بلاگ

hejrati
/ دسته‌ها: مجله باربری

نکات ایمنی اسباب کشی

جابجایی اثاثیه سنگین می تواند یک تجارت بسیار پرخطر باشد، به خصوص اگر تجربه قبلی در جابجایی قطعات بزرگ مبلمان نداشته باشید و حتی اگر به تنهایی آن را جابجا می کنید. اگر قصد دارید به تنهایی کار اسباب کشی را انجام دهید، نکاتی را در زیر ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند از صدمات شخصی و هر گونه آسیب به اموال خود در هنگام جابجایی از فضایی به فضای دیگر جلوگیری کنید.



لباس و کفش مناسب بپوشید

در روز جابجایی می‌توان از این موضوع چشم پوشی کرد، اما واقعاً مهم است. کفش ها باید پنجه بسته و دارای کفی لاستیکی برای جلوگیری از لیز خوردن باشند. اغلب اوقات، یک جفت کفش ورزشی خوب بهترین انتخاب خواهد بود. هنگام در نظر گرفتن لباس، اقلامی را انتخاب کنید که انعطاف پذیر هستند، زیرا به شما امکان می دهند آزادانه حرکت کنید. از لباس‌های گشاد خودداری کنید، زیرا در صورت گیرکردن آن به چیزی، این می‌تواند یک خطر ایمنی باشد.


قطعات مبلمان را جدا کنید

مبلمان تقریباً همیشه یکی از دشوارترین موانع در روز جابجایی در نظر گرفته می‌شود، عمدتاً به دلیل اندازه، وزن و شکل نامناسب آن. هنگام جابجایی اثاثیه سنگین، بهترین گزینه استخدام جابجایی های باتجربه است که دقیقاً می دانند چگونه اسباب کشی سنگین را به ایمن ترین شکل ممکن انجام دهند. اگر وسایل کوچک‌تر را به تنهایی جابه‌جا می‌کنید، همیشه به یاد داشته باشید که ابتدا آن‌ها را جدا کنید تا قطعات در درها و راه پله‌ها قرار بگیرند.


خطرات متحرک را از بین ببرید

هنگام جابجایی وسایلی به بزرگی اثاثیه، نکات ایمنی اسباب کشی همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش بزرگی از آن این است که مطمئن شوید مسیر شما به سمت مکان پایانی، خواه کامیون در حال حرکت، ماشین یا زباله‌دان، روشن باشد. قبل از جابجایی اثاثیه در مسیر مورد نظر قدم بزنید و موانعی را که ممکن است بر سر راه وجود داشته باشد مانند جعبه ها، میخ های بیرون زده، صندلی های میز و غیره بردارید. علاوه بر این، اگر وسایل را به خارج از منزل منتقل می کنید، مراقب شرایط آب و هوایی باشید و خطراتی مانند یخ، گل، گودال ها و برف را که می توانند خطرات نکات ایمنی اسباب کشی بالقوه باشند بررسی کنید. یک راه خوب برای شروع آماده سازی، چک لیست حرکتی ما است.


هنگام جابجایی اثاثیه سنگین از تجهیزات مناسب استفاده کنید

تجهیزات جابجایی مناسب می تواند به شما در جلوگیری از حوادث و صدمات در حین حرکت کمک کند. دالی یکی از متداول ترین و همه کاره ترین وسایل برای اسباب کشی است. به دلیل داشتن چرخ می توان از آن برای بلند کردن و همچنین جابجایی اجسام سنگین استفاده کرد. سرسره های مبلمان نیز عالی هستند زیرا به جابجایی مبلمان از یک نقطه به نقطه دیگر بدون آسیب رساندن به کفپوش یا هیچ ماهیچه ای کمک می کنند! یک شرکت جابجایی با کیفیتی که استخدام می‌کنید با این اقلام و موارد دیگر برای رسیدگی به اقلام سنگین آماده می‌شود.

جابجایی اثاثیه خطرات زیادی دارد، بنابراین همیشه بهتر است نکات ایمنی اسباب کشی را به متخصصان بسپارید. تا  با بالاترین کیفیت خدمات جابجایی شرکتی، تجاری، دولتی و تخصصی ارائه دهند. 


ترفند‌های اسباب کشی

جابجایی اثاثیه سنگین با دوستان و خانواده می تواند مانند یک نبرد سخت باشد. اما همه چیز را خودتان جابجا کنید؟ این سطح بعدی است! البته قابل انجام است؛ شما فقط باید بدانید که چه کاری انجام می دهید تا بتوانید با خیال راحت آن را انجام دهید. از آنجا که می دانیم می تواند یک چالش باشد، این راهنمای عمیق را در مورد ترفند‌های اسباب کشی و جابجایی مبلمان سنگین توسط خودتان ایجاد کرده ایم. ما نکاتی را در مورد نحوه آماده سازی فضای خود و نحوه بلند کردن ایمن مبلمان سنگین آورده ایم. فقط به خاطر داشته باشید که در حالی که می دانیم شما قوی هستید و به طور کامل قادر به جابجایی همه چیز به تنهایی هستید، پیشنهاد می کنیم در قسمت های خاصی از حرکت خود، مانند زمانی که پله ها یا بلند کردن وسایل سنگین درگیر هستند، از یک دوست کمک بخواهید.


برای یادگیری ترفند‌های اسباب کشی و نحوه جابجایی اثاثیه سنگین آماده اید؟ بیا بریم.



هر گونه مانع را بردارید

از مبلمان و محل خود محافظت کنید

مجهز شوید

به تکنیک های حرکت نگاه کنید


چگونه اثاثیه سنگین را به طبقه پایین منتقل می کنید؟


راه های مختلفی برای نزدیک شدن به این موضوع وجود دارد. یکی از راه ها کمک گرفتن از یک کامیون دستی است که برای پله ها طراحی شده است. وسایل خود را به طور ایمن روی کامیون دستی ببندید و سپس آن را به سمت عقب کج کنید تا روی دو چرخ خود متعادل شود. به آرامی آن را یک پله به سمت پایین حرکت دهید. می توانید همین کار را با بالا رفتن از پله ها انجام دهید، اما به سمت عقب راه می روید و گام به گام کامیون را می کشید. از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید تا شما را شناسایی کنند و امنیت شما را تضمین کنند. به جای یک کامیون دستی، برخی افراد ترجیح می دهند این ترفند را با استفاده از پتو انجام دهند. با کمک یکی دو دوست، به سادگی کالا را روی یک پتوی بزرگ قرار دهید و سپس از گوشه های پتو به عنوان دسته استفاده کنید تا شی را از پله ها بالا یا پایین ببرید.

بنابراین، می توانید مبلمان را از پله ها پایین ببرید. اما چگونه می توان اثاثیه سنگین را از پله ها بالا برد؟ قرار نیست به تنهایی در این مورد شرکت کنید، بنابراین یک دوست را برای کمک جمع کنید. فرض کنید در حال جابجایی میز هستید. بالای میز را نگه دارید و یک یا دو پله بالاتر از دوستتان از پله ها بایستید و از دوستتان بخواهید پایین میز را نگه دارد. همانطور که دوستتان شما را راهنمایی می کند، به آرامی از پله ها به سمت عقب بالا می روید. سعی کنید مبلمان خود را تا حد امکان متعادل و راست نگه دارید.


 

باربری در شهر قدس 

باربری قلعه حسن خان

مطلب قبلی تعداد کارتن برای اسباب کشی
مطلب بعدی بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی
پرینت
609 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید