک، فلفل یا سایر ادویه‌دان‌هایی دارید که می‌خواهید همراه داشته باشید، رویه کشویی آن‌ها را با یک تکه نوار چسب بپوشانید تا چیزی در مسیر نریزد.

از جعبه هایی با اندازه مناسب استفاده کنید.

 همانطور که شروع به بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی  می کنید، به وزن آنها فکر کنید. اگر مقدار زیادی از کنسروها دارید، از جعبه های کوچک تا متوسط ​​استفاده کنید تا بلند کردن تمام کنسروهایتان زیاد سنگین نشود.

برای فضای جدید خود برنامه ریزی کنید.

 اگر از کابینت‌های اضافی، انباری بزرگ و قفسه‌های ساخته‌شده به آشپزخانه‌ای بدون فضای ذخیره‌سازی زیاد کم می‌کنید، آماده باشید تا مجموعه غذای خود را با حجم دادن به غذاهایی که در بسته‌بندی‌های بزرگ عرضه می‌شوند فکر کنید


بطری های شیشه ای را پرتاب کنید.

حتی اگر آنها به خوبی بسته بندی شوند، بطری های روغن زیتون، سس اسپاگتی و نوشیدنی های بطری شده بسیار بیشتر در معرض ریختن یا ترکیدن در حین حمل و نقل هستند. سعی کنید قبل از موعد از اقلام شکستنی خود استفاده کنید یا آن را اهدا کنید.

مثل یک بقالی بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی را انجام دهید

 هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را به خانه جدید خود بیاورید، تمام وسایل سنگین تر خود را مانند شیشه های کره بادام زمینی و سس ماکارونی کنسرو شده را در پایین جعبه های متحرک خود قرار دهید. اقلام سبک‌تر (و در نتیجه شکننده‌تر) خود را مانند   بیسکوییت و کراکرها روی آن قرار دهید.

اقلام خشک و بسته بندی شده خود را برچسب بزنید.

 هنگامی که موجودی مواد غذایی خود را به چیزهایی که به مکان جدید خود می آورید تقسیم کردید، مطمئن شوید که اقلام غذایی خود را به وضوح در جعبه "فاسد شدنی" برچسب بزنید. سعی کنید جعبه های خود را به نوع غذا تقسیم کنید، جعبه "ادویه ها" خود را از جعبه "کنسروهای" خود جدا کنید. این به شما کمک می کند که ابتدا مواد فاسدشدنی را اولویت بندی کنید و بدون باز کردن همه جعبه های آشپزخانه، همه چیزهایی را که نیاز دارید شناسایی کنید.

باقیمانده را به اشتراک بگذارید

 خوراکی های اضافی و کم مصرف خود را به افرادی که به آنها نیاز دارند هدیه کنید و از اینکار انسان دوستانه نهایت لذت را ببرید.

از صندوق یخچالی قابل حمل استفاده کن

 به احتمال زیاد، خودتان با وسایل ضروری لحظه آخری، مانند کیف لباس اضطراری، اسناد مهم، لپ‌تاپ و هر چیز دیگری که نمی‌خواهید سوار کامیون در حال حرکت شوید، بر فراز استیشن واگن رانندگی کنید. یک خنک کننده به لیست اضافه کنید و هر گونه مواد فاسد شدنی را که می خواهید ذخیره کنید مانند گوشت  بیاورید. فقط مطمئن شوید که آن را در صندلی مسافر نگه دارید تا ابتدا آن را تخلیه کنید.


 

تمام گوشه های خانه را بررسی کنید.

 اطمینان حاصل کنید که تمام مناطق خانه خود را که در آن غذا ذخیره می کنید، بررسی کنید. فریزر زیرزمین را چک کردید؟ کمدهای انباری را چطور؟

و یا جایی که گهگاه تنقلات مدرسه بچه ها را که در انبار نمی گنجند، ذخیره می کنید؟

یخچال را از برق بکشید. این یکی ربطی به بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی ندارد ولی نکته ی بسیار مهمی است. وقتی تمام مواد غذایی را بسته بندی کردید یخچال را از برق بکشید. برای جابجایی یخچال در اسباب کشی باید مطمئن شوید که آن را حداقل 24 ساعت قبل از حرکت خود از برق بکشید تا فریزر فرصت یخ‌زدایی داشته باشد.

برای صبحانه چیزی کنار بگذارید. وقتی روز حرکت بالاخره فرا رسید، باید مطمئن شوید که برای روز بزرگ به خوبی استراحت کنید تا انرژی کافی را برای اسباب کشی داشته باشید.

به این نکته بعد از بسته بندی مواد غذایی برای اسباب کشی هم توجه کنید که حتما برای روز اسباب کشی و بعد از آن مقداری تنقلات و ساندویچ های آماده داشته باشید که بعد از خستگی اسباب کشی تغذیه ی خوبی داشته تا انرژی شما کاهش نیابد و بتوانید برای بقیه کارهای جابجایی و اسباب کشی قدرت داشته باشید.


 

باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان


  


مطلب قبلی بسته بندی گیتار برای اسباب کشی
مطلب بعدی چک لیست اسباب کشی
پرینت
659 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید