بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی لوستر در جابجایی

لوسترها بسیار ظریف هستند و معمولا قطعات کوچک و شکننده زیادی دارند. لوسترها نیز در اشکال، اندازه ها و مواد مختلفی تولید می شوند، بنابراین بسته بندی لوستر در جابجایی می تواند کاری دشوار و زمان بر باشد. در مراحل زیر، نحوه بسته بندی یک لوستر کریستالی را به طور خاص به شما آموزش خواهیم داد.


مرحله 1 - یک فضای تمیز راه اندازی کنید

ابتدا یک مکان امن برای کار پیدا کنید. بهترین گزینه آویزان کردن لوسترها از یک قلاب صنعتی است که بتواند وزن را تحمل کند. اگر قلاب صنعتی ندارید، قبل از قرار دادن آن در جعبه، لوستر را در جایی که آویزان است بپیچید. قرار دادن لوستر بر روی یک سطح سخت می توان به یراق آلات آن آسیب زد. اگر می‌خواهید آن را بخوابانید، باید آن را روی پتو، فرش نرم، لباس‌ های بسته‌ بندی شده یا هر چیز دیگری که می‌تواند کناره‌ ها را پر کند قرار دهید.


مرحله 2 - از لوستر خود عکس بگیرید


قبل از بسته بندی، همیشه از وسایل خود عکس بگیرید. توصیه می شود از آسیب های قبلی آن عکس بگیرید. در صورتی که لوستر شما در حین حمل و نقل ناپدید شود یا آسیب ببیند، عکس ها شواهد ارزشمندی برای حمایت از ادعای شما خواهند بود.


مرحله 3 - بالشتک و کوسن


هنگامی که لوستر خود را در یک نقطه امن قرار دادید، می خواهید مناطق حساس را مشخص کنید. مکان های تیز باید با پلاستیک پوشانده شوند. اگر فوم ندارید می توانید از مقوا و کاغذ حباب دار استفاده کنید. روکش حبابدار برای مناطق غیر تیز که ممکن است به شکستن، خراشیدگی یا خم شدن حساس باشند نیز خوب است.

به بالا و پایین لوستر توجه ویژه ای داشته باشید. بیشترین وزن و فشار در اینجاست. برای بسته بندی لوستر در جابجایی، لوسترهای جعبه ای، آویزان کردن آن از یک میله چوبی خطر آسیب دیدن بالا یا پایین را کاهش می دهد.


مرحله 4 -  اطراف لوستر را پر کنید

فرآیند بسته بندی لوستر در جابجایی را بعد از اینکه بخش‌ های حساس حباب‌ پیچ شده را ساختید، ممکن است مجبور شوید پوشش حباب‌ دار را با فوم یا مقوا محکم کنید. استفاده درست از پلاستیک حباب دار مهم است زیرا به راحتی می توان آن را سوراخ کرد و اگر هوای فشرده خود را از دست بدهد، ارزشی ندارد.


مرحله 5 - لوستر را جعبه کنید

جعبه ای پیدا کنید که حداقل 10 سانتی متر بزرگتر از همه طرف های لوستر شما باشد. شما به جعبه راه راه دو یا سه جداره نیاز دارید که به اندازه کافی برای کف در بالا و پایین و فضای زیادی در اطراف لوستر برای بسته بندی باشد. اطمینان حاصل کنید که از مقدار کافی نوار چسب استفاده کنید تا قسمت پایین جعبه را محکم ببندید


مرحله 6 - پوشاندن کامل فضا

در برخی از مواقع نمی توانند فضای خالی را مدیریت کنند و نیاز به پر کردن فضای خالی دارند. بیشتر لوسترها در این دسته قرار می گیرند و مهم است که مطمئن شوید در حین حمل و نقل جابجا نمی شوند. این می تواند چالش برانگیز باشد اگر یراق قطعات کوچکی داشته باشد که اندازه آنها متفاوت است آنها را جداگانه بسته بندی کنید.

یک تکه فوم را در پایین جعبه قرار دهید و لوستر را طوری نگه دارید که به سختی فوم را لمس کند. از یک دوست بخواهید به آرامی یونولیت بسته بندی شده را در جعبه قرار دهد تا لوستر کاملاً محاصره شود. تکه دیگری از فوم را روی لوستر قرار دهید و مطمئن شوید که لوستر محکم در جای خود قرار گرفته است.

جعبه را ببندید و تمام لبه ها را محکم ببندید. با اینکار بسته بندی لوستر در جابجایی به پایان می رسد. بنابراین برای انجام کار روی برچسب های «عمود نگه دارید» حساب نکنید. اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که هر دو قسمت بالا و پایین به طور ویژه پوشانده شده اند.


مرحله آخر: یک حامل انتخاب کنید و محموله لوستر خود را بیمه کنید


انتخاب یک حامل قابل اعتماد و با تجربه برای ایمنی لوستر شما حیاتی است. علیرغم این تصمیم مهم، هنوز هم ممکن است حوادثی در صنعت حمل و نقل و کشتیرانی رخ می دهد. بیمه کردن بسته خود از طریق حامل انتخابی شما به محافظت از خود در برابر هر گونه خسارت احتمالی که ممکن است در حین حمل و نقل رخ دهد، کمک می کند. فقط از شرایط بیمه نامه های اسباب کشی آگاه باشید و تحقیقات لازم حول این موضوع را انجام دهید.


بطور کلی بسته بندی لوستر در جابجایی

وقتی نوبت به حمل لوستر می رسد، نمی توانید از بسته بندی را چشم پوشی کنید. در صورت امکان، لامپ ها را بردارید و قبل از قرار دادن آنها در جعبه، هر کدام را جداگانه بسته بندی کنید. اگر امکان پذیر نیست، کل لوستر را به درستی با پوشش حبابدار با کیفیت بالا بپیچید. سپس لوستر شما باید داخل یک جعبه مقوایی بادوام یا جعبه چوبی محکم شود. مورد دوم بهترین گزینه برای ارسال ایمن لوستر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که هر جعبه مناسب لوستر شما نیست. به احتمال زیاد، بسته به شرایط حمل و نقل کالا و مقصد، به یک جعبه سفارشی نیاز خواهید داشت، جعبه باز یا جعبه استاندارد برای بسته بندی لوستر در جابجایی

مناسب است. در نهایت، بسته بندی لوستر در جابجایی با پلاستیک حباب دار بهترین حالت است که مطمئن شوید که لوستر شما در جعبه حرکت نمی کند یا جابه جا نمی شود.


مطلب قبلی عکس گرفتن از وسایل در جایجایی
مطلب بعدی ترس از اسباب کشی
پرینت
681 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید