بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

حمل پیانو در اسباب کشی

به سختی می توان سازهایی از این نوع را به عنوان پیانو حرکت داد، زیرا هم سنگین و هم بزرگ است، اما شکننده نیز هست. عملکرد آینده آن به یکپارچگی سازه و عدم آسیب داخلی پس از حمل و نقل بستگی دارد. به همین دلیل است که هنگام حمل و نقلحمل پیانو در اسباب کشی آن باید احتیاط بیشتری داشته باشید. حمل پیانو در اسباب کشی و آماده شدن برای حمل و نقل مناسب با برداشتن قطعاتی که از بیرون دستگاه قابل جدا شدن هستند ضروری است. برای این، شما باید:

درپوش را بلند کنید تا کلیدها با استفاده از پیچ گوشتی نمایان شوند.

در صورت لزوم، مکانیسم ضربه را بردارید، سپس پیچ ها را باز کنید. با این حال، ما لمس مکانیسم را توصیه نمی کنیم.

پوشش پایین را باز کنید تا پدال ها محکم شوند.

پوشش بالایی را که عموماً توسط چفت ها محکم می شود بردارید.

هنگامی که این کار انجام شد، عناصر جداگانه باید به دقت بسته بندی شوند، رشته ها باید با استفاده از کاغذ متراکم محکم شوند، و سپس کلیدها و پوشش باید با استفاده از یک ماده نرم از هم جدا شوند.

اگر میتوانید ابزار موسیقی خود را به تنهایی برای حمل پیانو در اسباب کشی آماده کنید کنید و نمیتوانید قطعات را جدا کنید، باید آن را به طور کامل حمل کنید و با استفاده از نوار چسب، پوششها را محکم کنید. این از آسیب مکانیکی در حین حمل و نقل جلوگیری می کند.

پیانو باید با استفاده از حباب مخصوص بسته بندی شود. اگر ندارید، از پتو استفاده کنید، ابزار را در آن بپیچید و آن را با طناب محکم کنید. این باعث کاهش خطر آسیب می شود.


گام به گام حمل پیانو در اسباب کشی

اولین چیزی که برای حمل پیانو در اسباب کشی باید درک کنید این است که محموله ای که قصد جابجایی آن را دارید دارای چه پارامترهایی است. حمل و نقل معمولاً برای پیانوهایی که 1.5 متر طول دارند و فقط 1.5 متر ارتفاع دارند ضروری است. ارتفاع مرکز ثقل 120 سانتی متر است. با این حال، این مورد وزن نیست، اما مطمئناً:

هنگام حمل پیانو در اسباب کشی، همیشه باید توزیع یکنواخت ساپورت و وزن را در نظر بگیرید. بهتر است در هر 45 کیلوگرم از یک لودر تخصصی استفاده کنید.

چگونه پیانوها را با خیال راحت حمل می کنید؟ در اینجا نحوه حمل و نقل ایمن پیانو آورده شده است:

اطمینان حاصل کنید که همه کسانی که در این فرآیند شرکت می کنند به تسمه ها و بست های لازم برای حرکت صحیح پیانو مجهز هستند.

مسیری را برنامه ریزی کنید، هر دری که ممکن است در راه شما باشد را در نظر بگیرید. اگر پیانو نتواند از درگاه عبور کند، باید این ایده را رها کنید.

اطمینان حاصل کنید که اگر یک حادثه ترسناک رخ دهد، به عنوان مثال، اگر یکی از شرکت کنندگان سقوط کند، همه می توانند به سرعت از مسیر خارج شوند.

ابتدا باید به فکر یک وسیله نقلیه مناسب برای حمل و نقل علاوه بر گزینه های بارگیری ابزار باشید. همچنین می توانید حمل پیانو در اسباب کشی  را به افراد متخصص بسپارید.

مطمئن شوید که ساز همیشه از پایین پشتیبانی می‌شود. به خاطر داشته باشید که پیانویی که رو به پایین است بسیار مستعد فشار است.

مدل های بزرگ 320-500 کیلوگرم.

اگر با جابجایی کالا آشنا نیستید یا تجربه قبلی ندارید، خودتان این کار را انجام ندهید. جابجایی های هنری حرفه ای در نیویورک از شرکت های حمل و نقل معتبر مانند Zeromax استخدام کنید. آنها می توانند ابزارها را به سرعت و ایمن حرکت دهند و آنها را از پله ها پایین و بالا ببرند.

وضعیت پلکان را در نقطه ای که می خواهید پیانو را به پایین و بالا ببرید بررسی کنید. اگر وزن پیانو همراه با وزن کارکنان شرکتی که آن را حمل می‌کند وزن شود و پله‌ها قادر به تحمل وزن نباشند و می‌توانند وضعیتی ناامن برای سلامتی شما و همچنین ساز ایجاد کنند.

وزن مدل های کوچک از 180-280 کیلوگرم؛

هنگام جابجایی ساز، ضروری است که ابزار خود را به شیوه ای مناسب قرار دهید. اگر مشکل در موقعیت ناپایدار است، باید به دیگران اطلاع دهید تا مشکل را اصلاح کنند.

وقتی پیانو حمل می کنید اولین قانونی که باید رعایت کنید این است که آن را به آرامی و با احتیاط انجام دهید. شما یا کارشناسانی که درگیر هستند باید بتوانید به موقع توقف کنید تا ابزار را بگیرید، نفس خود را بگیرید و به تناسب اندام خود بازگردید. این روش به شما این امکان را می‌دهد که کنترل کاملی بر موقعیت داشته باشید که احتمال بروز موقعیت‌های غیرمنتظره را کاهش می‌دهد.


تعمیر و بارگیری اینسرت ها در خودرو

پس از اتمام کل کار، می توان فرض کرد که اکثریت کار تکمیل شده است. اکنون زمان آن است که اجازه دهید ماشین آن را پیاده کند.


سپس، حمل پیانو در اسباب کشی باید ایمن شود. می توان از گیره ها و آسانسورهای هیدرولیک برای ایمن سازی وسایل نقلیه با ظرفیت حمل مقدار زیادی استفاده کرد. از گیره ها برای نگه داشتن ابزار در کنار آن استفاده می شود.


پیانوی خود را وقتی سرد است حمل نکنید زیرا ساز به تغییرات دما واکنش نشان می دهد.


قبل از سفر باید مسیر خود را برنامه ریزی کنید. مطمئن شوید که مسیر خود را از قبل برنامه ریزی کرده اید تا از هر گونه آسیب مکانیکی و همچنین تکان، لرزش یا لرزش شدید جلوگیری کنید.


با این حال، برای اطمینان از اینکه حمل پیانو در اسباب کشی شما ایمن است، کل فرآیند را به متخصصان شرکت Zeromax اعتماد کنید. ما ابزار ظریف را با کمترین هزینه در منطقه شما با ایمن ترین روش حمل می کنیم!


مطلب قبلی استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اسباب کشی
مطلب بعدی باربری در محله سبلان تهران
پرینت
644 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید