بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه

هیچ بحثی وجود ندارد که مواد بسته بندی تخصصی بهترین محافظت ممکن را از وسایل خانه و وسایل شخصی در حین جابجایی انجام می دهند. البته که این لوازم بسته بندی با کیفیت می تواند بسیار گران باشد. مطمئناً شما هم می خواهید هنگام جابجایی خانه از ایمنی وسایل خود اطمینان حاصل کنید و در هزینه های بسته بندی نیز صرفه جویی کنید.

باورش سخت است، اما راهی برای رسیدن به هر دو خواسته شما وجود دارد - می توانید وسایل خود را برای جابجایی ایمن و کارآمد، بدون پرداخت هزینه برای لوازم بسته بندی حرفه ای  بسته بندی کنید. بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه چاره ی کار است. برای انجام این کار، باید مواد بسته بندی جایگزین برای جابجایی پیدا کنید که بتواند محافظت مناسبی از وسایل شما در طول حمل و نقل ایجاد کند.

 یافتن جایگزین های مناسب برای مواد بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه بسیار آسان است - تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اطراف خانه خود نگاه کنید و به بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه فکر کنید. شما به سرعت یک جایگزین خوب برای بسته بندی حباب دار (مانند ملحفه و حوله)، یک جایگزین مناسب برای بسته بندی بادام زمینی (مانند کاغذ مچاله شده و کلاف نخ) و تعدادی ظروف خانگی که می توانید به جای جعبه های متحرک استفاده کنید، پیدا خواهید کرد. مثلا چمدان و سبد. از تعداد لوازم بسته بندی که قبلاً دارید شگفت زده خواهید شد.

برای آگاهی از چگونگی دستیابی به این موفقیت، ادامه مطلب را بخوانید:


چگونه بسته بندی وسایل بدون نیاز به کارتن را انجام دهیم؟

اولین چیزی که هنگام فکر کردن به خانه تکانی به ذهن خطور می کند، مجموعه ای از جعبه ها است – جعبه های مقوایی راحت و کارآمد به بخشی جدایی ناپذیر از روند جابجایی تبدیل شده اند. اسباب کشی و بسته بندی وسایل بدون جعبه ایده مضحکی به نظر می رسد. و با این حال، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که نیاز داشته باشید (یا بخواهید) بدون جعبه بسته بندی کنید:


ممکن است نخواهید صدها هزار تومان را برای خرید جعبه های بسته بندی جدید خرج کنید.

ممکن است وقت نداشته باشید به دنبال جعبه های متحرک رایگان بروید.

ممکن است نخواهید از جعبه های دست دوم استفاده کنید زیرا ممکن است به اندازه کافی تمیز یا محکم برای نیازهای بسته بندی نباشند.



ممکن است اقلام عجیب و غریب زیادی داشته باشید که اگر در جعبه ها بسته بندی شوند، فضای زیادی را هدر می دهند (زمانی که یک کالای نامناسب را در جعبه قرار دهید، هیچ چیز دیگری در فضای باقی مانده جای نمی گیرد - به جز مواد لایی نرم) . بعضی وسایل اصلاً در یک جعبه استاندارد جا نمی شود.  شاید بخواهید با استفاده مجدد از مواد بسته بندی که قبلاً دارید، له حفظ محیط زیست کمک کنید. در تمام این موارد، بسته بندی وسایل بدون نیاز به کارتن راه حل مناسبی برای شما خواهد بود. اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ چگونه بدون جعبه بسته بندی کنیم؟ اصلا امکانش هست؟


بله، ممکن است - با کمک مواد بسته بندی جایگزین می توانید ایده بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه را عملی کنید. اگر آنها را با ظروف مناسب دیگری جایگزین کنید، می‌توانید براحتی اسباب کشی کنید.در اینجا چند ایده در مورد اینکه چه چیزی به جای  جعبه ها هنگام اسباب کشی چمدان استفاده شود آورده شده است:


1) چمدان

در حالی که چمدان‌ها مطمئناً انتخاب شماره یک شما برای بسته‌بندی لباس برای جابه‌جایی هستند، می‌توان از آن‌ها برای حمل و نقل انواع دیگر لوازم خانگی مانند اسناد، کتاب، لوازم اداری، مواد سرگرمی، بازی، اسباب‌بازی، کفش، کتانی استفاده کرد. اقلام آشپزخانه، لوازم کوچک و لوازم الکترونیکی و بسیاری موارد دیگر. حتی اقلام شکننده مانند بشقاب‌ها و مجسمه‌ها (که به درستی در مواد محافظ نرم پیچیده شده‌اند) را می‌توان با خیال راحت در چمدان‌های ساختاری جابه‌جا کرد زیرا لایه‌ای محکم از محافظت از اشیاء داخل آن ایجاد می‌کنند.


علاوه بر این، بیشتر چمدان‌ها دارای جیب‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند وسایلی را که به راحتی گم می‌شوند مانند شارژر، باتری، لباس و لوازم جانبی مو، و غیره سازماندهی و نگهداری کنید. و حتی می‌توان چمدان‌ها را در کامیون در حال حرکت روی هم چید!


خوب است بدانید: چمدان های چرخدار مخصوصاً برای جابجایی وسایل کوچک اما سنگین مانند کتاب و وسایل الکتریکی بسیار راحت هستند. 



2) کیف

درست مانند چمدان ها، کیف ها می توانند اسناد، کتاب ها، لپ تاپ ها، سی دی ها، دی وی دی ها و سایر موارد مشابه را در حین جابجایی خانه در خود جای دهند. با این حال، شما نمی‌توانید کالاهای حجیم یا عجیب و غریب را در یک کیف قرار دهید.


 3)کوله پشتی

کوله پشتی ها بسیار متنوع و راحت برای بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه هستند:

آنها می توانند با هر شکلی مطابقت داشته باشند و هر قطعه ای را با محافظتی که برای زنده ماندن از حرکت نیاز دارد ارائه دهند. هم کوله‌پشتی‌های پیاده‌روی و شهری دارای جیب‌های زیادی هستند که امکان سازماندهی مناسب وسایل شما را فراهم می‌کند. کوله پشتی ها سبک، محکم و قابل حمل هستند.  می‌توانید در سفر به خانه جدید کوله‌های خود را با خود ببرید، بنابراین ایده خوبی است که وسایل ضروری و کوچک‌تر خود (از جمله جواهرات و وسایل الکترونیکی کوچکتر) را در آنها قرار دهید. همه انواع کیف های مسافرتی را می توان به همان روش بسته بندی وسایل بدون نیاز به جعبه جابجا کرد.


 



مطلب قبلی عامل موثر در قیمت باربری
مطلب بعدی بسته بندی لباس برای اسباب کشی
پرینت
668 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید