بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

بسته بندی جواهرات در اسباب کشی


چگونه بسته بندی جواهرات در اسباب کشی را انجام دهیم. اکثر جابجایی‌های ونکوور جواهرات را در وسایل منزلی که موافقت می‌کنند برای شما جابه‌جا کنند، قرار نمی‌دهند. چه با ماشین یا هواپیما سفر کنید، بهترین راه برای حمل و نقل جواهرات خود این است که آن را با خود ببرید. حتی اگر در محدوده شهر ونکوور حرکت می‌کنید، اگر جواهرات گران‌قیمت دارید، می‌تواند نگران‌کننده باشد. در اینجا چند نکته حرکتی در مورد نحوه بسته بندی جواهرات در اسباب کشی گرانبها برای یک حرکت بدون نگرانی آورده شده است.

 

مرتب سازی و بسته بندی جواهرات در اسباب کشی

قبل از مرتب‌سازی قطعات در آماده‌سازی برای بسته‌بندی، کمی وقت بگذارید تا مجموعه جواهرات خود را مرور کنید، به خصوص اگر مدتی است این کار را انجام نداده‌اید. وسایلی را که دیگر نمی پوشید یا دوست ندارید، آنقدر فرسوده شده اند که قابل تعمیر نیستند و ارزش عاطفی ندارند، پاک کنید.

از آنجایی که هر نوع جواهرات به روش‌ها و مواد بسته بندی جواهرات در اسباب کشی خاصی نیاز دارد، بسته‌ بندی آنها آسان‌تر و سریع‌تر است اگر ابتدا در گروه‌هایی دسته‌بندی شده باشند. یک سطح صاف مانند میز، تخت یا زمین را انتخاب کنید. ورقه های تمیز کاغذ بسته بندی (نه روزنامه – می تواند آثاری از خود به جا بگذارد) روی سطح قرار دهید. جواهرات را روی کاغذ بیاورید. سپس آنها را بر اساس نوع مرتب کنید - همه حلقه ها با هم، دستبندها در یک مکان و غیره.


مواد لازم جهت بسته بندی جواهرات در اسباب کشی

برای جلوگیری از خراشیدگی، آسیب دیدگی یا گره خوردن غیرقابل جبران جواهرات عزیزتان، استفاده از مواد بسته بندی و روش های بسته بندی جواهرات در اسباب کشی مناسب برای محافظت از جواهرات شما در روز جابجایی ونکوور ضروری است.

کاغذ برای بسته بندی: کاغذ بسته بندی نرم، دستمال کاغذی (کلینکس)، دستمال کاغذی سفید بالشتک اقلام داخل ظروف.

بسته بندی حباب دار: این ماده بسته بندی بهترین محافظت را برای اقلام شکننده ارائه می دهد.

بسته بندی کوچک: روکش کوچکی که در قسمت بیرونی ظروف اعمال می شود از جابه جایی جواهرات در حین حمل و نقل جلوگیری می کند. همچنین برای بسته بندی بسته های بسته بندی شده با هم عالی است.

کیسه های پلاستیکی قابل مهر و موم: از کیسه های پلاستیکی برای وسایل کوچک استفاده کنید.

نی: رد شدن زنجیر گردنبند از نی آبخوری از گره خوردن آنها جلوگیری می کند.

برش های مقوا: مقوا را به شکل مستطیل یا مربع برش دهید و جفت گوشواره را به آن متصل کنید تا از گم شدن یا گره خوردن آن جلوگیری کنید.

ظروف تقسیم بندی شده: ظروف دارای محفظه هایی مانند کارتن تخم مرغ و سازمان دهنده قرص های 7 روزه برای بسته بندی حلقه و گوشواره ایده آل هستند.

از آنچه در حال حاضر دارید استفاده کنید

اگر جعبه جواهرات دارید، اقلام می توانند داخل آن باقی بمانند اما بسته بندی شوند.

از هر قاب جواهرات مسافرتی یا رول جواهراتی که قبلاً دارید استفاده کنید.

اگر اقلامی در جعبه اصلی خود دارید، آنها را با هم در جعبه بزرگتر همراه با کاغذ بسته بندی یا حباب بسته بندی کنید.

 

بسته بندی انواع خاص جواهرات


گردنبند و دستبند

گردنبندهای زنجیره ای را از یک نی ببندید و آن را ببندید. نی را به اندازه ای که نیاز دارید کوتاه کنید. برای گردنبندهای دقیق تر، آن ها را از یک رول دستمال توالت یا رول دستمال کاغذی بگذرانید تا جدا از هم باقی بمانند. برای محافظت بیشتر، هر قطعه را در دستمال بپیچید.

برای گردنبندهای تزئینی که نمی‌توان آنها را از نی یا رول رد کرد، آن‌ها را در یک حوله یا لایه‌هایی از کاغذ بسته‌بندی نرم یا دستمال کاغذی سفید بپیچانید.

برای دستبندهای بدون گیره، آنها را در کاغذ بسته بندی نرم بپیچید و سپس آنها را در یک جعبه / پاکت پر شده / کیسه پلاستیکی قابل مهر و موم قرار دهید.

 

گوشواره

شما می‌ خواهید گوشواره‌ ها را با دقت بسته‌ بندی کنید، زیرا می‌ توانند شکننده‌ ترین اقلام در مجموعه جواهرات باشند. از آنجایی که آنها معمولاً اندازه کوچکی دارند، در خطر جابجایی هستند. گوشواره های بلند و آویزان نیز مستعد آسیب هستند. آنها به راحتی می توانند در هم پیچیده یا خراشیده شوند.

برای نگهداری گوشواره ها روی یک برش مقوایی، ابتدا با یک سنجاق یا چسب، سوراخ هایی روی مقوا ایجاد کنید. قلاب یا گل میخ را داخل سوراخ بلغزانید. گل میخ را محکم کنید. هر کارت را در بسته بندی کوچک یا بسته بندی پلاستیکی بپیچید. بسته ها را در یک ظرف مانند یک پاکت پر شده، جعبه کوچک و غیره قرار دهید.

برای بسته بندی جواهرات در اسباب کشی بخصوص گوشواره ها در کارتن تخم مرغ یا سازمان دهنده قرص، هر جفت را در محفظه مخصوص خود قرار دهید. کل ظرف را با لایه های کافی کاغذ بسته بندی یا حباب بسته بندی کنید تا در صورت افتادن یا تکان خوردن از خرد شدن یا تکان خوردن محافظت کنید.

 

حلقه

هنگام استفاده از کارتن تخم مرغ برای حمل جواهرات خود به خانه جدید خود در ونکوور، مطمئن شوید که کارتن تمیز و محکم است. قبل از قرار دادن یک حلقه در فنجان خود، آن را در مواد بسته بندی نرم بپیچید. می توانید بیش از یک مورد را در هر فنجان قرار دهید، اما ابتدا آن را بپیچید تا از خراشیدگی جلوگیری شود.

ظروف سخت پوسته مانند کیف عینک نیز برای حلقه ها و گوشواره ها مناسب هستند. همین قانون صدق می کند - هر حلقه یا جفت گوشواره را قبل از قرار دادن آنها در ظرف جداگانه بپیچید.


باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان



مطلب قبلی بسته بندی ظروف شکستنی در اسباب کشی
مطلب بعدی بسته بندی تردمیل برای اسباب کشی
پرینت
673 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید