بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

رزرو اینترنتی باربری

سفارشی که اجرای آن توسط یک حامل، به عنوان مثال، یک مالک خودرو سنگین برنامه ریزی شده است. رزرو بار شامل طرحی برای پردازش لجستیکی، به عنوان مثال، زمان حرکت خودرو است. شما می توانید از رزرو اینترنتی باربری برای رزرو فضای بار در خودرو استفاده می کنید. رزرو بار نیز سندی برای اجرای واقعی است.

شما مهمترین تنظیمات را برای رزرو اینترنتی باربری در نوع رزرو بار تعریف می کنید. علاوه بر این، شما حالت حمل و نقل را مشخص می کنید، به عنوان مثال، زمینی، که برای آن از رزرو بار استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر، به سفارشی سازی برای مدیریت حمل و نقل در بخش مدیریت سفارش بار رزرو بار، تعریف انواع رزرو بار در باربری مورد نظرتان مراجعه کنید.

اگر جغرافیا و زمان را در رزرو بار زمینی خود وارد کرده اید، می توانید انتخاب حامل را انجام دهید (به انتخاب حامل مراجعه کنید). در این حالت، سیستم با در نظر گرفتن تخصیص حمل و نقل به دنبال مناسب ترین حامل ها می گردد و رزرو اینترنتی باربری براحتی شما کمک شایانی می کند. میتوانید از مدیریت رویداد SAP برای ردیابی و نظارت بر رویدادهای رزرو بار استفاده کنید (به پیگیری سفارشات و رزرو اینترنتی باربری مراجعه کنید).

توانید از کنترل کننده تغییر برای تعریف نحوه واکنش سیستم به تغییرات استفاده کنید (به تغییر کنترلر مراجعه کنید).




ساختار رزرو اینترنتی باربری

رزرو بار شامل اطلاعات زیر است:

داده های عمومی

شریک تجاری

مکان ها و تاریخ/زمان ها

در سطح مرحله می توانید مکان های یک بار مصرف و آدرس های اضافی (آدرس های یک بار مصرف) را وارد کنید. سیستم این مکان ها و آدرس های جدید را ذخیره می کند و مراحل را در سند تنظیم می کند. همچنین مکان ها یا آدرس ها را در الزامات تعیین شده (واحد حمل و نقل) تنظیم می کند.

مراحل حمل و نقل

در اینجا سیستم زمان، مکان و ترتیب آنها و همچنین کشورهای ترانزیت و موارد دیگر را نمایش می دهد. می توانید مراحل حمل و نقل را اضافه کنید، به عنوان مثال، به منظور اضافه کردن یک بندر دیگر بین نیویورک و آمستردام.

علاوه بر این، می توانید مراحل حمل و نقل را بین محل تحویل و بندر بارگیری یا بین بندر تخلیه و محل تحویل اضافه کنید. این بدان معنی است که می تواند چندین مرحله حمل و نقل قبل از حمل و چندین مرحله حمل و نقل روی کالسکه وجود داشته باشد. با این حال، نمی‌توانید از این مراحل حمل و نقل اضافی برای مدل‌سازی سناریوی چند بارگیری استفاده کنید. در عوض، شما فقط می‌توانید مکان‌هایی را مدل‌سازی کنید که در آن فعالیت‌های اضافی (مانند وزن کردن) باید اجرا شوند. مرحله حمل و نقل واحد بار بدون تغییر باقی مانده است. گزینه دیگر اضافه کردن مکان ها در برگه نمای کلی است.

حمل و نقل کالا، فرآیند حمل و نقل کالا، کالا و محموله از طریق زمین، دریا یا هوا است. انواع متداول حمل و نقل بار از طریق جاده عبارتند از کامیون، کمتر از بار کامیون (LTL) و بین وجهی. بار را می توان به عنوان کالایی که با کامیون، قطار، کشتی یا هواپیما حمل می شود تعریف کرد.

برای محاسبه کرایه در هزینه باربری فرمول پچیده ای وجود ندارد چرا که ما برای ارائه خدمات پس کرایه هزینه اضافی دریافت نمیکنیم و این سرویس را صرفا برای رفاه حال مشتریان خود فراهم آورده ایم.

آنچه که بر نحوه محاسبه پس کرایه تاثیر گذار است همان هزینه های مربوط به حمل کالاست که میتواند کرایه باربری، هزینه بیمه نامه، هزینه های مربوط به باسکول و  وزن کشی، هزینه خواب راننده، هزینه های مربوط به کارگر برای بارگیری را شامل شود.

باربری آنلاین حمل و نقل، همچنین به عنوان جابجایی کالا شناخته می شود، یک سرویس آنلاین است که شرکت های حمل و نقل، تدارکات و حمل و نقل کالا را در وب به هم متصل می کند. اساساً به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا از طریق یک پایگاه داده برای حمل و نقل در دسترس بگذرند و ظرفیت وسیله نقلیه موجود خود را به بازار عرضه کنند.

باربری به طور کلی حمل و نقل عمده کالا است. معمولاً به حمل و نقل هوایی و حمل و نقل بار تقسیم می شود. حمل و نقل حمل و نقل کالا است. حمل و نقل می تواند تجاری یا غیر تجاری باشد.



مراحل ثبت و رزرو اینترنتی باربری

در جابجایی وسایل توسط باربری ها هم این امکان برای مشتریان فراهم است که از قابلیت رزرو اینترنتی باربری استفاده کنند. در محاسبه هزینه باربری، هزینه شهری جزئی از هزینه کرایه می‌ باشد که متصدی آن را پرداخت می‌ نماید. به‌ عنوان‌ مثال باری که توسط فروشندگان به باربری‌ها ارسال می‌ شود، هزینه ارسال کالا از محل ارسال کالا تا باربری‌ را صاحب کالا پرداخت می‌ کند. رانندگان حمل بار شهری جهت دریافت مبلغ شهری به متصدی رجوع نموده و این هزینه را متصدی در هنگام تحویل کالا در مراکز تخلیه بارها از مشتری دریافت می‌ نمایند. پس از جمع‌ آوری کالاهای تجاری از سطوح مختلف ازجمله بازار انبارها و…، نوبت به متصدی می رسد. برای ثبت و رزرو اینترنتی باربری کافیست به سایت باربری مورد نظرتان رفته و از قسمت رزرو اینترنتی باربری اطلاعات مرسوله، تاریخ ارسال، مبدا و مقصد رسیدن مرسوله و نوع وسله نقلیه خود را انتخاب کنید و پس از بررسی اطلاعات شما کارشناسان باربری با شما تماس خواهند گرفت و شما را از جزییات هزینه باربری و شرایط آن مطلع خواهند ساخت. رزرو اینترنتی باربری از مراجعه حضوری و صرف وقت فراوان جلوگیری می کند و کارهای شما را روی غلتک می اندازد.


باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان


 


مطلب قبلی جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی
مطلب بعدی حمل و نقل تجهیزات آشپزخانه صنعتی
پرینت
436 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید