بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

جابجایی ماشین ظرفشویی برای اسباب کشی

اگر خانه‌تان را جابه‌جا می‌کنید، این احتمال وجود دارد که لوازم‌تان را با خود ببرید - و این به کمی دقت بیشتر از جابه‌جایی چیزی مانند کاناپه یا دسته‌ای از کتاب نیاز دارد. همانطور که در مقالات دیگر در مورد جابجایی لوازم اصلی شما بحث کرده ایم، معمولاً به آسانی کشیدن دوشاخه و بردن آنها با خود نیست. بنابراین وقتی صحبت از نحوه جابجایی ماشین ظرفشویی برای اسباب کشی می شود، بهتر است به جای اینکه فقط سعی کنید در روز جابجایی ماشین ظرفشویی را جابجا کنید، برنامه ای در نظر بگیرید. جااکثر ماشین های ظرفشویی به روش های مختلف در آشپزخانه شما محکم می شوند. یکی، توسط منبع تغذیه، منابع آب، و لوله های تخلیه که آنها را به کار نگه می دارد، و دوم، توسط پیچ هایی که آنها را به صفحه پیشخوان متصل می کند. هنگام جابجایی ماشین ظرفشویی برای اسباب کشی باید به طور ایمن و کارآمد همه اینها را بردارید و همچنین باید آن را به درستی بسته بندی و حمل کنید. پس چه اقداماتی باید انجام دهید؟ برای یادگیری بهترین راه برای جابجایی ماشین ظرفشویی ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اگر به نظر می رسد چیزی است که مطمئن نیستید می خواهید آن را انجام دهید، همیشه می توانید با یک متخصص تماس بگیرید تا کار را برای شما انجام دهد.

 

برق و آب را قطع کنید

ماشین ظرفشویی با دو چیز کلیدی کار می کند: منبع تغذیه و منبع آب. منبع تغذیه آن چیزی است که آن را به حرکت در می آورد، در حالی که منبع تغذیه آن چیزی است که آب را تامین می کند. و بسیار مهم است که هیچ یک از این خطوط تغذیه زمانی که می خواهید دستگاه را قطع کنید فعال نباشد.

برای قطع برق، به کلید برق خود بروید و کلید آشپزخانه را باز کنید. سپس به دریچه اصلی آب خانه خود بروید و آن را نیز خاموش کنید. همچنین می‌خواهید شیری را که مستقیماً آب ماشین ظرفشویی را تامین می‌کند، ببندید، که باید زیر سینک آشپزخانه خود پیدا کنید.

واحد را قطع کنید

اکنون که برق و آب قطع شده است، می توانید برای جدا کردن دستگاه اقدام کنید.با جدا کردن لوله زهکشی که شلنگ تخلیه نیز نامیده می شود، شروع کنید، جایی که آب پس از استفاده از ماشین ظرفشویی فیلتر می شود. مانند خط مستقیم تامین آب، معمولاً می توانید این لوله ها را در زیر سینک آشپزخانه خود پیدا کنید. از یک آچار برای شل کردن اتصالاتی که اتصال را نگه می‌دارند استفاده کنید، قبل از برداشتن آن، یک سطل زیر لوله قرار دهید تا در صورت نشت آب باقیمانده به بیرون، آن را خارج کنید.

مرحله کلیدی بعدی زمانی که نیاز به جابجایی ماشین ظرفشویی برای اسباب کشی دارید، جدا کردن کابل برق است. اگر ماشین ظرفشویی شما به سادگی به دیوار وصل شده است، این کار آسانی است - فقط آن را از برق بکشید. اگر سیم ها از پشت دیوار عبور کنند، کمی تلاش بیشتری می طلبد. جعبه اتصال فلزی را که سیم ها را پنهان کرده است پیدا کنید و آن را از دیوار جدا کنید. سپس مهره هایی را که سیم ها را در جای خود نگه می دارند باز کنید.می‌ خواهید همه این قطعات را در مکانی امن نگه دارید تا بعداً وقتی ماشین ظرفشویی خود را در خانه جدید راه‌ اندازی می‌ کنید.

همانطور که در حال جدا کردن دستگاه هستید، تمام مهره ها را در یک کیف کوچک با برچسب قرار دهید تا بدانید همه چیز را کجا پیدا کنید.

 

ماشین ظرفشویی را از پیشخوان جدا کنید

اکثر ماشین‌های ظرفشویی روی صفحه‌های پیشخوان محکم می‌شوند تا از جابه‌جایی آن‌ها در حین استفاده جلوگیری کنند، به این معنی که برای جابجایی ماشین ظرفشویی باید پیچ‌هایی را که آن را در جای خود نگه می‌دارند بردارید.این پیچ ها را می توان در داخل واحد پیدا کرد، بنابراین در را باز کنید و به سمت بالا نگاه کنید، جایی که ماشین ظرفشویی شما به پیشخوان متصل می شود. از یک پیچ گوشتی برای برداشتن پیچ ها استفاده کنید و آنها را با مهره ها به کیسه اضافه کنید. اگر ماشین ظرفشویی شما پایه های قابل تنظیمی دارد که آن را در ارتفاع پیشخوان نگه می دارد، می توانید اکنون آنها را پایین بیاورید تا مانور دستگاه آسان تر شود.

 

ماشین ظرفشویی را از دیوار بیرون بکشید

وقت آن رسیده است که ماشین ظرفشویی خود را از جای خود خالی کنید. اگرچه باید آهسته پیش بروید، زیرا منبع تغذیه، منبع آب و لوله زهکشی همچنان به آن منتهی می شود. با جابجایی جزئی ماشین ظرفشویی به بیرون شروع کنید و سپس با احتیاط سرنخ ها را از سوراخ های تعیین شده خارج کنید. داشتن یک دوست برای کمک به شما در اینجا یک مزیت بزرگ خواهد بود، زیرا ماشین ظرفشویی سنگین است. هنگامی که خطوط تدارکات را جدا می کنید، داشتن یک نفر برای تماشای قسمت پشتی دستگاه نیز مفید است تا بتواند به شما در مسیریابی کمک کند.

 

ماشین ظرفشویی را برای حمل و نقل بپیچید

اکنون ماشین ظرفشویی شما رایگان است - فو! قدم بعدی شما این است که آن را بپیچید تا در حین حرکت شما آسیب نبیند. درب را با چسب بسته بندی کنید و از نوار برق برای محکم کردن سیم های شل و آویزان استفاده کنید. سپس یک لایه پلاستیکی پر از هوا یا پتوهای متحرک را در اطراف دستگاه قرار دهید. از نوار یا طناب استفاده کنید تا مطمئن شوید که این بالشتک محافظ در تمام طول حرکت شما در جای خود باقی می ماند.

 

ماشین ظرفشویی را به کامیون بیاورید

برای هدایت ماشین ظرفشویی به کامیون در حال حرکت خود از یک دالی لوازم خانگی استفاده کنید. در حالی که 100٪ ضروری نیست، یک دالی لوازم خانگی یک دارایی عالی است که هنگام جابجایی ماشین ظرفشویی در دسترس است و کل فرآیند را بسیار آسان تر می کند. اگر مجبورید از پله ها بالا یا پایین بروید، یک سطح شیب دار موقت با تخته های تخته سه لا یا 2×4s ایجاد کنید، یا ماشین ظرفشویی را به آرامی و با احتیاط حمل کنید. باز هم، داشتن یک دست دیگر بسیار مهم است، به خصوص برای این بخش.


باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان


مطلب قبلی بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی
مطلب بعدی جابجایی مبل راحتی در اثاث کشی
پرینت
680 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید